De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2010, 19:50 uur
Je kunt volgens mij instellen of je de oudste of nieuwste pagina eerst wil. Ik zie niet dat je de nummering kunt aanpassen.
Bij omgekeerde nummering kun je onthouden dat iets op pagina 19 staat. Als er pagina's worden toegevoegd, verandert dat paginanummer niet. Nu is het zo dat als er een nieuwe pagina bijkomt pagina 19 pagina 20 wordt.
0
geplaatst: 21 september 2010, 19:58 uur
Maar als je dat aanpast is de paginanummering wél zoals jij dat wil volgens mij.
0
geplaatst: 21 september 2010, 20:05 uur
Klopt! Ik had dat niet direct door
Het wordt wel wennen aan het feit dat je dan onderaan de pagina moet zijn in plaats van bovenaan om een nieuw berichtje toe te voegen. Dat vind ik ook weer niet zo handig.
Het wordt wel wennen aan het feit dat je dan onderaan de pagina moet zijn in plaats van bovenaan om een nieuw berichtje toe te voegen. Dat vind ik ook weer niet zo handig.
0
geplaatst: 21 september 2010, 22:09 uur
Ik heb het al sinds het begin, omgekeerd lijkt me heel onhandig. Maar zoeken maakt het volgens mij niet speciaal makkelijker.
0
geplaatst: 22 september 2010, 08:54 uur
Ik heb hetzelfde probleem als Stijn, om de haverklap die foutmelding. Wat is er aan de hand?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 september 2010, 10:18 uur
Ook op een andere pc en op een ander netwerk heb ik dit probleem.
Net kon ik zelfs een uur lang de site niet op.
Net kon ik zelfs een uur lang de site niet op.
0
geplaatst: 22 september 2010, 10:23 uur
Vreemd probleem in IE7, ik weet niet zeker of de fout nou bij de site of bij de browser ligt.
Het is in ieder geval op te lossen door je browser naar IE8 te upgraden, maar goed ik zal er nog eens naar kijken
op welke pagina krijgen jullie deze melding?
Het is in ieder geval op te lossen door je browser naar IE8 te upgraden, maar goed ik zal er nog eens naar kijken
0
Benno
geplaatst: 22 september 2010, 10:33 uur
Ik heb een probleem bij het bewerken van "mijn albums" en "mijn updates":
- Bij het toevoegen aan "mijn albums" komen de mappen niet in beeld
- Bij het toevoegen aan "mijn updates" worden de albums niet toegevoegd (ze verschijnen niet in de lijst), klikken op de toevoeg-knop werkt in dit geval wel
- Bij het verwijderen uit een van beide lijsten verdwijnt het album wel, maar bij terugkeer naar het scherm blijkt de bewerking niet te zijn uitgevoerd
Er zijn ook momenten waarop deze bewerkingen wel lijken te lukken (de albums staan dan ook echt in de lijst/zijn eruit verdwenen), maar als ik dan later op de dag weer inlog dan zijn mijn wijzigingen weer weg...
- Bij het toevoegen aan "mijn albums" komen de mappen niet in beeld
- Bij het toevoegen aan "mijn updates" worden de albums niet toegevoegd (ze verschijnen niet in de lijst), klikken op de toevoeg-knop werkt in dit geval wel
- Bij het verwijderen uit een van beide lijsten verdwijnt het album wel, maar bij terugkeer naar het scherm blijkt de bewerking niet te zijn uitgevoerd
Er zijn ook momenten waarop deze bewerkingen wel lijken te lukken (de albums staan dan ook echt in de lijst/zijn eruit verdwenen), maar als ik dan later op de dag weer inlog dan zijn mijn wijzigingen weer weg...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 september 2010, 11:24 uur
Jordy schreef:
Vreemd probleem in IE7, ik weet niet zeker of de fout nou bij de site of bij de browser ligt.
Op elke pagina, meestal als ik een album aanklik of op mijn updates klik.
Ik heb IE7 gisteren al geupgrade naar IE8, maar het probleem blijft (ook in compatibiliteitsweergave).
0
geplaatst: 22 september 2010, 11:53 uur
Zelfde probleem (het vaakst bij updates) hier, ik gebruik op dit moment Mozilla en heb geen probleem meer.
0
geplaatst: 22 september 2010, 13:58 uur
ik vermoed dat er een Google ad problemen geeft, welke advertentie is er rechts te zien op het moment van een fout?
0
geplaatst: 22 september 2010, 17:36 uur
Omdat ik van heel veel sites/forums e.d. lid ben gebruik ik het programma RoboForm om al die inlognamen en wachtwoorden veilig te onthouden en wanneer nodig, dan logt hij ook automatisch in. Dat gaat bij elke site goed (ook op de andere Metersites) behalve bij Musicmeter. Ik heb al een paar keer musicmeter uit RoboForm verwijderd en opnieuw erin gezet. Met exact dezelfde instellingen als de andere metersites, maar bij musicmeter komt RoboForm niet naar voren en moet ik alsnog zelf inloggen. Verder geen enkel probleem ofzo hoor, maar ik vind het wel erg vreemd. Misschien dat iemand weet hoe dat zou kunnen?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 september 2010, 18:37 uur
Jordy schreef:
ik vermoed dat er een Google ad problemen geeft, welke advertentie is er rechts te zien op het moment van een fout?
Volgens mij is dat gewoon willekeurig. De foutmelding komt vrijwel direct zodra je iets aanklikt, dus je ziet dan niets meer van de site.
In ieder geval doet hij het bij deze:
Ads door Google
Wie wint de Museumprijs?
Breng direct uw stem uit en bepaal welk museum €100.000,- wint
Museumprijs.nl/Stemmen
Jan Keizer Anny Schilder
Als u voor 10 september besteld krijgt u een gesigneerd exemplaar!
www.cdhal.nl
Maar het is niet zo dat je elke keer dat die ad er staat de foutmelding krijgt.
Ik zal proberen er op te letten welke advertentie er steeds staat vóór ik weer ergens op klik.
0
geplaatst: 22 september 2010, 19:13 uur
Demoniac schreef:
Omdat ik van heel veel sites/forums e.d. lid ben gebruik ik het programma RoboForm om al die inlognamen en wachtwoorden veilig te onthouden en wanneer nodig, dan logt hij ook automatisch in. Dat gaat bij elke site goed (ook op de andere Metersites) behalve bij Musicmeter. Ik heb al een paar keer musicmeter uit RoboForm verwijderd en opnieuw erin gezet. Met exact dezelfde instellingen als de andere metersites, maar bij musicmeter komt RoboForm niet naar voren en moet ik alsnog zelf inloggen. Verder geen enkel probleem ofzo hoor, maar ik vind het wel erg vreemd. Misschien dat iemand weet hoe dat zou kunnen?
Je kan toch instellen dat je altijd ingelogt blijft?
0
geplaatst: 22 september 2010, 20:17 uur
Klopt, maar soms is ie toch uitgelogd. Meestal na een paar dagen niet op de site te komen en wel op veel andere sites. Net alsof er maar een bepaald aantal cookies onthouden wordt.
0
geplaatst: 23 september 2010, 01:30 uur
Zelfde problemen als Stijn, dacht eerst dat het aan de computer bij mij thuis lag, maar nu ook hier op het werk.
Nu, op dit moment, bijna om de pagina die ik aanklik.
Overigens ook bij plaatsen bericht.
Nu, op dit moment, bijna om de pagina die ik aanklik.
Overigens ook bij plaatsen bericht.
0
geplaatst: 23 september 2010, 18:54 uur
Ik heb de problemen ook op moviemeter, maar niet op boekmeter.
Tevens doet de zoekfunctie het niet meer (wel op music- en boekmeter)
Zeer vreemd allemaal. Op musicmeter is het bij mij nu net zo erg als Oldfart omschrijft.
Tevens doet de zoekfunctie het niet meer (wel op music- en boekmeter)
Zeer vreemd allemaal. Op musicmeter is het bij mij nu net zo erg als Oldfart omschrijft.
0
geplaatst: 23 september 2010, 21:34 uur
Jullie gebruiken allemaal IE6 of IE7. Misschien overstappen naar Firefox? 

0
geplaatst: 23 september 2010, 21:50 uur
Maar ligt het dan ineens nu aan IE6 en IE7, na jaren zonder problemen? Er moet dan toch wel iets veranderd zijn lijkt me en aangezien het grootste deel van de internetgebruikers nog steeds IE als browser heeft, lijkt het mij toch logisch dat het daarop gewoon goed moet draaien.
Op Firefox idd geen problemen.
Op Firefox idd geen problemen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 september 2010, 21:52 uur
IE8.
Ik wil niet overstappen. IE8 vind ik al een ontiegelijke slome rotbrowser. Je zult het toch met me eens zijn dat dit probleem gewoon verholpen moet worden? De problemen uit de weg gaan is nooit goed, er moet een oplossing zijn.
En inderdaad, het heeft altijd gewerkt, waarom nu niet? Dan is er iets aan MuMe verandert dat een fout maakt toch?
Het is behoorlijk irritant, maar ik snap natuurlijk dat Jordy (?) ook een leven naast musicmeter heeft.
Ik wil daarom verder niemand opjagen. Van een paar keer extra klikken ga ik vooralsnog niet dood. 
Ik wil niet overstappen. IE8 vind ik al een ontiegelijke slome rotbrowser. Je zult het toch met me eens zijn dat dit probleem gewoon verholpen moet worden? De problemen uit de weg gaan is nooit goed, er moet een oplossing zijn.
En inderdaad, het heeft altijd gewerkt, waarom nu niet? Dan is er iets aan MuMe verandert dat een fout maakt toch?
Het is behoorlijk irritant, maar ik snap natuurlijk dat Jordy (?) ook een leven naast musicmeter heeft.
Ik wil daarom verder niemand opjagen. Van een paar keer extra klikken ga ik vooralsnog niet dood. 
0
geplaatst: 23 september 2010, 21:56 uur
Oldfart schreef:
Teruggaan naar vorige pagina lukt ook niet.
Teruggaan naar vorige pagina lukt ook niet.
Je gebruikt Internet Explorer versie 6.0, deze browser wordt niet meer ondersteund. Problemen met het gebruik van deze versie van de browser zal ik dus niet oplossen, sorry.
Stijn_Slayer schreef:
het heeft altijd gewerkt, waarom nu niet? Dan is er iets aan MuMe verandert dat een fout maakt toch?
het heeft altijd gewerkt, waarom nu niet? Dan is er iets aan MuMe verandert dat een fout maakt toch?
Nogmaals, ik denk dat het probleem veroorzaakt wordt door een van de Google ads, hier heb ik geen invloed op. Of ik ze moet ze niet plaatsen, maar dan is de site volgende maand helemaal uit de lucht. Daarom nogmaals de vraag, welke Google advertentie zie je rechts op het moment dat er problemen zijn?
*edit* we zijn niet de enige met deze problemen: Adsense is breaking my site in IE - getting error: Internet explorer cannot open the Internet site - Operation aborted - AdSense Help - google.com. Ik ga er van uit dat Google hier op korte termijn wel iets aan gaat doen als er zoveel over geklaagd wordt
En ooit zal ik IE7 niet meer ondersteunen, waarschijnlijk over een paar maanden wanneer de uiteindelijke versie van IE9 uit is. Maar voor nu ondersteun ik IE7 nog en vind ik het dus vervelend dat jullie problemen hebben.
0
geplaatst: 23 september 2010, 22:00 uur
"Shakes ad Fridget, gratis spellen, het spel van de cultstrijd" langwerpige, vertikale reclame met een getekende ridder.
0
geplaatst: 23 september 2010, 22:04 uur
Echter nu al 3 x met dezelfde advertentie ernaast, zonder problemen...
ps. zoekfunctie doet 't weer
ps. zoekfunctie doet 't weer
0
geplaatst: 23 september 2010, 22:06 uur
En nu fout bij ad: "waar is het hoogste gebouw ter wereld?"
Lijkt dus toch nogal willekeurig.
Lijkt dus toch nogal willekeurig.
0
geplaatst: 23 september 2010, 22:29 uur
Ik heb zoals eerder gemeld ook last met paginas, heen terug en updates etc.
schakel ik over van internet explorer op Mozilla heb ik geen probleem meer ongeacht de aanwezige advertenties.
schakel ik over van internet explorer op Mozilla heb ik geen probleem meer ongeacht de aanwezige advertenties.
0
geplaatst: 23 september 2010, 22:31 uur
Het is inderdaad een probleem dat alleen in Internet Explorer optreedt.
0
geplaatst: 23 september 2010, 22:34 uur
Overigens wordt in mijn post iE6 bedoeld op een oudere PC.
Ik ben nu ingelogd op een nieuwe PC met IE7 en heb op dit moment geen probleem.
Ik ben nu ingelogd op een nieuwe PC met IE7 en heb op dit moment geen probleem.
0
geplaatst: 23 september 2010, 22:47 uur
Ik heb ook een probleempje: mijn persoonlijke updates worden al een tijdje niet meer bijgewerkt. De site onthoudt mij als user wel gewoon; als ik naar 'Mijn Updates' ga staan de albums e.d. er ook gewoon. Alleen krijgen ze niet meer zo'n oranje update dingetje wanneer er iets nieuws gepost wordt. Iets met Google Chrome te maken misschien? Die gebruik ik sinds kort...
0
geplaatst: 23 september 2010, 23:12 uur
Dit werd laatst ook gemeld door Sietse, zelf heb ik dit probleem niet.
Zou je de volgende keer dat je dit probleem hebt, bv. als je de site bezoekt na een paar uur afwezigheid, het resultaat van de volgende pagina eens willen plaatsen?
http://www.musicmeter.nl/account/debug
Zou je de volgende keer dat je dit probleem hebt, bv. als je de site bezoekt na een paar uur afwezigheid, het resultaat van de volgende pagina eens willen plaatsen?
http://www.musicmeter.nl/account/debug
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.