De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 23 september 2010, 23:19 uur
Ik heb hetzelfde probleem (al sinds ik een nieuwe laptop heb, dus alweer anderhalf jaar ofzo), al gewend aan geraakt - desalniettemin zou het wel handig zijn als de updates weer een kleurtje kregen. Zal volgende keer ook het resultaat plaatsen. Heb het nu gecheckt en merkte wel dat m'n einddatum vorige bezoek gelijk was aan begin huidige bezoek.
0
geplaatst: 23 september 2010, 23:32 uur
als je die pagina een paar keer ververst, zie je dan beide tijdstippen oplopen?
0
sxesven
geplaatst: 23 september 2010, 23:38 uur
Nee, alleen einddatum nu. Zal browser even sluiten en dan opnieuw.
Einddatum blijft dus na eerste bezoek wel gelijk, alleen is die einddatum dus gelijk aan begin huidig bezoek. Naar gelang ik de site open heb staan en rondbrowse krijg ik ook wel gekleurde updates. Sluit ik echter de browser en kom ik weer terug dan is m'n nieuwe einddatum de tijd van dat nieuwe bezoek en heb ik geen updates.
Als het nog duidelijk is...
Einddatum blijft dus na eerste bezoek wel gelijk, alleen is die einddatum dus gelijk aan begin huidig bezoek. Naar gelang ik de site open heb staan en rondbrowse krijg ik ook wel gekleurde updates. Sluit ik echter de browser en kom ik weer terug dan is m'n nieuwe einddatum de tijd van dat nieuwe bezoek en heb ik geen updates.
0
geplaatst: 23 september 2010, 23:42 uur
Jup, hier hetzelfde als bij Sven. Posts die gemaakt worden tijdens het browsen over de website worden wel oranje..
0
geplaatst: 24 september 2010, 00:47 uur
Jullie gebruiken allemaal IE6 of IE7. Misschien overstappen naar Firefox?
daar heb ik op mijn werk niets over te zeggen.Voor mijn computer thuis zal Jordy wel gelijk hebben:
Je gebruikt Internet Explorer versie 6.0, deze browser wordt niet meer ondersteund
Maar het probleem komt dus op mijn werk voor, minstens zo hevig.
Het probleem ligt dus niet alleen aan de versie van de browser dan?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2010, 08:59 uur
@ Jordy:
Zoals ik al zei:
Ads door Google
Wie wint de Museumprijs?
Breng direct uw stem uit en bepaal welk museum €100.000,- wint
Museumprijs.nl/Stemmen
Jan Keizer Anny Schilder
Als u voor 10 september besteld krijgt u een gesigneerd exemplaar!
www.cdhal.nl
Die Museumprijs zorgde gisteren ook voor problemen, al stond er toen een andere ad onder.
Zoals ik al zei:
Ads door Google
Wie wint de Museumprijs?
Breng direct uw stem uit en bepaal welk museum €100.000,- wint
Museumprijs.nl/Stemmen
Jan Keizer Anny Schilder
Als u voor 10 september besteld krijgt u een gesigneerd exemplaar!
www.cdhal.nl
Die Museumprijs zorgde gisteren ook voor problemen, al stond er toen een andere ad onder.
0
geplaatst: 24 september 2010, 09:14 uur
Google is er mee bezig, lees ik op diverse Adsense blogs en forums.
0
geplaatst: 24 september 2010, 09:26 uur
Hier op werk ook standaard IE, maar ik heb er gewoon Firefox aan toegevoegd aangezien ik dat prefereer. Firefox installeren betekent dus niet IE de-installeren ofzo, die kan je gewoon allebei tegelijk op je PC hebben.
0
geplaatst: 24 september 2010, 10:34 uur
WAT, zitten jullie daar op jullie werk maar een beetje privé te internetten
en vallen daar de Crew ook nog mee lastig.
Geen wonder dat er crisis is
en vallen daar de Crew ook nog mee lastig.
Geen wonder dat er crisis is

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2010, 19:30 uur
Volgens mij is het probleem inmiddels verholpen. Ik heb in ieder geval al een tijdje nergens meer last van gehad.
0
geplaatst: 24 september 2010, 20:00 uur
Probleem verholpen inderdaad,
en ja Rudi S dat kan op sommig werk, had je maar beter je best moeten doen op school.
Stimuleert de arbeidsvreugde en is dus productief.
@Graf; wordt niet toegestaan door de ICT afdeling; halen ze er af.
Vraag me niet waarom.
en ja Rudi S dat kan op sommig werk, had je maar beter je best moeten doen op school.
Stimuleert de arbeidsvreugde en is dus productief.
@Graf; wordt niet toegestaan door de ICT afdeling; halen ze er af.
Vraag me niet waarom.
0
geplaatst: 24 september 2010, 20:13 uur
sxesven schreef:
Ja ik begrijp het, vreemd.
Ik heb wat logging ingebouwd, ik hoop hiermee duideijk te krijgen wat er precies fout gaat. Wordt vervolgd...
0
geplaatst: 24 september 2010, 20:31 uur
ik heb trouwens precies het zelfde probleem als sven. Maar alleen op mijn vaste computer, met deze firefox: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 24 september 2010, 22:26 uur
Ik vind dit een overbodig album op MuMe:
Andrew Lloyd Webber & Tim Rice - Jesus Christ Superstar: Swedish Cast (2009)
Voor musicals lijken mij de oorspronkelijke (studio)uitvoering, de Nederlandse versie (want dit is een Nederlandse site) en een evt. soundtrack van de verfilming voldoende. Het toevoegen van allerlei anderstalige versies vind ik te ver gaan.
Wat jullie?
Voor musicals lijken mij de oorspronkelijke (studio)uitvoering, de Nederlandse versie (want dit is een Nederlandse site) en een evt. soundtrack van de verfilming voldoende. Het toevoegen van allerlei anderstalige versies vind ik te ver gaan.
Wat jullie?
0
geplaatst: 24 september 2010, 22:31 uur
Aangezien ik deze geplaatst heb wil ik het wel toelichten: deze release kan interessant zijn voor liefhebbers van de Zweedse band The Ark. Ola Salo (zanger van deze heerlijke gayglamrockband) neemt hier de hoofdrol waar.
Aangezien het enorm meevalt met het aantal 'vertalingen' van musicals op de site vind ik dit een beetje gezeur in de marge. Wat dacht u van verzamelaar nummer zoveel van Jimi Hendrix, ABBA of weet ik welke band??????
Ik ben nog steeds op zoek naar deze cd: dat zou dus betekenen dat ik er niet op mag stemmen? Te ver gaan? Dan zou dat nog eerder voor heel veel andere cd's op de site opgaan en dan doel ik op al die verzamelaars (en ook die mogen er wat mij betreft gewoon op hoe nutteloos ook).
Als iedereen zijn persoonlijk overbodige albums hier wil plaatsen zijn we een tijdje zoet met verwijderen vrees ik.
Als wij als crew echt van mening zijn dat iets er niet op kan laten we dat wel horen en het loopt helemaal niet de spuigaten uit bij musical-toevoegingen eerlijk gezegd
Aangezien het enorm meevalt met het aantal 'vertalingen' van musicals op de site vind ik dit een beetje gezeur in de marge. Wat dacht u van verzamelaar nummer zoveel van Jimi Hendrix, ABBA of weet ik welke band??????
Ik ben nog steeds op zoek naar deze cd: dat zou dus betekenen dat ik er niet op mag stemmen? Te ver gaan? Dan zou dat nog eerder voor heel veel andere cd's op de site opgaan en dan doel ik op al die verzamelaars (en ook die mogen er wat mij betreft gewoon op hoe nutteloos ook).
Als iedereen zijn persoonlijk overbodige albums hier wil plaatsen zijn we een tijdje zoet met verwijderen vrees ik.
Als wij als crew echt van mening zijn dat iets er niet op kan laten we dat wel horen en het loopt helemaal niet de spuigaten uit bij musical-toevoegingen eerlijk gezegd

0
geplaatst: 24 september 2010, 22:38 uur
Lijkt me wel leuk om Jesus Christ Superstar eens in het Zweeds te horen en om dan na te gaan in hoeverre het verhaal nog te volgen is.
0
geplaatst: 24 september 2010, 22:53 uur
Zeur ik, als ik graag een mogelijkheid zou willen zien om (storende) taalfouten, verschrijvingen of andere taalkundige dwalingen ook in oudere stukken van jezelf alsnog te kunnen corrigeren?
0
geplaatst: 24 september 2010, 22:55 uur
Dat zou ik ook graag willen (zie soms storende fouten in mijn eigen stukken). Maar helaas is het niet mogelijk en er is bewust gekozen om maar een beperkte tijd te kunnen veranderen en ik snap dat ook wel.
Taalfoutjes kunnen veranderen is natuurlijk geen vervelende wens maar teksten verder aanpassen niet want dat kan de leesbaarheid van discussies negatief beinvloeden.
Taalfoutjes kunnen veranderen is natuurlijk geen vervelende wens maar teksten verder aanpassen niet want dat kan de leesbaarheid van discussies negatief beinvloeden.
0
Misterfool
geplaatst: 24 september 2010, 23:19 uur
Ken de problematiek, ik ben zelf heel slordig en niet erg taalgevoelig. Veel stukken stikken van de fouten, niet dat ze onbegrijpelijk zijn,maar het irriteert me wel. Aan de andere kant moet het wel spontaan blijven en is men niet genoodzaakt enkel compleet foutloze reviews te posten.Goede leesbaarheid is het belangrijkste.
0
geplaatst: 25 september 2010, 00:17 uur
aERodynamIC schreef:
Dat zou ik ook graag willen (zie soms storende fouten in mijn eigen stukken). Maar helaas is het niet mogelijk en er is bewust gekozen om maar een beperkte tijd te kunnen veranderen en ik snap dat ook wel.
Dit zou je kunnen omzeilen door te zeggen dat enkel meningen aangepast kunnen worden. Als je dat dan een 'stiekeme' functie maakt, dan zal misbruik wel zelden voorkomen, en kan je meteen je oude meningen corrigeren.
0
geplaatst: 25 september 2010, 00:39 uur
Simon Smith schreef:
Wat jullie?
Wat jullie?
Dit is een algemene discografieën-site. Blijkbaar zijn er hele valide redenen om benieuwd te zijn naar juist deze versie van Jesus Christ Superstar, maar in principe zijn de versies met de Chileense, Nepalse en Arabische cast ook van harte welkom op MuMe.
0
geplaatst: 25 september 2010, 07:53 uur
aERodynamIC schreef:
OK, jammer, niets aan te doen. Ik zal vanaf het begin nog beter opletten...

0
geplaatst: 25 september 2010, 10:24 uur
Ik ook

Op zich erger ik me niet zo aan tikfouten. Maar spelfouten van mezelf vind ik zeer, zeer pijnlijk.
0
geplaatst: 25 september 2010, 10:45 uur
Na de zoveelste nieuwe spelling heb ik de eis aan mezelf om foutloos te schrijven laten vallen. Alleen dt-fouten vind ik wel wat ergerlijk omdat ik die normaal gezien niet maak.
0
geplaatst: 25 september 2010, 14:34 uur
Hehe, ik heb iets gelijkaardigs met trema's en accenten. Omdat die op een klavier soms nogal lastig te vormen zijn, reken ik op firefox om die te corrigeren.
0
geplaatst: 25 september 2010, 15:43 uur
Dit album staat op de artiestenpagina onder Verzamel / Live en onder Tracks op verzamelalbums. Dat laatste lijkt mij niet juist.
0
geplaatst: 25 september 2010, 16:35 uur
Dat komt door het nummer van/met DFA1979. Heb het even aangepast, want dat is toch eigenlijk wel een DFA1979 track only.
0
geplaatst: 26 september 2010, 10:50 uur
Iemand een idee waarom Skinny Fists zich heeft uitgeschreven?
Toch wel een erg sympathieke gebruiker vind ik.
Toch wel een erg sympathieke gebruiker vind ik.
0
geplaatst: 26 september 2010, 11:02 uur
Geen idee, wellicht ruzie gekregen? Het was wel iemand welke nog wel eens snel van stem veranderde. Dan heb ik het niet over een 3 naar een 3,5 maar van bv. een 1,5 naar een 4 en weer terug. Misschien heeft hij daar wat commentaar op gekregen (wat ik me ook wel ergens kan voorstellen) en is dat uit de hand gelopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.