De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 januari 2011, 17:27 uur
In elk geval al sinds 2 uur vanmiddag is MuMe nogal traag hier. In het bijzonder blijft elke pagina een tijdje hangen bij het laden. Meer mensen hier last van?
0
geplaatst: 30 januari 2011, 17:31 uur
^Hier geen last van. (ik gebruik FF 3.6.13)
Waarom kan je bij "Zoeken" maar in één tekstveld tegelijk zoeken?
0
geplaatst: 30 januari 2011, 17:51 uur
Editoor schreef:
Ik heb problemen met het uitklappen van de bonusnummers. Ik krijg ook een uitroepteken links onder. Ik gebruik ie8.
Ik heb problemen met het uitklappen van de bonusnummers. Ik krijg ook een uitroepteken links onder. Ik gebruik ie8.
opgelost?
0
geplaatst: 30 januari 2011, 17:51 uur
Beeswax schreef:
Anders wordt de zoekopdracht te zwaar voor de server, wil ik in de toekomst nog wel eens iets op verzinnen.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 17:57 uur
Jordy schreef:
opgelost?
(quote)
opgelost?
In ie8 werkt het nu ook goed.

0
geplaatst: 30 januari 2011, 18:29 uur
Even een paar opmerkingen over het vernieuwde "Mijn Albums"
Als je een nieuwe (sub)map aanmaakt dan wordt het in eerste instantie nieuwe map genoemd. Daarna moet je op bewerken drukken en dan kan je het pas een naam geven. Het is toch veel handiger als je meteen een naam moet geven wanneer je een nieuwe map maakt? Niemand wil zijn map "nieuwe map" noemen, lijkt me.
Ik probeerde net een paar albums naar een andere map te verslepen, maar toen ik (in het venstertje waar je kan selecteren in welke map het geplaatst moet worden) op het mapje klikte waar ik de albums wilde gebeurde er niks. Vervolgens refresh ik de pagina, zijn de albums die ik wilde verplaatsen verdwenen. Daarna heb ik het nog drie keer geprobeerd. Twee keer lukte het wel, een keer niet.
Als ik een mapje verwijderen blijft het mapje in eerste instantie nog leven. Pas als ik de pagina refresh is het mapje weg. Is natuurlijk niet belangrijk, maar ik meld het gewoon maar even.
Als je een nieuwe (sub)map aanmaakt dan wordt het in eerste instantie nieuwe map genoemd. Daarna moet je op bewerken drukken en dan kan je het pas een naam geven. Het is toch veel handiger als je meteen een naam moet geven wanneer je een nieuwe map maakt? Niemand wil zijn map "nieuwe map" noemen, lijkt me.
Ik probeerde net een paar albums naar een andere map te verslepen, maar toen ik (in het venstertje waar je kan selecteren in welke map het geplaatst moet worden) op het mapje klikte waar ik de albums wilde gebeurde er niks. Vervolgens refresh ik de pagina, zijn de albums die ik wilde verplaatsen verdwenen. Daarna heb ik het nog drie keer geprobeerd. Twee keer lukte het wel, een keer niet.
Als ik een mapje verwijderen blijft het mapje in eerste instantie nog leven. Pas als ik de pagina refresh is het mapje weg. Is natuurlijk niet belangrijk, maar ik meld het gewoon maar even.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 18:43 uur
Dat van die mapnaam zou inderdaad een leuke toekomstige verbetering zijn.
Het probleem bij het verwijderen van een map is opgelost, het foutje bij het verplaatsen kan ik helaas niet nabootsen
*edit* dat verplaatsen moet nu ook werken?
Het probleem bij het verwijderen van een map is opgelost, het foutje bij het verplaatsen kan ik helaas niet nabootsen
0
geplaatst: 30 januari 2011, 18:50 uur
0
geplaatst: 30 januari 2011, 18:59 uur
Bij verzamelalbums waar de naam van de artiest niet is ingevuld staat wordt de titel soms (niet altijd) voorafgegaan door het woord null :

0
geplaatst: 30 januari 2011, 19:03 uur
Jordy schreef:
opgelost?
(quote)
opgelost?
Noppes, javascript probleem ???
toevoegen van meerdere bandleden na de gebruikelijke 3 gaat ook niet...
0
geplaatst: 30 januari 2011, 19:05 uur
Njal schreef:
Bij verzamelalbums waar de naam van de artiest niet is ingevuld staat wordt de titel soms (niet altijd) voorafgegaan door het woord null :
(afbeelding)
(afbeelding)
ook opgelost
0
geplaatst: 30 januari 2011, 19:07 uur
freakey schreef:
Noppes, javascript probleem ??.
(quote)
Noppes, javascript probleem ??.
bij welk album is dat? dat ging toch over de bonustracks? welke browser?
kun je eens proberen de pagina hard te refreshen? (ctrl+F5)
0
geplaatst: 30 januari 2011, 19:52 uur
Ik probeer een album toe te voegen, en als ik de afbeelding wil selecteren kom ik weer terug bij de startpagina van musicmeter. Ik gebruik safari, en heb dit nog niet eerder gehad. Is dit een gevolg van de veranderingen die vandaag zijn doorgevoerd?
0
geplaatst: 30 januari 2011, 19:53 uur
Casartelli schreef:
In elk geval al sinds 2 uur vanmiddag is MuMe nogal traag hier. In het bijzonder blijft elke pagina een tijdje hangen bij het laden. Meer mensen hier last van?
Ja, maar ik gebruikte tot nu toe nog altijd IE en met Firefox heb ik er geen probleem mee, dus ik denk dat ik overstap.
Het smileys editten kan nu ook weer, bedankt Jordy

0
geplaatst: 30 januari 2011, 19:59 uur
Casartelli schreef:
Ik heb hier ook last van ja, al is het nu al beter dan vanmiddag.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 januari 2011, 20:17 uur
freakey schreef:
toevoegen van meerdere bandleden na de gebruikelijke 3 gaat ook niet...
Lukt mij hier ook niet meer (zowel bij Opera als bij Chrome).toevoegen van meerdere bandleden na de gebruikelijke 3 gaat ook niet...
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:18 uur
Jordy schreef:
(quote)
bijvoorbeeld deze:
The Hydromatics
na het derde lid kun je niet meer toevoegen,,,
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:21 uur
...ehhhh als je bij optie "groep" leden wilt toevoegen dus he.... 

0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:32 uur
Jordy schreef:

Alleen nu is er weer iets. Ik was bezig om albums te verplaatsen. Het waren er zo'n 300, dus ik moest per pagina (50 albums) doen. Toen probeerde ik eens niks te selecteren en dan op verplaatsen te drukken, in de hoop dat dan alles meteen verplaatst zou worden. Waren er ineens 100 albums verdwenen uit de map waar ik ze naar toe wilde verplaatsen (letters e tot j). Mag ik het lekker allemaal opnieuw invoeren

Overigens wil ik wel zeggen dat ik de vernieuwde Mijn Albums wel beter vind (ondanks de vier klachten).
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:35 uur
freakey schreef:
bijvoorbeeld deze:
The Hydromatics
(quote)
bijvoorbeeld deze:
The Hydromatics
aha, opgelost
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:36 uur
Teunnis schreef:

Alleen nu is er weer iets. Ik was bezig om albums te verplaatsen. Het waren er zo'n 300, dus ik moest per pagina (50 albums) doen. Toen probeerde ik eens niks te selecteren en dan op verplaatsen te drukken, in de hoop dat dan alles meteen verplaatst zou worden. Waren er ineens 100 albums verdwenen uit de map waar ik ze naar toe wilde verplaatsen (letters e tot j). Mag ik het lekker allemaal opnieuw invoeren
Overigens wil ik wel zeggen dat ik de vernieuwde Mijn Albums wel beter vind (ondanks de vier klachten).
(quote)

Daar snap ik niets van! als je op de "verplaatsen" knop drukt zonder dat er albums geselecteerd zijn, zou er niets moeten gebeuren... vreemd! zal eens kijken of dat te reproduceren is
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:38 uur
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:44 uur
deze lp's staan dubbel op de site, de ene met bonustracks de andere zonder (maar dat is dan wel de originele, dus die behouden moet blijven!):
Aerosmith - Aerosmith's Greatest Hits (1980)
Aerosmith - Greatest Hits 1973 - 1988 (1997)
Aerosmith - Aerosmith's Greatest Hits (1980)
Aerosmith - Greatest Hits 1973 - 1988 (1997)
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:47 uur
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:49 uur
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:50 uur
Het lukt me opeens niet meer albums te verplaatsen in 'mijn albums'. Als ik op de map klik waar ze heen moeten, gebeurt er niets. Ik gebruik momenteel Firefox 3.6.13.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.