MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
hoei! goed nieuws

wilde net vragen of wijzigingen van net resultaat hadden

Yep, draait weer als vanouds.Maar ik denk dat ik er hier toch ook maar Firefox ga gebruiken.

dat is altijd een goed idee

Jordy, hier loopt alles weer gesmeerd. Bedankt.

graag gedaan

het scriptje dat grote forumafbeeldingen in een mooi popupje toont was de schuldige, dus dat heb ik even uitgeschakeld nu

In "mijn albums" werken de knoppen volgende pagina - volgende pagina's - einde pagina's - paginanummer invoeren niet.

Ik krijg een gele uitroepteken. Ik gebruik ie8.

Moet deze officieel gezien niet van de site verwijderd worden? Allebei de EP's staan gewoon apart op de site...

Ozric Spacefolk
Paalhaas schreef:
Moet deze officieel gezien niet van de site verwijderd worden? Allebei de EP's staan gewoon apart op de site...

Soms zijn EP's in beperkte oplage uitgebracht en later samengevoegd op cd... Of EP's die alleen in vinylformaat zijn verschijnen, en dan op cd geperst...

Ik vind het wel een goede zaak, dat dat soort 'compilaties' op MusicMeter staan... Qua muzikale discussie, kan je natuurlijk bij de aparte ep's terecht, maar het is voor de liefhebber toch handig te weten dat zo'n cd bestaat...

Of ik moet de plank volledig misslaan, maar ik zie wel meer cd's op MusicMeter waarop ep's zijn verzameld...

Ik kan geen cache legen en als ik opnieuw inlog of uitlog blijft het hetzelfde en ik kan ook geen albums meer toevoegen

Groetjes, Music_

Met cache legen bedoelt Jordy: als je Safari gebruikt, klik je linksboven op 'Safari' en daarna 'verwijder cachebestanden'.

Oke dat wist ik niet bedankt daar voor!! Maar het lukt niet ik heb de cache bestanden twee keer verwijderd heb weer uit en ingelogd maar geen resultaat.... Maar in ieder geval Bedankt!

Groetjes Music_

dan weet ik het helaas ook niet, sorry

Editoor schreef:
In "mijn albums" werken de knoppen volgende pagina - volgende pagina's - einde pagina's - paginanummer invoeren niet.

Ik krijg een gele uitroepteken. Ik gebruik ie8.

opgelost?

Eentje verwijderd.

Weer een vreemde bug, als ik voor het eerst op musicmeter kom (en dan bedoel ik dus dat ik de naam van de site heb ingetoets en daarna op het beginscherm van MuMe kom) doet de zoekfunctie het niet. Als ik dan eerst een willekeurige andere pagina van MuMe (ook "Home") intoets doet de zoekfunctie het ineens wel weer

Jordy schreef:
(quote)

opgelost?

Ja, het werkt weer

Teunnis schreef:
Weer een vreemde bug, als ik voor het eerst op musicmeter kom (en dan bedoel ik dus dat ik de naam van de site heb ingetoets en daarna op het beginscherm van MuMe kom) doet de zoekfunctie het niet. Als ik dan eerst een willekeurige andere pagina van MuMe (ook "Home") intoets doet de zoekfunctie het ineens wel weer

Ik heb ook een soortgelijk probleem. Als ik rechtboven een artiest of titel copy paste naar de zoekmenu, dan blijft ie eindeloos lang laden. Als ik dan op enter druk dan krijg ik een pagina met meer dan 1000 resultaten. Mijn explorer loopt dan ook helemaal vast.

Teunnis schreef:

Heb ik ook last van ja, dus je bent niet de enige:) Op MovieMeter trouwens hetzelfde probleem, voor wat het waard is!

De site was even een uurtje of 2 niet bereikbaar, excuses.

Er was iets mis in de database dat gerepareerd moest worden, hopelijk gaat het nu goed...

Ik had een aantal dagen geleden een album toegevoegd, maar hij is nog niet nagekeken. Normaal als ik een album toevoeg is ie na 2 dagen al nagekeken. Ik weet niet of er iets mis is gegaan of dat het wel eens kan gebeuren. Het gaat om RB Djan - De Onderbaas.

Btw: Ik heb er geen moeite mee dat het zolang duurt, maar vroeg me gewoon af waarom het nu wat langer duurt.

Komt de stemtabel in mijn albums nog terug?

Waarschijnlijk wel, over een paar weken.

ok, dank!

Colucci_Era schreef:
Ik had een aantal dagen geleden een album toegevoegd, maar hij is nog niet nagekeken. Normaal als ik een album toevoeg is ie na 2 dagen al nagekeken. Ik weet niet of er iets mis is gegaan of dat het wel eens kan gebeuren. Het gaat om RB Djan - De Onderbaas.

Btw: Ik heb er geen moeite mee dat het zolang duurt, maar vroeg me gewoon af waarom het nu wat langer duurt.

Da's omdat de crewleden even tijd nodig hebben om alle toevoegingen te controleren - hoes, tracklist, releasedatum, label, het album beluisteren om te zien of er wel muziek op staat, dat soort zaken. Zelf vind ik dat het de laatste tijd allemaal erg vlot gaat bij het toevoegen, soms zelf nog op dezelfde dag als het submitten!

Gajarigon schreef:
(quote)

Da's omdat de crewleden even tijd nodig hebben om alle toevoegingen te controleren - hoes, tracklist, releasedatum, label, het album beluisteren om te zien of er wel muziek op staat, dat soort zaken. Zelf vind ik dat het de laatste tijd allemaal erg vlot gaat bij het toevoegen, soms zelf nog op dezelfde dag als het submitten!

Sluit ik me bij aan, ik heb tot nu toe bijna altijd binnen de anderhalve dag bericht gekregen over mijn toevoegingen

Gaat prima zo!

Weet iemand waarom ik geen zoekresultaten krijg als ik AC/DC intyp? Heb het zelfs geprobeerd door de naam te kopiëren vanaf musicmeter, zodat ik het sowieso goed heb, maar zelfs dan geeft hij geen zoekresultaten.

Volgens mij werkt de slash niet... Misschien dat Jordy dat kan oplossen?

Ik heb iets heel raars als ik de bandnaam ...And You Will Know Us By The Trail of Dead wil zoeken. Als ik het zonder die puntjes ervoor zoek krijg ik alleen maar het debuutalbum en met de puntjes erbij krijg ik alle albums. Dit vind ik raar.

niels94 schreef:
Weet iemand waarom ik geen zoekresultaten krijg als ik AC/DC intyp? Heb het zelfs geprobeerd door de naam te kopiëren vanaf musicmeter, zodat ik het sowieso goed heb, maar zelfs dan geeft hij geen zoekresultaten.

Als je acdc intikt en dan een enter geeft, kom je wél direct op de artiestenpagina, bij ACDC plus enter is er nog een extra klik nodig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:35 uur

geplaatst: vandaag om 14:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.