MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sunderland schreef:
In Chrome doet de cursor rare dingen. Waar ik ook klik in het berichtenvenster, wordt de cursor voor aan de regel geplaatst.

Toen ik dit wilde testen in IE viel mij op dat ik mij daar opnieuw in moest loggen terwijl ik reeds was ingelogd, maar dan via Chrome. Voorheen was dat anders m.i. In IE komt het cursorgedoe niet voor overigens.

Hier exact hetzelfde probleem: ik word er knettergek van.

Voor het eerst in meer dan vijf jaar kan ik niet mijn rotatielijst opslaan. Hij was verlopen; opnieuw opslaan doet ie niet (klik op opslaan maar er gebeurt niets), vervolgens verwijderd, opnieuw ingevoerd, maar hetzelfde probleem (heb IE 7).

Sir Spamalot (crew)
freddze schreef:
Bij het toevoegen gaat iets mis met de handmatige import.
Als er een & in een titel staat, wordt de tracklijst maar tot daar geïmporteerd.

Ik zou kunnen zweren dat ik hetzelfde heb meegemaakt met Spaanse titels: accenten op de letters...

@MJ: net hetzelfde probleem hier, gebruik Firefox 3.6.13.

Sir Spamalot (crew)
Ik heb deze morgen mijn rotatielijst aangepast en ik had geen enkel probleem in Firefox 3.6.13.

Sunderland schreef:
Toen ik dit wilde testen in IE viel mij op dat ik mij daar opnieuw in moest loggen terwijl ik reeds was ingelogd, maar dan via Chrome. Voorheen was dat anders m.i.

Voorheen kon je in Chrome inloggen en vervolgens was je automatisch ook in Internet Explorer ingelogd?

problemen met rotatielijst opgelost?

Probleem opgelost, dankjewel

Dat probleem in Chrome kan ik volgens mij niet naspelen. Als ik het goed begrijp: je bent een verhaal aan het typen, je klikt ergens midden in dit verhaal, en in plaats van dat de cursor nu exact op die plek staat, staat hij helemaal aan het begin van je verhaal?

Jordy schreef:
(quote)

Voorheen kon je in Chrome inloggen en vervolgens was je automatisch ook in Internet Explorer ingelogd?

Dat meen ik mij te herinneren, maar ik kan er ook naast zitten. Zo vaak doe je dat normaliter ook niet, athans ik niet

Ik denk dat je er naast zit

Jordy schreef:
Dat probleem in Chrome kan ik volgens mij niet naspelen. Als ik het goed begrijp: je bent een verhaal aan het typen, je klikt ergens midden in dit verhaal, en in plaats van dat de cursor nu exact op die plek staat, staat hij helemaal aan het begin van je verhaal?

Yep! Bijvoorbeeld bij de MuMeladder waar je achter aan de regel wilt klikken, maar vervolgens de cursor voor aan de regel komt te staan.

edit: het valt me nu op dat het alleen gebeurt op de regel waarop ook een harde regeleinde is toegepast.

voor de duidelijkheid: in de regel 'edit:... is' komt de cursor wel op de juiste plaats en in de regel 'toegepast' kan ik achteraan klikken en wordt deze vooraan geplaatst. Begrijpelijk waarom het nu in de MuMeladder zo vaak voorkomt.

Jordy schreef:
Ik denk dat je er naast zit

Ok, dan haal ik dingen door elkaar...

Ik weet niet of ik hier iets aan kan doen, of dit niet gewoon een bug van/in Chrome is, maar ik zal er even naar kijken binnenkort.

Jordy schreef:
problemen met rotatielijst opgelost?

het gebeurt alleen als je een geplaatst bericht wilt editten, of ook al bij het plaatsen van een nieuw bericht?

oh dat is nog wel een interessante vraag inderdaad

Sunderland schreef:
(quote)

Yep! Bijvoorbeeld bij de MuMeladder waar je achter aan de regel wilt klikken, maar vervolgens de cursor voor aan de regel komt te staan.

edit: het valt me nu op dat het alleen gebeurt op de regel waarop ook een harde regeleinde is toegepast.

voor de duidelijkheid: in de regel 'edit:... is' komt de cursor wel op de juiste plaats en in de regel 'toegepast' kan ik achteraan klikken en wordt deze vooraan geplaatst. Begrijpelijk waarom het nu in de MuMeladder zo vaak voorkomt.

irritant idd, ik heb dat ook helaas. Ook ik via Chrome. Als je een bericht edit of quote heb ik er ook last van. Is sinds een aantal dagen.

freitzen schreef:
het gebeurt alleen als je een geplaatst bericht wilt editten, of ook al bij het plaatsen van een nieuw bericht?

ook bij nieuwe berichten.

Jordy schreef:
kun je wel stemmen of zoeken (rechtsboven?)

Werkt het niet in zowel Internet Explorer als Firefox

Het probleem stelt zich zowel met Firefox als met Internet Explorer. Zoeken gaat prima, maar stemmen kan ik niet : het oplaadcirkeltje blijft draaien. Het probleem doet zich voor sedert de aanpassingen op Mijn Albums. Op het Tabblad 'mijn albums' staat er helemaal niks meer : het is volledig blanco, behalve een rechthoek, waar niets in staat.

Ik vermoed dat Javascript staat uitgeschakeld. Als het zowel in Firefox als IE is, is het wellicht een firewall of iets dergelijks. Ik kan dit probleem helaas niet voor je oplossen.

Let op: ik heb nu al flink wat keren de nieuwe Strokes als toevoeging moeten verwijderen (staat momenteel bij de rejections).
Ik neem aan dat mensen geen melding hiervan krijgen.

Je krijgt een lijst met alle albums die "angels" in de titel hebben, die bij de b of c stopt. Dat moet dus inderdaad beter.

jellorum schreef:
Wil iemand aub dit album bij de rest zetten, ie staat daar zo alleen en mist zijn broertjes en zusjes...

Alleen nu mag deze pagina wel weg. Of gaat hij pas weg als er een nieuwe artiest wordt toegevoegd?

En ik heb ook het probleem met de cursor (zie Sunderland). Alleen als je precies achteraan de regel klikt kom je ook achteraan de regel. Als je iets verder klikt dan gaat hij naar het begin van de regel. Gebeurt zowel bij nieuwe berichten als bij het editten. Heb dit pas sinds de wijzigingen en ik gebruik ook Chrome. Nogal irritant bij de MuMeLadder.

EDIT: Ik merk nu ook dat als ik spoilers wil lezen dat ik dan precies tot het eind moet selecteren, anders kan ik alleen het eerste woord lezen.

Hier een plaatje, bij het kruisje hield ik mijn cursor:

(afbeelding)

Jordy schreef:
Volgens mij zijn alle oude Mijn Albums onderdelen weer terug nu in een of andere vorm

Het 1e album in alle mappen heeft bij een heel lang omkader. Hierdoor zit er een pagina ruimte tussen het 1e album en 2e album van de map. Vanaf het 2e album zit er wel normale ruimte tussen de albums. (Firefox 3.6.13).

Osiris Apis schreef:
Hierdoor zit er een pagina ruimte tussen het 1e album en 2e album van de map. Vanaf het 2e album zit er wel normale ruimte tussen de albums. (Firefox 3.6.13).

hebben meer mensen daar last van?

Teunnis schreef:
En ik heb ook het probleem met de cursor (zie Sunderland). Alleen als je precies achteraan de regel klikt kom je ook achteraan de regel. Als je iets verder klikt dan gaat hij naar het begin van de regel. Gebeurt zowel bij nieuwe berichten als bij het editten. Heb dit pas sinds de wijzigingen en ik gebruik ook Chrome. Nogal irritant bij de MuMeLadder.

Ik heb het probleem niet, zowel op de Mac als onder XP gaat het goed. Vreemd...

Jordy schreef:
(quote)

hebben meer mensen daar last van?

Bij grafische weergave hierookzo, bij alleen tekst weergave alles netjes. (ook Firefox 3.6.13)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:37 uur

geplaatst: vandaag om 07:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.