De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2011, 20:22 uur
Ook eens gekeken met Explorer (8.0.6001.18702), geeft juist hetzelfde. Eerste album in een wit blok van bijna een halve pagina.
0
geplaatst: 12 februari 2011, 21:20 uur
0
geplaatst: 13 februari 2011, 01:09 uur
Als ik nu zo mijn eigen screenshot bekijk zou ik kunnen vermoeden dat het te maken heeft met het aantal subfolders. Het vakje met het tweede album begint waar de laatste folder in het foldermenu ophoud. Of is dat toeval??
0
geplaatst: 13 februari 2011, 01:34 uur
Cabeza Borradora schreef:
Als ik nu zo mijn eigen screenshot bekijk zou ik kunnen vermoeden dat het te maken heeft met het aantal subfolders. Het vakje met het tweede album begint waar de laatste folder in het foldermenu ophoud. Of is dat toeval??
Klopt, want in Firefox en IE8 is het witte vlak bij mij net zo groot als in Seamonkey. Maar als ik een nieuwe subfolder maak wordt het vak een stukje groter.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 12:36 uur
Cabeza Borradora schreef:
dit was de gouden tip, is het nu opgelost?
0
geplaatst: 13 februari 2011, 12:37 uur
Kingdom - Hemeltraan (2010)
Kingdom - The Rage That Guides (2009)
Zijn twee verschillende artiesten.
Kingdom - The Rage That Guides (2009)
Zijn twee verschillende artiesten.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 12:53 uur
[quote]Teunnis schreef:
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik gebruik ook Chrome. Ik heb dit ook als ik bijvoorbeeld de cursor naar het einde van de zin wil zetten, ik moet dan precies op de laatste letter klinken, anders komt hij aan het begin van de regel.
(quote)
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik gebruik ook Chrome. Ik heb dit ook als ik bijvoorbeeld de cursor naar het einde van de zin wil zetten, ik moet dan precies op de laatste letter klinken, anders komt hij aan het begin van de regel.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 13:08 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ja, bij mij wordt het weer goed weergegeven.

0
geplaatst: 13 februari 2011, 13:16 uur
Jordy schreef:
(quote)
In Firefox ziet het er nu alvast netjes uit!
In Explorer heb ik nog niet getest.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 13:37 uur
Leuke site ontdekt: Music-Map.
Vul een artiestnaam in en je krijgt een 2D overzicht van vergelijkbare artiesten.
Vul een artiestnaam in en je krijgt een 2D overzicht van vergelijkbare artiesten.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 14:21 uur
Svendra schreef:
Vreemde links leggen ze daar
Ik tik Otis Redding in en krijg oa. Rory Block, Roger Daltrey en The Feelies ??????
0
geplaatst: 13 februari 2011, 14:31 uur
Ach bij OMD krijg je o.a. Bruce Springsteen, Scooter en Prodigy dat op zicht...
Bij de zoekopdracht Marillion is het dan weer (op ABBA na) een stuk logischer.
Bij de zoekopdracht Marillion is het dan weer (op ABBA na) een stuk logischer.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 15:16 uur
Ja, ik denk dat iedereen behalve treffers ook dwalingen tegenkomt. Hoe vind je deze: Eddy Wally wordt geassocieerd met Chemical Brothers en Rammstein
Maar het meest interessant zijn natuurlijk de groepen die je nog níet kent.
Maar het meest interessant zijn natuurlijk de groepen die je nog níet kent.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 15:54 uur
Svendra schreef:
Dit is dus een beetje wat ik bedoel met genre-opzet en verwijzing naar tag-cloud en auquabrowser, alleen dan in 3D - en dan kun je door drag 'n drop je muis-cursor en andere term centraam stellen waardoor je een andere weergave krijgt.
Leuke band trouwens: "Database verkloot"

0
geplaatst: 13 februari 2011, 16:55 uur
Het gaat niet zozeer om vergelijkbare artiesten.
The closer two artists are, the greater the probability people will like both artists.
Of het een waarheidsgetrouw resultaat geeft weet ik niet, maar ik vind het weinig interessant.
The closer two artists are, the greater the probability people will like both artists.
Of het een waarheidsgetrouw resultaat geeft weet ik niet, maar ik vind het weinig interessant.
0
geplaatst: 14 februari 2011, 10:58 uur
Het lukt me niet om een PM naar mezelf te sturen. Ik typ mijn naam in, klik op mijn naam/avatar die verschijnt in het rijtje suggesties, maar gebeurt er niets als ik op verzenden klik.
Browser is hier Firefox 3.5.3
0
geplaatst: 14 februari 2011, 11:18 uur
Ah, lukt hier ook niet op explorer, niet mijn prive PC.
Vanavond op mijn PC met Firefox nog eens proberen.
kan geen valentijnsbericht naar mezelf sturen.
Vanavond op mijn PC met Firefox nog eens proberen.
kan geen valentijnsbericht naar mezelf sturen.
0
geplaatst: 14 februari 2011, 11:45 uur
Naar mezelf een PM sturen (Firefox 3.6.13) lukt mij ook niet. Dat heb ik trouwens nooit eerder geprobeerd. Een PM naar iemand anders d.m.v. naam/avatar selecteren gaat goed.
0
geplaatst: 14 februari 2011, 12:26 uur
0
geplaatst: 14 februari 2011, 19:48 uur
herman schreef:
Het lukt me niet om een PM naar mezelf te sturen. Ik typ mijn naam in, klik op mijn naam/avatar die verschijnt in het rijtje suggesties, maar gebeurt er niets als ik op verzenden klik.
opgelost?
0
Yann Samsa
geplaatst: 14 februari 2011, 20:07 uur
Ik had 'Boudewijn De Groot - Het Beste Van Boudewijn De Groot' (2003) toegevoegd, en die werd geaccepteerd. Maar wanneer ik nu bij de PM op de link klik, krijg ik dit album:
"Grayson Hugh - Road to Freedom (1992)"
Hoe komt dit, of waarom is m'n toevoeging verwijderd; aangezien hij nog niet op de site stond + hij officieel is, en ik een bron heb doorgestuurd (waardoor 'ie ook tijdelijk is goedgekeurd)...?
Dank bij voorbaat
Hoe komt dit, of waarom is m'n toevoeging verwijderd; aangezien hij nog niet op de site stond + hij officieel is, en ik een bron heb doorgestuurd (waardoor 'ie ook tijdelijk is goedgekeurd)...?
Dank bij voorbaat

0
geplaatst: 14 februari 2011, 21:45 uur
Het is niet mogelijk om tekst te selecteren bij Mijn Albums? Is dit bewust gedaan?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 februari 2011, 21:48 uur
Ferre Clabau schreef:
Ik had 'Boudewijn De Groot - Het Beste Van Boudewijn De Groot' (2003) toegevoegd, en die werd geaccepteerd. Maar wanneer ik nu bij de PM op de link klik, krijg ik dit album:
Dank bij voorbaat
Iemand had een correctie ingediend omdat de release in kwestie onder de naam "De Groot" stond i.p.v. "de Groot". Bij nader inzien ging het echter om een reclameuitgave die indertijd enkel in combinatie met een krant was te verkrijgen. Mijn excuses dat ik dit niet aan jou heb laten weten.Ik had 'Boudewijn De Groot - Het Beste Van Boudewijn De Groot' (2003) toegevoegd, en die werd geaccepteerd. Maar wanneer ik nu bij de PM op de link klik, krijg ik dit album:
Dank bij voorbaat
0
Yann Samsa
geplaatst: 14 februari 2011, 22:05 uur
Oké, maar dan heb ik nog één vraagje daaromtrent:
Die release was inderdaad enkel in combinatie met een krant te verkrijgen, net als 19 andere compilaties. Maar enkele van die compilaties staan wel op de site (zie: Clouseau, TC MATIC, ...) maar dan onder de naam 'Essential'. Terwijl dat ook de krant releases zijn: zelfde lay-out van albumcover, zelfde tracklist, etc... Of mis ik iets?
Die release was inderdaad enkel in combinatie met een krant te verkrijgen, net als 19 andere compilaties. Maar enkele van die compilaties staan wel op de site (zie: Clouseau, TC MATIC, ...) maar dan onder de naam 'Essential'. Terwijl dat ook de krant releases zijn: zelfde lay-out van albumcover, zelfde tracklist, etc... Of mis ik iets?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.