MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ook eens gekeken met Explorer (8.0.6001.18702), geeft juist hetzelfde. Eerste album in een wit blok van bijna een halve pagina.

Jordy schreef:
(quote)

hebben meer mensen daar last van?

Ja (browser Seamonkey 2.0.11)

Njal schreef:
(quote)

Ja (browser Seamonkey 2.0.11)

In firefox en explorer is het wit vlak veeel groter!
(afbeelding)

Als ik nu zo mijn eigen screenshot bekijk zou ik kunnen vermoeden dat het te maken heeft met het aantal subfolders. Het vakje met het tweede album begint waar de laatste folder in het foldermenu ophoud. Of is dat toeval??

Cabeza Borradora schreef:
Als ik nu zo mijn eigen screenshot bekijk zou ik kunnen vermoeden dat het te maken heeft met het aantal subfolders. Het vakje met het tweede album begint waar de laatste folder in het foldermenu ophoud. Of is dat toeval??

Klopt, want in Firefox en IE8 is het witte vlak bij mij net zo groot als in Seamonkey. Maar als ik een nieuwe subfolder maak wordt het vak een stukje groter.

Cabeza Borradora schreef:

dit was de gouden tip, is het nu opgelost?

[quote]Teunnis schreef:
(quote)

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik gebruik ook Chrome. Ik heb dit ook als ik bijvoorbeeld de cursor naar het einde van de zin wil zetten, ik moet dan precies op de laatste letter klinken, anders komt hij aan het begin van de regel.

Jordy schreef:
(quote)

Ja, bij mij wordt het weer goed weergegeven.

Jordy schreef:
(quote)

In Firefox ziet het er nu alvast netjes uit!
In Explorer heb ik nog niet getest.

Leuke site ontdekt: Music-Map.
Vul een artiestnaam in en je krijgt een 2D overzicht van vergelijkbare artiesten.

Svendra schreef:
Vul een artiestnaam in en je krijgt een 2D overzicht van vergelijkbare artiesten.

Vreemde links leggen ze daar

Ik tik Otis Redding in en krijg oa. Rory Block, Roger Daltrey en The Feelies ??????

Ach bij OMD krijg je o.a. Bruce Springsteen, Scooter en Prodigy dat op zicht...

Bij de zoekopdracht Marillion is het dan weer (op ABBA na) een stuk logischer.

Ja, ik denk dat iedereen behalve treffers ook dwalingen tegenkomt. Hoe vind je deze: Eddy Wally wordt geassocieerd met Chemical Brothers en Rammstein

Maar het meest interessant zijn natuurlijk de groepen die je nog níet kent.

Svendra schreef:

Dit is dus een beetje wat ik bedoel met genre-opzet en verwijzing naar tag-cloud en auquabrowser, alleen dan in 3D - en dan kun je door drag 'n drop je muis-cursor en andere term centraam stellen waardoor je een andere weergave krijgt.

Leuke band trouwens: "Database verkloot"

Het gaat niet zozeer om vergelijkbare artiesten.

The closer two artists are, the greater the probability people will like both artists.

Of het een waarheidsgetrouw resultaat geeft weet ik niet, maar ik vind het weinig interessant.

CHIEP (crew)
Kan hier nog eens naar gekeken worden?

CHIEP (crew)

Het lukt me niet om een PM naar mezelf te sturen. Ik typ mijn naam in, klik op mijn naam/avatar die verschijnt in het rijtje suggesties, maar gebeurt er niets als ik op verzenden klik.

Browser is hier Firefox 3.5.3

Ah, lukt hier ook niet op explorer, niet mijn prive PC.
Vanavond op mijn PC met Firefox nog eens proberen.
kan geen valentijnsbericht naar mezelf sturen.

Naar mezelf een PM sturen (Firefox 3.6.13) lukt mij ook niet. Dat heb ik trouwens nooit eerder geprobeerd. Een PM naar iemand anders d.m.v. naam/avatar selecteren gaat goed.

zal er vanavond even naar kijken

CHIEP schreef:
Kan hier nog eens naar gekeken worden?

gaat op de lijst!

CHIEP (crew)
(y)

herman schreef:
Het lukt me niet om een PM naar mezelf te sturen. Ik typ mijn naam in, klik op mijn naam/avatar die verschijnt in het rijtje suggesties, maar gebeurt er niets als ik op verzenden klik.

Browser is hier Firefox 3.5.3

opgelost?

Yann Samsa
Ik had 'Boudewijn De Groot - Het Beste Van Boudewijn De Groot' (2003) toegevoegd, en die werd geaccepteerd. Maar wanneer ik nu bij de PM op de link klik, krijg ik dit album:
"Grayson Hugh - Road to Freedom (1992)"

Hoe komt dit, of waarom is m'n toevoeging verwijderd; aangezien hij nog niet op de site stond + hij officieel is, en ik een bron heb doorgestuurd (waardoor 'ie ook tijdelijk is goedgekeurd)...?

Dank bij voorbaat

Het is niet mogelijk om tekst te selecteren bij Mijn Albums? Is dit bewust gedaan?

CHIEP (crew)
Ferre Clabau schreef:
Ik had 'Boudewijn De Groot - Het Beste Van Boudewijn De Groot' (2003) toegevoegd, en die werd geaccepteerd. Maar wanneer ik nu bij de PM op de link klik, krijg ik dit album:
"Grayson Hugh - Road to Freedom (1992)"

Hoe komt dit, of waarom is m'n toevoeging verwijderd; aangezien hij nog niet op de site stond + hij officieel is, en ik een bron heb doorgestuurd (waardoor 'ie ook tijdelijk is goedgekeurd)...?

Dank bij voorbaat
Iemand had een correctie ingediend omdat de release in kwestie onder de naam "De Groot" stond i.p.v. "de Groot". Bij nader inzien ging het echter om een reclameuitgave die indertijd enkel in combinatie met een krant was te verkrijgen. Mijn excuses dat ik dit niet aan jou heb laten weten.

Yann Samsa
Oké, maar dan heb ik nog één vraagje daaromtrent:
Die release was inderdaad enkel in combinatie met een krant te verkrijgen, net als 19 andere compilaties. Maar enkele van die compilaties staan wel op de site (zie: Clouseau, TC MATIC, ...) maar dan onder de naam 'Essential'. Terwijl dat ook de krant releases zijn: zelfde lay-out van albumcover, zelfde tracklist, etc... Of mis ik iets?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:03 uur

geplaatst: vandaag om 11:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.