menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
avatar van reptile71
Hoe blokkeer je die banner?

avatar van Kronos
Ozric Spacefolk schreef:
Er gaat iets mis met het uploaden van (nieuwe) avatars... Zie mijn nieuwe avatar

Misshien afbeelding eerst op maat maken, 54 pixels breed en hoog.

avatar van Brunniepoo
reptile71 schreef:
Hoe blokkeer je die banner?


Via Opera kan ik die banner aanwijzen als 'te blokkeren inhoud', geen idee hoe het in andere browsers werkt. Hoop overigens dat die banner gewoon snel verdwijnt want vind het verder niet eerlijk ten opzichte van de eigenaar van deze site om banners te blokkeren.

avatar van reptile71
Volgens mij heeft IE die mogelijkheid niet.

Brunniepoo schreef:
Hoop overigens dat die banner gewoon snel verdwijnt want vind het verder niet eerlijk ten opzichte van de eigenaar van deze site om banners te blokkeren.

Dat maakt niks uit want google ads betaalt per click en erop klikken doe je toch al niet, neem ik aan.

avatar van Jordy
reptile71 schreef:
Dat maakt niks uit want google ads betaalt per click


Dat is niet per se waar. Verder vervelend natuurlijk, ik herken deze problemen niet.

avatar van rock-rick
Ik heb nooit last van die banners en ik gebruik firefox.

avatar van reptile71
Ik heb IE 9 en ondervind daarbij wel meer kwaaltjes. Overigens heb ik ook Firefox, maar die start bij mij zo enorm langzaam op dat ik hem nooit gebruik. Ik denk erover om Chrome eens te gaan checken.

avatar van Brunniepoo
Het is me onder IE8 ook wel eens opgevallen, maar die gebruik ik vrij weinig. Opera geeft eigenlijk zelden tot nooit problemen, alleen bij deze banner van Chrome.

avatar van deric raven
Hij is de laatste tijd inderdaad op een vervelende manier trager, een probleem wat ik bij andere sites minder heb.

avatar van rock-rick
reptile71 schreef:
Overigens heb ik ook Firefox, maar die start bij mij zo enorm langzaam op dat ik hem nooit gebruik. Ik denk erover om Chrome eens te gaan checken.

Firefox 4 start bij mij erg snel op hoor. Chrome is het proberen overigens absoluut waard, geweldige browser, net als Opera overigens.

avatar van Sir Spamalot
Ik heb nu ook Firefox 4, het is een verademing ten opzichte van de vorige versie en zeker tegenover die brol van Bloody Bill Gates, ook wel Internet Explorer geheten.

avatar van reptile71
Bij het Dead Can Dance discussietopic krijg ik geen schrijfvakje als ik direct op de link klik om naar het laatste bericht te gaan. Bij andere artiesten wel gewoon. Ik kan hier dus alleen typen door een ander te quoten of door naar het topic te gaan zonder daarbij direct naar het laatste bericht te gaan. (IE 9)


lambf
Nee

bennerd
Helaas niet, die dingen zijn bloedserieus bedoeld.

Maar laat de discussie over het al dan niet toegelaten zijn tot de site maar achterwege, die is al gevoerd en dat soort albums staan er nog steeds op.

Ozric Spacefolk
Kronos schreef:
(quote)

Misshien afbeelding eerst op maat maken, 54 pixels breed en hoog.


Yep, dat werkte...

Vreemd, voorheen nooit last van gehad...

avatar van StopMakingSenseo
Hoi,

ik heb gisteren een album toegevoegd van Old 97's en nu viel me op dat deze (Alive & Wired) en hun laatste studioalbum (The Grand Theatre Volume 1), niet in hetzelfde lijstje staan als de andere albums. Bij de andere albums is de schrijfwijze 'Old 97 s' o.i.d. gebruikt (ook wel te zien als je de 1e paar letters in de zoekfunctie intikt). Nu ken ik alleen de schrijfwijze Old 97's (de enige juiste), dus ik vroeg me af of deze gemerged/omgezet kunnen worden.


avatar van Svendra
Dank, en opgelost. Het album met 1 stem is behouden en op naam van de eerste toevoeger gezet.

@stephan73: Er is een nieuw topic voor verwijderverzoeken:
De Site >> Algemeen >> Te verwijderen / verwijderde releases

avatar van OldRottenhat
Zou het mogelijk kunnen zijn om ook op Labels te kunnen zoeken?

avatar van Svendra
Dat kan toch al bij Albums- Zoeken en het veld Label invullen.
Of bedoel je iets anders?

avatar van OldRottenhat
Svendra schreef:
Dat kan toch al bij Albums- Zoeken en het veld Label invullen.
Of bedoel je iets anders?


Verdomd! Dat had ik na al die jaren MuMe nog nooit ontdekt! Thanks Ja, ik bedoelde dus eigenlijk gewoon in het zoekvenstertje rechtsbovenin, maar dit werkt ook prima!

avatar van itchy
Hoe moet je ook al weer corrigeren om discografiën samen te voegen?
De platen van Patti Smith en Patti Smith Group staan nu nog apart.

avatar van Arrie
Bij een van de twee artiesten naar corrigeren gaan, en dan kiezen voor 'alias van een andere artiest', en dan de naam van de andere artiest invullen. Moeten Patti Smith en Patti Smith Group bij elkaar dan?

avatar van itchy
Dat lijkt me wel, om dezelfde reden dat bijvoorbeeld Bruce Springsteen en Bruce Springsteen & The E Street band bij elkaar staan. Vroeger stonden die ook apart. En bij Will Oldham staan ook al zijn 94 aliassen op één overzichtelijke pagina

bennerd
Bij Madlib is het ook een puinhoop.

Is het geen idee om in plaats van alles op 1 pagina te gooien geen extra kopje met 'aliassen' maken en dan doorlinken naar de pagina's van de aliassen? Dan staan de albums per alias gerangschikt en staat het niet zo rommelig.

Om duidelijk te maken wat ik bedoel:
Je hebt de hoofdpagina van Madlib. Daar staan nu een stuk of 428 aliassen. Als je nu gewoon de pagina van Madlib behoudt en op die pagina enkel de albums toont die onder de naam Madlib zijn uitgebracht en elders op de pagina een nieuwe categorie 'aliassen' aanmaakt. Dan klik je door op bvb zijn alias 'Quasimoto' en kom je dan op de artiestenpagina van Quasimoto terecht, waar je alle albums ziet die onder die naam zijn uitgebracht, met opnieuw een categorie 'aliassen', waar links naar alle aliassen gepropt zijn.

Ik weet natuurlijk niet wat het inhoudt qua programmeren en dergelijke.

avatar van Arrie
itchy schreef:
Dat lijkt me wel, om dezelfde reden dat bijvoorbeeld Bruce Springsteen en Bruce Springsteen & The E Street band bij elkaar staan. Vroeger stonden die ook apart. En bij Will Oldham staan ook al zijn 94 aliassen op één overzichtelijke pagina

Ja, bij Will Oldham zijn het echt aliassen, maar gaat het in dit geval niet om Patti Smith solo, en de band onder leiding van Patti Smith?

avatar van Robbie Keane
Bruce Springsteen

Hier is ook de band die niet meetelt bij The Boss.

avatar van Soundbites
Ik kan geen berichten plaatsen bij albums waar ik wel of niet op heb gestemd.
Dit vlak zeg maar waar ik nu een bericht in typ heb ik niet bij albums.

Errug raar natuurlijk.

avatar van rock-rick
Misschien ligt het eraan dat je niet op de laatste berichten pagina zat. Als je niet op de pagine met de laatste berichten staat is dat veld inderdaad weg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:05 uur

geplaatst: vandaag om 01:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.