De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2011, 23:56 uur
FlyLo schreef:
Omdat ze geen album onder die naam (of onder een alt. artiestennaam; in dit geval is er geen) hebben uitgebracht.
Omdat ze geen album onder die naam (of onder een alt. artiestennaam; in dit geval is er geen) hebben uitgebracht.
Ja, hoe zit dat? Er wordt weer vakkundig niets op geantwoord hier.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 00:21 uur
Oh jawel, maar het is weken geleden dat het nog eens gebeurd is (en ik ben vrijwel dagelijks online net na middernacht).
0
geplaatst: 7 mei 2011, 00:24 uur
Het is meestal rond 00:00, misschien ben je dan nog net op weg naar huis van je kroeg? 
EDIT 00:31 Nou net weer.

EDIT 00:31 Nou net weer.

0
geplaatst: 7 mei 2011, 00:32 uur
Neen, dan zit ik mij meestal al voor de pc te verwonderen hoe alcohol al die nullen kan verdubbelen.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 00:45 uur
bennerd schreef:
Oh jawel, maar het is weken geleden dat het nog eens gebeurd is (en ik ben vrijwel dagelijks online net na middernacht).
Normaal is die dagelijkse downtime om 02.45 sinds Jordy dat heeft aangevraagd.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 11:06 uur
Ah, dan zal het gisteren aan mijn browser zelf gelegen hebben. Even cookies verwijderen enzo.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 16:41 uur
L_T_B schreef:
Het antwoord van FlyLo lijkt me anders vrij duidelijk.
Het antwoord van FlyLo lijkt me anders vrij duidelijk.
Dat klopt, hij geeft een verklaring, maar ik zou niet inzien waarom je bij zulke artiesten niet gewoon de leden zou laten zien. Waarom is zoals het is? Daar doelde ik op.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 16:50 uur
Heeft iets te maken met het feit dat er ook geen discussiepagina's zijn voor artiesten die nog geen album hebben uitgebracht. Wordt niet belangrijk genoeg geacht om aan te passen/weer te geven - zoiets meen ik mij te herinneren. Jordy is iig de enige die het volledige juist antwoord kan geven.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 18:13 uur
Solo leden in een groep die geen albums hebben, krijgen inderdaad geen detailpagina en discussie omdat dat in de meeste gevallen niet interessant is. Dat was in ieder geval het idee. Maar ik ben het met jullie eens dat je de leden in dit soort gevallen wel moet kunnen zien dus dat zal ik op de lijst zetten.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 09:38 uur
De Golden Boy van Specifics is dezelfde Golden Boy als op deze artiesten pagina. Toch kun je via Specifics niet bij zijn artiestenpagina komen.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 09:41 uur
Als ik in het zoekvenstertje "The Cure" intik krijg ik een dotje vreemde resultaten. Ik kan kiezen uit links naar albums van Pink Floyd, The Beatles, Radiohead, Coldplay, U2, Interpol en The National maar van The Cure zelf geen spoor.
Als ik alleen "Cure" intik werkt het overigens wel...
Als ik alleen "Cure" intik werkt het overigens wel...
0
geplaatst: 9 mei 2011, 09:56 uur
Ik heb dat ook wel eens met artiesten of albums waar 'The' voor staat. Dan is hij tijdens het zoeken vast blijven zitten en zoekt hij alleen op 'The'. Wanneer je dan op spatie of backspace of iets dergelijks drukt zoekt hij opnieuw en zoekt hij wel voor 'The Cure'.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 10:29 uur
Tom Morello The Nightwatchman zou net als The Nightwatchman onder Tom Morello moeten staan als alternatieve artiestennaam, maar nu is hij op een hele rare manier ermee gelinkt en alleen te vinden via de zoekbalk.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 11:18 uur
Gallow schreef:
Vreemd, hier geen last van
Vreemd, hier geen last van
Dat is apart, ik had het gisteren thuis en vandaag gedubbelchecked op werk en daar had ik het eveneens. Nu inderdaad opgelost, waarvoor mijn dank

0
geplaatst: 11 mei 2011, 18:50 uur
Je kunt nu, net als op MovieMeter, in je profiel aangeven dat er bij nieuwe stemmen automatisch een berichtje op Facebook of Twitter geplaatst moet worden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 mei 2011, 19:12 uur
Raar maar waar, ik heb mijn last-fm adres opnieuw moeten invoeren in mijn profiel.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 11:58 uur
Het zal vast al vaak gemeld zijn, maar ik zie het niet tussen de ideeënlijst staan: Wordt de zoekmachine ooit nog aangepast, zodat je onderscheidt kunt maken tussen reguliere albums, live-albums, verzamelaars, scores etc.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 13 mei 2011, 14:50 uur
Er gaat iets mis met het uploaden van (nieuwe) avatars... Zie mijn nieuwe avatar 

0
geplaatst: 15 mei 2011, 11:27 uur
Waar zijn eigenlijk de exacte releasedata van nieuwe releases voor nodig? Bij albums die niet uit zijn kan ik me het voorstellen, maar wat is het nut van deze kennis als een album al te koop is op het moment van toevoegen? Kun je dit voor latere statistieken gebruiken, oid?
0
geplaatst: 15 mei 2011, 11:38 uur
Om te kunnen verifiëren uit welk jaar het album nu exact komt. Belangrijk voor de jaar-toplijsten e.d.
Persoonlijk vind ik het sowieso wel interessant om te weten wanneer een album exact is uitgekomen, sommige albums zijn nl. nogal seizoensgebonden.
Persoonlijk vind ik het sowieso wel interessant om te weten wanneer een album exact is uitgekomen, sommige albums zijn nl. nogal seizoensgebonden.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 15:02 uur
Mjah, dan kun je er in ieder geval beter een verplicht veld van maken voor releases uit het lopende jaar (?), in plaats van toevoegingen af te keuren omdat de releasedatum ontbreekt. Daarnaast levert het een erg incompleet metadataveld op op deze manier, want van oudere releases weet je ook niet uit welk seizoen ze komen.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 15:02 uur
"De snelle browser van Google, nooit meer wachten." Waarschijnlijk komt dat doordat als je die browser hebt die f*cking google chrome reclame de boel niet meer zo vertraagt.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 15:09 uur
Brunniepoo schreef:
Mjah, dan kun je er in ieder geval beter een verplicht veld van maken voor releases uit het lopende jaar (?), in plaats van toevoegingen af te keuren omdat de releasedatum ontbreekt. Daarnaast levert het een erg incompleet metadataveld op op deze manier, want van oudere releases weet je ook niet uit welk seizoen ze komen.
Dat had ik al voorgesteld en staat inmiddels op de ideëenlijst

0
geplaatst: 15 mei 2011, 15:23 uur
reptile71 schreef:
"De snelle browser van Google, nooit meer wachten." Waarschijnlijk komt dat doordat als je die browser hebt die f*cking google chrome reclame de boel niet meer zo vertraagt.
Had ik een maand geleden ook al gemeld. Ik werd er zo gek van dat ik die banner maar tot nader order geblokkeerd heb.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.