De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2011, 13:30 uur
Misschien zit ik ernaast, maar hadden we de laatste keer niet besloten om de Wiki aanpak te blijven volgen, dus de oudste artiest aanpassen naar I?
Ik herinner me het argument dat anders de kans groot is dat gastartiesten verkeerd worden gelinkt. Als je artiesten aanpast naar I, II loop je het risico dat gastartiesten niet meer gelinkt worden, maar dat is misschien minder erg.
Ik herinner me het argument dat anders de kans groot is dat gastartiesten verkeerd worden gelinkt. Als je artiesten aanpast naar I, II loop je het risico dat gastartiesten niet meer gelinkt worden, maar dat is misschien minder erg.

0
geplaatst: 7 juni 2011, 11:01 uur
Dat kan je zelf corrigeren, dan wordt er een verzoek naar de crew/moderators verzonden. Al is het op het moment een beetje onduidelijk hoe het nou gaat met die romeinse cijfers heb ik het idee.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 7 juni 2011, 11:05 uur
Dan zou ik tig correcties moeten insturen, per uitgebrachte plaat.
Dat moet collectief gewijzigd moeten kunnen worden.
Dat moet collectief gewijzigd moeten kunnen worden.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 11:09 uur
Je kan het toch gewoon bij de band zelf veranderen? Of wordt het bij de albums dan niet veranderd?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 7 juni 2011, 11:21 uur
Nee, als ik de artiesten verander, dan veranderen de platen niet mee.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 14:37 uur
Klopt het dat ik via Gebruikers / Meningen niet alle Meningen
van die gebruiker in de lijst te zien krijg, maar slechts een beperkt aantal?
Ik zie nergens dat ik naar een volgende pagina kan klikken om het vervolg te lezen.
van die gebruiker in de lijst te zien krijg, maar slechts een beperkt aantal?
Ik zie nergens dat ik naar een volgende pagina kan klikken om het vervolg te lezen.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 16:16 uur
Ik neem aan dat je doelt op het "meningen" tabblad in het profiel van een user? Dat werkt op alfabet, waarbij je zelf kunt kiezen welke beginletter weergegeven wordt. Zoals bijvoorbeeld in je eigen profiel:

0
geplaatst: 7 juni 2011, 16:20 uur
Dazzler heeft gelijk, ik heb een tijd terug ook al opgemerkt dat maar een beperkt aantal van mijn meningen terug te lezen valt.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 16:52 uur
Als een user meer meningen heeft dan de pagina toelaat,
is er geen mogelijkheid om een volgende pagina met het vervolg op te roepen.
is er geen mogelijkheid om een volgende pagina met het vervolg op te roepen.
0
Misterfool
geplaatst: 7 juni 2011, 16:58 uur
Het zelfde is het geval als je berichten opzoekt op een forumpagina. Zo was het handig dat ik bij de wat heb jij gekocht pagina overzichtelijk mijn aankopen kon overzien, maar helaas heb ik nu daar te veel berichten voor.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 17:11 uur
Het verbeteren van het doorzoeken van discussies staat op de lijst. Ik zal ook de paginering bij de meningen op de lijst zetten, bedankt.
0
geplaatst: 8 juni 2011, 22:25 uur
Twee last.fm links bij één album
Niet dat dat zo'n ramp is maar ik vind het wel een beetje bizar
Niet dat dat zo'n ramp is maar ik vind het wel een beetje bizar
0
geplaatst: 9 juni 2011, 03:37 uur
Als je de pagina van het nieuwe album van grieves opent, dan kom je automatisch bij pagina 1 terecht, terwijl er al 3 pagina's met comments zijn...
0
Harco
geplaatst: 9 juni 2011, 09:22 uur
Ik kom wel gewoon op pagina drie uit (niet wanneer ik jouw link volg, dat dan wel).
0
geplaatst: 9 juni 2011, 13:35 uur
Ik kan geen bericht plaatsen op de artiestenpagina van Swans.
Raar maar waar.
Raar maar waar.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 14:12 uur
rock-rick schreef:
Die link is een permalink naar het bericht van Silky & Smooth.
Die link is een permalink naar het bericht van Silky & Smooth.
Ow ja, zie het nu... wist niet dat dat kon, bedankt!
0
geplaatst: 9 juni 2011, 14:18 uur
Dat heb ik ook al gehad, maar bij pm's. Helpt het door gewoon de pagina te refreshen?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 14:41 uur
bennerd schreef:
Helpt het door gewoon de pagina te refreshen?
Helpt het door gewoon de pagina te refreshen?
Neu ...
0
geplaatst: 9 juni 2011, 14:44 uur
Bij het schrijven van een bericht bij een album worden vaak liedjes bij naam genoemd. Als ik niet zeker weet hoe je die naam schrijft of als zo'n liedje een nogal aparte of lange naam heeft, moet ik helemaal naar boven scrollen om het op te zoeken. Dat is in principe geen probleem, maar af en toe wel een beetje irritant.
Als er tussen de knoppen boven het tekstvak waar je je bericht typt (afbeelding, video, url) ook een knop komt die alle namen van de liedjes van dat album weergeeft, zou dat enorm handig zijn. Als je dan op een naam drukt, wordt die naam automatisch in het tekstvak geschreven.
Als er tussen de knoppen boven het tekstvak waar je je bericht typt (afbeelding, video, url) ook een knop komt die alle namen van de liedjes van dat album weergeeft, zou dat enorm handig zijn. Als je dan op een naam drukt, wordt die naam automatisch in het tekstvak geschreven.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 juni 2011, 14:50 uur
Bij mij staat het tekstveld bovenaan, dus direct onder de informatie van het album. Waar zit jouw tekstvak? Onderaan de pagina?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 14:59 uur
Ja, de nieuwe berichten staan bij jou zeker ook bovenaan dan. Dan zijn onze instellingen anders
.
.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 juni 2011, 17:37 uur
Vraagje betreffende "Mijn albums". Ze staan alfabetisch per artiest (prima!) maar per artiest staan ze niet altijd chronologisch (van oud naar nieuw). Kan hieraan iets gedaan worden?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 18:16 uur
Dat zou inderdaad een verbetering zijn. Nu staan ze alfabetisch op de albumtitel.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 18:24 uur
Sir Spamalot schreef:
Vraagje betreffende "Mijn albums". Ze staan alfabetisch per artiest (prima!) maar per artiest staan ze niet altijd chronologisch (van oud naar nieuw). Kan hieraan iets gedaan worden?
Kwestie van sorteren op getallen - ORDER by.... (low >>> high) - ipv op alfanumeriek (ascending); bovendien irritant dat lidwoord "The" wordt meegenomen in de sort. Onder taalkundigen staan lidwoorden bekend als "ruis" (noise).
0
geplaatst: 9 juni 2011, 18:28 uur
En eigenlijk ook irritant dat er gesorteerd wordt op de voornaam van een artiest, maar dat is al vaker opgemerkt geweest.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 18:32 uur
Ik denk dat Jordy veel werk gaat hebben als hij aan ieders autisme moet beantwoorden 

0
geplaatst: 9 juni 2011, 19:02 uur
Het gaat hier toch over de standaard wijze van sorteren bennerd. Dat heeft niks te maken met persoonlijke vormen van wat jij gekscherend autisme noemt. 
Hoe langer een lijst of hoe groter een verzameling, des te groter de nood aan een goed uitgewerkte sortering natuurlijk.
Bij een paar honderd items vind je hoe dan ook alles snel terug. Als het er een paar duizend zijn wordt dat al wat lastiger.
In elke bibliotheek zal je The Beatles dan ook bij de B vinden. Niet ergens tussen 50 andere bands die ook 'The' als voorzetsel hebben.
En zoals de albums hier op de artiestenpagina's wel in chronologische volgorde van verschijnen staan, horen ze eigenlijk ook zo in albumlijsten komen te staan.
Daar zal iedereen het wel over eens zijn, behalve misschien iemand met autisme die er een geheel eigen systeem op nahoudt.

Hoe langer een lijst of hoe groter een verzameling, des te groter de nood aan een goed uitgewerkte sortering natuurlijk.
Bij een paar honderd items vind je hoe dan ook alles snel terug. Als het er een paar duizend zijn wordt dat al wat lastiger.
In elke bibliotheek zal je The Beatles dan ook bij de B vinden. Niet ergens tussen 50 andere bands die ook 'The' als voorzetsel hebben.
En zoals de albums hier op de artiestenpagina's wel in chronologische volgorde van verschijnen staan, horen ze eigenlijk ook zo in albumlijsten komen te staan.
Daar zal iedereen het wel over eens zijn, behalve misschien iemand met autisme die er een geheel eigen systeem op nahoudt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.