De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2011, 19:04 uur
bennerd schreef:
Ik denk dat Jordy veel werk gaat hebben als hij aan ieders autisme moet beantwoorden
Ik denk dat Jordy veel werk gaat hebben als hij aan ieders autisme moet beantwoorden
Als woordvoerder van Jordy heb je het er ook maar druk mee

Maar zonder gekheid: datamodellering (ik heb het al eerder gezegd) is niet alleen gebonden aan zaken als normalisatie en standaardisatie (bij hoeveel websites moet je het lidwoord meenemen in je query) , maar een kwestie van vooruitzien en keuzes maken en keuzes uit het verleden dragen een overhead met zich mee. ' t is net als met stappen en drinken: kies vooraf de Bob, niet tijdens

0
geplaatst: 9 juni 2011, 20:13 uur
Kan iemand Gösta Berlings Saga en Gosta Berlings Saga samenvoegen? De eerste is overigens de juiste.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 10 juni 2011, 10:50 uur
Een oproep aan met name de Hip-Hoppers en Housers onder ons, die verzamelcd's en dergelijke toevoegen.
Kijk eens goed na, of een artiest niet al bestaat, en voeg dan een romeins cijfer toe. Zodoende krijgen bands als Annihilator, Thunder en Labyrinth etc. etc. niet een house- of hiphop-plaat in hun discografie.
Geldt ook voor gastoptredens.
Een beetje opletten dus. Dat doe ik ook.
Kijk eens goed na, of een artiest niet al bestaat, en voeg dan een romeins cijfer toe. Zodoende krijgen bands als Annihilator, Thunder en Labyrinth etc. etc. niet een house- of hiphop-plaat in hun discografie.
Geldt ook voor gastoptredens.
Een beetje opletten dus. Dat doe ik ook.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 11:04 uur
Sir Spamalot schreef:
Vraagje betreffende "Mijn albums". Ze staan alfabetisch per artiest (prima!) maar per artiest staan ze niet altijd chronologisch (van oud naar nieuw). Kan hieraan iets gedaan worden?
Vraagje betreffende "Mijn albums". Ze staan alfabetisch per artiest (prima!) maar per artiest staan ze niet altijd chronologisch (van oud naar nieuw). Kan hieraan iets gedaan worden?
voor nu is de sortering even wat het is, ik zal op de ideeenlijst zetten om dit instelbaar te maken
0
geplaatst: 10 juni 2011, 11:15 uur
Brunniepoo schreef:
Kan iemand Gösta Berlings Saga en Gosta Berlings Saga samenvoegen? De eerste is overigens de juiste.
Klaar.Kan iemand Gösta Berlings Saga en Gosta Berlings Saga samenvoegen? De eerste is overigens de juiste.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 12:16 uur
Nog steeds niet.... Ik heb geen haast, maar breng het nog even onder de aandacht
0
geplaatst: 10 juni 2011, 13:17 uur
Mjuman schreef:
(quote)

Ik ga maar eens een loonsverhoging vragen

Mij lukt het overigens wel om een nieuw bericht bij Swans te plaatsen, maar van zodra ik er een geplaatst heb, verdwijnt het invoerscherm. Dat gebeurt bij pm's ook soms.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 13:53 uur
Jordy schreef:
wat is het probleem? foutmelding of geen invoerscherm?
wat is het probleem? foutmelding of geen invoerscherm?
Geen invoerscherm... wel bij andere artiesten.
Refresh doet niets
0
geplaatst: 10 juni 2011, 15:44 uur
dix schreef:
Refresh doet niets
(quote)
Refresh doet niets
Lukt de optie 'Nieuw bericht'?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 juni 2011, 10:07 uur
Welke band is dit: Queen - Invincible Hope/46664
0
geplaatst: 14 juni 2011, 10:36 uur
dat lijkt me gewoon Queen, die de nummers Invincible Hope, 46664 - The Call en The Show Must Go On speelt. Correctie ingediend.
edit: bron
edit: bron
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 juni 2011, 10:37 uur
Edit: Zijn die platen niet gewoon live-platen, of scores?
In ieder geval geen verzamelalbums, want het zijn liveopnamen van een concert voor Mandela.
In ieder geval geen verzamelalbums, want het zijn liveopnamen van een concert voor Mandela.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 12:10 uur
Ik heb die Timeline-verzamelaar verplaatst naar deze Cast:
Cast
Van die andere tracks weet ik niet hoe het zit.
Cast
Van die andere tracks weet ik niet hoe het zit.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 juni 2011, 12:12 uur
Het is een fictieve artiest. Ik denk omdat sommige cd's van musicals wel eens vermelden dat de gehele cast een nummer zingt.
0
Zephyr
geplaatst: 14 juni 2011, 12:14 uur
Dus je kan ook niet quoten ?? Probeer dat eens, dan reageer ik daar weer op, en eens kijken wat er dan gebeurt.....
0
geplaatst: 14 juni 2011, 18:24 uur
Chris Walker - Sincerely Yours (1993)
Tijdens het toevoegen ging er iets fout. Het duurde erg lang met laden en toen heb ik nog een keer gedrukt, waardoor hij er uiteindelijk 2x op is gekomen. 1tje kan er dus af
Tijdens het toevoegen ging er iets fout. Het duurde erg lang met laden en toen heb ik nog een keer gedrukt, waardoor hij er uiteindelijk 2x op is gekomen. 1tje kan er dus af

0
geplaatst: 14 juni 2011, 18:33 uur
tss, als zelfs de crewleden deze albums hier blijven posten kan dit topic net zo goed weg 

0
geplaatst: 14 juni 2011, 20:24 uur
Als ik me niet vergis is dat topic geopend tijdens Jelmer's drie-wekende-durende vakantie, dus hij heeft een zonnig excuus. 

0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 17 juni 2011, 14:23 uur
Als je het album "...All This Time" van Sting wilt opzoeken en je tikt in het zoekvenster "all this time", dan zit het album niet tussen de zoekresultaten. Is daar iets aan te doen? Lijkt te komen door de puntjes.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 17 juni 2011, 17:05 uur
Ja, dat snap ik, maar het is toch raar dat je moet weten dat er puntjes in de titel voorkomen? Anders is het album dus niet te vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.