MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
bennerd schreef:
Ik denk dat Jordy veel werk gaat hebben als hij aan ieders autisme moet beantwoorden

Als woordvoerder van Jordy heb je het er ook maar druk mee

Maar zonder gekheid: datamodellering (ik heb het al eerder gezegd) is niet alleen gebonden aan zaken als normalisatie en standaardisatie (bij hoeveel websites moet je het lidwoord meenemen in je query) , maar een kwestie van vooruitzien en keuzes maken en keuzes uit het verleden dragen een overhead met zich mee. ' t is net als met stappen en drinken: kies vooraf de Bob, niet tijdens

Kan iemand Gösta Berlings Saga en Gosta Berlings Saga samenvoegen? De eerste is overigens de juiste.

Ozric Spacefolk
Een oproep aan met name de Hip-Hoppers en Housers onder ons, die verzamelcd's en dergelijke toevoegen.

Kijk eens goed na, of een artiest niet al bestaat, en voeg dan een romeins cijfer toe. Zodoende krijgen bands als Annihilator, Thunder en Labyrinth etc. etc. niet een house- of hiphop-plaat in hun discografie.

Geldt ook voor gastoptredens.
Een beetje opletten dus. Dat doe ik ook.

Sir Spamalot schreef:
Vraagje betreffende "Mijn albums". Ze staan alfabetisch per artiest (prima!) maar per artiest staan ze niet altijd chronologisch (van oud naar nieuw). Kan hieraan iets gedaan worden?

voor nu is de sortering even wat het is, ik zal op de ideeenlijst zetten om dit instelbaar te maken

Brunniepoo schreef:
Kan iemand Gösta Berlings Saga en Gosta Berlings Saga samenvoegen? De eerste is overigens de juiste.
Klaar.

dix
dix schreef:
Ik kan geen bericht plaatsen op de artiestenpagina van Swans.
Raar maar waar.

Nog steeds niet.... Ik heb geen haast, maar breng het nog even onder de aandacht

wat is het probleem? foutmelding of geen invoerscherm?

Mjuman schreef:
(quote)

Als woordvoerder van Jordy heb je het er ook maar druk mee

Ik ga maar eens een loonsverhoging vragen

Mij lukt het overigens wel om een nieuw bericht bij Swans te plaatsen, maar van zodra ik er een geplaatst heb, verdwijnt het invoerscherm. Dat gebeurt bij pm's ook soms.

dix
Jordy schreef:
wat is het probleem? foutmelding of geen invoerscherm?

Geen invoerscherm... wel bij andere artiesten.
Refresh doet niets

kan het probleem niet nabootsen helaas

Ik heb het ook niet, welke browser gebruik je dix?

dix schreef:
(quote)

Refresh doet niets

Lukt de optie 'Nieuw bericht'?

Ozric Spacefolk

dat lijkt me gewoon Queen, die de nummers Invincible Hope, 46664 - The Call en The Show Must Go On speelt. Correctie ingediend.

edit: bron

Ozric Spacefolk
Edit: Zijn die platen niet gewoon live-platen, of scores?

In ieder geval geen verzamelalbums, want het zijn liveopnamen van een concert voor Mandela.

Ozric Spacefolk
En dit: Cast lijkt me geen band/artiest.

Ik heb die Timeline-verzamelaar verplaatst naar deze Cast:
Cast

Van die andere tracks weet ik niet hoe het zit.

Ozric Spacefolk
Het is een fictieve artiest. Ik denk omdat sommige cd's van musicals wel eens vermelden dat de gehele cast een nummer zingt.

Zephyr
dix schreef:
Refresh doet niets

Dus je kan ook niet quoten ?? Probeer dat eens, dan reageer ik daar weer op, en eens kijken wat er dan gebeurt.....

Chris Walker - Sincerely Yours (1993)
Chris Walker - Sincerely Yours (1993)
Tijdens het toevoegen ging er iets fout. Het duurde erg lang met laden en toen heb ik nog een keer gedrukt, waardoor hij er uiteindelijk 2x op is gekomen. 1tje kan er dus af

tss, als zelfs de crewleden deze albums hier blijven posten kan dit topic net zo goed weg

Daar valt wat voor te zeggen inderdaad.

Crewleden zijn nèt mensen

Als ik me niet vergis is dat topic geopend tijdens Jelmer's drie-wekende-durende vakantie, dus hij heeft een zonnig excuus.

Svendra schreef:
Crewleden zijn nèt mensen

Maar dan zonder geluk!

Simon Smith (crew)
Als je het album "...All This Time" van Sting wilt opzoeken en je tikt in het zoekvenster "all this time", dan zit het album niet tussen de zoekresultaten. Is daar iets aan te doen? Lijkt te komen door de puntjes.

Probeer eens ...all ,dan pakt hij hem wel.

Simon Smith (crew)
Ja, dat snap ik, maar het is toch raar dat je moet weten dat er puntjes in de titel voorkomen? Anders is het album dus niet te vinden.

Of je zoekt op "This Time"..

Of op Sting.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.