MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Svendra schreef:
Ik voegde net een album toe, en het systeem knalt hem er 5x in : http://www.musicmeter.nl/updates/additions/

Maar vervolgens kun je het album niet oproepen.....MuMe is thans een groot zwart gat...slurpt alles op, maar geeft niets terug....het wachten is op de Big Bang.

Even gecheckt of er een MRSA bacterie in mijn toegevoegd plaatje zat . Nee dus ..

raar foutje in de database, even hersteld

Ozric Spacefolk
Opgelost.... gelukkig maar...

thanks Jordy...

nu dit probleempje nog verhelpen: Trigon

vondeich
godzijdank, wat zou ik toch zonder musicmeter moeten op een dag als vandaag

Ozric Spacefolk schreef:
Opgelost.... gelukkig maar...

thanks Jordy...

nu dit probleempje nog verhelpen: Trigon
Verholpen

Net nu ik mijn weg begon te vinden in Irfanview, heb ik een Mac gekocht. Heeft er iemand goede Mac alternatieven met een gelijkwaardige heldere uitleg over hoe hoezen aan te passen?

Wat wil je aanpassen? Zelf hoef ik eigenlijk alleen maar de verhouding te veranderen en dat kan makkelijk via deze site: Free Online Picture Resizer - Crop and Resize photos, images, or pictures online for FREE! - picresize.com

FCEstebandido schreef:
Net nu ik mijn weg begon te vinden in Irfanview, heb ik een Mac gekocht. Heeft er iemand goede Mac alternatieven met een gelijkwaardige heldere uitleg over hoe hoezen aan te passen?

Herkenbaar. Maar het valt mee (alleen even wennen).

Open je finder en ga naar de afbeelding die je wilt hebben.

Klik op dit plaatje en je krijgt een voorvertoning. Dan kun je met extra's je gewenste aanpassingen verrichten (vooral de grootte is belangrijk).

Als je tevreden bent: OK en afbeelding opslaan.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Herkenbaar. Maar het valt mee (alleen even wennen).

Open je finder en ga naar de afbeelding die je wilt hebben.

Klik op dit plaatje en je krijgt een voorvertoning. Dan kun je met extra's je gewenste aanpassingen verrichten (vooral de grootte is belangrijk).

Als je tevreden bent: OK en afbeelding opslaan.

Zal wel een vreemde vraag zijn, maar waar vind ik die extra"s? Mac is nog een volledig te ontdekken gegeven.

Dank je voor de uitleg.

Rechtermuisknop. Oh, wacht...

Sietse
Micha, MAC's hebben tegenwoordig ook twee knoppige muizen.
Maar voor hen die niet zo gelukkig zijn als wij windows gebruikers: appeltje + muisklik is hetzelfde als rechtermuisknop.

mensen die mac's kopen en er dan niet mee overweg kunnen...zucht

Sietse schreef:
Maar voor hen die niet zo gelukkig zijn als wij windows gebruikers: appeltje + muisklik is hetzelfde als rechtermuisknop.

Twee antwoorden: 1. het filmpje met Wim Kok en muis spreekt boekdelen; 2: van Apple Afficonado's heb ik ondertussen de neus vol: vroeger was Bill met de bril baas van het 'Evil empire', tegenwoordig is dat Steve "gimme the 30% for your app" Jobs. Net zo hard een monopolie.

Het instellen van de dubbele muis bij Mac had ik al kunnen klaren.

Mensen die geen geduld hebben met mensen die iets nieuws leren pfffff

Telkens ik op de Wiki pagina wil nagaan hoe je een remix invoert, krijg ik een bericht dat ik ingelogd moet zijn. Heel vreemd want ik ben wel degelijk ingelogd. Als ik dan in een andere tab inlog, krijg ik een bericht dat er geen user met deze nick bestaat????

Die pagina op de Wiki bestaat nog niet, als het goed is staat er:

Om dit artikel te kunnen wijzigen, moet u ingelogd zijn.

Maar dat is dus als je het artikel wilt aanpassen, niet als je hem wilt raadplegen. Die pagina zal ik wel even vullen, maar op zich staat ook op de pagina bij het toevoegen hoe het werkt:

http://www.musicmeter.nl/album/add/

De naam van remixes of live versies worden met rechte haken aangegeven ("[" en "]"). Ronde haken die eventueel in een titel staan (bijvoorbeeld bij een titel die uit twee delen bestaat) blijven hierdoor gescheiden van deze informatie.

Een voorbeeld: "Street Spirit (Fade Out) [live]"

Sietse schreef:

Even voor de duidelijkheid, voor mensen gaan denken dat er wat mis is met hun mac... Control (ctrl) + muisklik is hetzelfde als rechtermuisknop. De appeltoets heb je daar niet bij nodig.

Gewoon twee vingers op je pad en dan klikken. Veel makkelijker.

Ik heb geen idee wat je bedoelt...

Twee vingers op je pad houden (wijs- en middelvinger) en klikken met je duim. Dat is ook rechtermuisknop.

Nou, tenzij ik iets verkeerd doe, is dat geen rechtermuisknopfunctie die werkt bij mij.

Kun jij scrollen door met 2 vingers over je pad te gaan?

Ja.

Sietse
zijn er problemen met de cookies van de site, of ben ik de enige waar al de nieuwe updates al "grijs" zijn?

Bij mij is dat niet het geval. Nieuwe updates staan voorlopig nog zo oranje als een oranje iets.

Sietse schreef:
zijn er problemen met de cookies van de site, of ben ik de enige waar al de nieuwe updates al "grijs" zijn?

is dat in Chrome? er is een in die browser een (bekend) bugje in die richting die ik helaas niet kan reproduceren

Ik gebruik ook Chrome en bij mij is het probleem niet aanwezig.

Bij mij is er net hetzelfde probleem als Sietse (al voor een lange tijd), maar ik heb ermee leren leven en check gewoon de tijdstippen.

Sietse
Jordy schreef:
(quote)

is dat in Chrome? er is een in die browser een (bekend) bugje in die richting die ik helaas niet kan reproduceren

Het is ondertussen ook alweer normaal, dus zal een glitch in chrome zijn geweest gok ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:52 uur

geplaatst: vandaag om 13:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.