De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2011, 11:27 uur
Harco schreef:
Nee, juist niet, toch? De Hitzone-serie staat er ook in als "verzamel (oud, meerdere artiesten)," en die albums worden ook niet doorgelinkt naar de desbetreffende artiestenpagina.
(quote)
Nee, juist niet, toch? De Hitzone-serie staat er ook in als "verzamel (oud, meerdere artiesten)," en die albums worden ook niet doorgelinkt naar de desbetreffende artiestenpagina.
Maar waarom deze dan weer wel?
MP3VOOR12 (2008)
0
geplaatst: 25 juli 2011, 11:41 uur
Mocht er iemand de tijd en moeite willen nemen om mij uit te leggen hoe je hoezen op de juiste grootte brengt, zou ik die heel dankbaar zijn en zou ik ook enkele albums kunnen toevoegen. Ik heb dat programma (Irfan) dat Wiki aannraadt, gedownload, maar het blijft voor een computerleek als ik een ware frustratie om er mijn weg in te vinden.
0
geplaatst: 25 juli 2011, 11:43 uur
Heb je deze pagina al gevonden?
Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Daar staat het in 9 stappen uitgelegd.
Niet opgeven hoor, dit soort dingen zijn een goede manier om wat handiger te worden met de computer.
Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Daar staat het in 9 stappen uitgelegd.
Niet opgeven hoor, dit soort dingen zijn een goede manier om wat handiger te worden met de computer.

0
geplaatst: 25 juli 2011, 11:52 uur
Harco schreef:
Die staat onder "verzamel (nieuwe tracks)."
Die staat onder "verzamel (nieuwe tracks)."
En dat zijn volgens mij geeneens nieuwe tracks....
Dus deze dan maar zo toevoegen? het zijn uiteindelijk nonalbum tracks....
Is het niet een idee om alle nummers op verzamelplaten naar de desbetreffende artiesten door te laten linken? maakt het veel overzichtelijker....
0
geplaatst: 25 juli 2011, 12:07 uur
Op een paar na zijn dat juist allemaal nieuwe tracks volgens mij.
0
geplaatst: 25 juli 2011, 12:45 uur
herman schreef:
Nou goed, die Claw Boys Claw is eigenlijk ook de enige die ik ken en die is niet nieuw....
Bovengenoemde zijn ook nonalbum tracks over het algemeen... dus ook nieuwe tracks?
0
geplaatst: 25 juli 2011, 12:58 uur
= opgelost, weet je... ik heb nooit geweten dat dit zo werkte.....oude tracks op verzamel unreleased of niet, heb ik altijd als oude tracks toegevoegd....
Zullen nog wel meer foutjes in zitten dus....
Zullen nog wel meer foutjes in zitten dus....
0
geplaatst: 25 juli 2011, 16:28 uur
0
geplaatst: 25 juli 2011, 16:41 uur
Even bij de instellingen gaan kijken en nu is het weer zichtbaar.
En speciaal voor Graf:

En speciaal voor Graf:

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 juli 2011, 20:18 uur
Misschien al genoemd, maar de reclame en de zoekbalk hebben ruzie met elkaar. Als je rechts bovenin iets invoert dan overlapt de reclame 'm halverwege.
0
geplaatst: 25 juli 2011, 21:48 uur
Bij zoekfuncties naar albums van artiesten loopt er zo'n vervelende reclamebalk doorheen.
0
geplaatst: 25 juli 2011, 22:25 uur
Ik zet het op de centrale lijst om hier eens naar te kijken, bij mij gaat het wel goed, maar ik moet zeggen dat ik het soms ook wel eens fout zie gaan.
0
geplaatst: 26 juli 2011, 14:50 uur
chevy93 schreef:
Voorheen was het zo dat je max. 100 resultaten kreeg bij het zoeken. Nu kun je er meer krijgen, omdat er met pagina's gewerkt wordt.
Voorheen was het zo dat je max. 100 resultaten kreeg bij het zoeken. Nu kun je er meer krijgen, omdat er met pagina's gewerkt wordt.
Is hier al een oplossing voor gevonden? Was zo blij dat het er eindelijk was en na een dag was het weer teruggedraaid.
0
geplaatst: 26 juli 2011, 14:54 uur
Nee helaas, dit bleek te zwaar voor de server waardoor de sites erg traag werden.
0
geplaatst: 26 juli 2011, 14:58 uur
Jordy schreef:
Nee helaas, dit bleek te zwaar voor de server waardoor de sites erg traag werden.
Er is ook geen alternatieve oplossing? van 100 naar 500 resultaten bv?
0
geplaatst: 26 juli 2011, 16:20 uur
Ik heb geen menu meer, aan de linkerkant. Meer mensen last van?
edit: ok, daar issie weer.
edit: ok, daar issie weer.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 juli 2011, 10:25 uur
Als ik op een album in mijn toptien klik, krijg ik de foutmelding "Het album is niet bekend in het systeem"
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 juli 2011, 10:27 uur
Casartelli schreef:
Als ik op een album in mijn toptien klik, krijg ik de foutmelding "Het album is niet bekend in het systeem"
Same here... Ik heb meerdere platen geprobeerd...
0
geplaatst: 27 juli 2011, 10:29 uur
+1 en in de oude updates worden ook geen albumtitels meer weergegeven. Misschien heeft dat er ook mee te maken.
0
geplaatst: 27 juli 2011, 10:33 uur
Ik voegde net een album toe, en het systeem knalt hem er 5x in
: http://www.musicmeter.nl/updates/additions/
: http://www.musicmeter.nl/updates/additions/
0
geplaatst: 27 juli 2011, 10:34 uur
Zelfs in "Hoorn van Afrika" is is men, ondanks de honger, heel erg overstuur!!! Waar zijn onze albums?? Ik word gék!!!
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 juli 2011, 10:42 uur
Gelukkig doet het forum het nog... Anders raak ik cold-turkey...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.