MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Harco schreef:
(quote)

Nee, juist niet, toch? De Hitzone-serie staat er ook in als "verzamel (oud, meerdere artiesten)," en die albums worden ook niet doorgelinkt naar de desbetreffende artiestenpagina.

Maar waarom deze dan weer wel?
MP3VOOR12 (2008)

Harco
Die staat onder "verzamel (nieuwe tracks)."

Mocht er iemand de tijd en moeite willen nemen om mij uit te leggen hoe je hoezen op de juiste grootte brengt, zou ik die heel dankbaar zijn en zou ik ook enkele albums kunnen toevoegen. Ik heb dat programma (Irfan) dat Wiki aannraadt, gedownload, maar het blijft voor een computerleek als ik een ware frustratie om er mijn weg in te vinden.

Heb je deze pagina al gevonden?

Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Daar staat het in 9 stappen uitgelegd.

Niet opgeven hoor, dit soort dingen zijn een goede manier om wat handiger te worden met de computer.

Harco schreef:
Die staat onder "verzamel (nieuwe tracks)."

En dat zijn volgens mij geeneens nieuwe tracks....

Dus deze dan maar zo toevoegen? het zijn uiteindelijk nonalbum tracks....

Is het niet een idee om alle nummers op verzamelplaten naar de desbetreffende artiesten door te laten linken? maakt het veel overzichtelijker....

Op een paar na zijn dat juist allemaal nieuwe tracks volgens mij.

herman schreef:
Op een paar na zijn dat juist allemaal nieuwe tracks volgens mij.

Nou goed, die Claw Boys Claw is eigenlijk ook de enige die ik ken en die is niet nieuw....

Bovengenoemde zijn ook nonalbum tracks over het algemeen... dus ook nieuwe tracks?

= opgelost, weet je... ik heb nooit geweten dat dit zo werkte.....oude tracks op verzamel unreleased of niet, heb ik altijd als oude tracks toegevoegd....

Zullen nog wel meer foutjes in zitten dus....

Ik krijg bij dit album geen hoesje te zien.

Pentagram - Last Rites (2011)

Ik wel. Maar ik had liever dat het andersom was

Even bij de instellingen gaan kijken en nu is het weer zichtbaar.

En speciaal voor Graf:

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Misschien al genoemd, maar de reclame en de zoekbalk hebben ruzie met elkaar. Als je rechts bovenin iets invoert dan overlapt de reclame 'm halverwege.

Dat is best irritant inderdaad.

Mobiel (Opera) werkt de zoekbalk al een tijd niet meer

Bij zoekfuncties naar albums van artiesten loopt er zo'n vervelende reclamebalk doorheen.

Ik zet het op de centrale lijst om hier eens naar te kijken, bij mij gaat het wel goed, maar ik moet zeggen dat ik het soms ook wel eens fout zie gaan.

chevy93 schreef:
Voorheen was het zo dat je max. 100 resultaten kreeg bij het zoeken. Nu kun je er meer krijgen, omdat er met pagina's gewerkt wordt.

Is hier al een oplossing voor gevonden? Was zo blij dat het er eindelijk was en na een dag was het weer teruggedraaid.

Nee helaas, dit bleek te zwaar voor de server waardoor de sites erg traag werden.

Jordy schreef:
Nee helaas, dit bleek te zwaar voor de server waardoor de sites erg traag werden.

Er is ook geen alternatieve oplossing? van 100 naar 500 resultaten bv?

Ik heb geen menu meer, aan de linkerkant. Meer mensen last van?

edit: ok, daar issie weer.

Casartelli (moderator)
Als ik op een album in mijn toptien klik, krijg ik de foutmelding "Het album is niet bekend in het systeem"

Ozric Spacefolk
Casartelli schreef:
Als ik op een album in mijn toptien klik, krijg ik de foutmelding "Het album is niet bekend in het systeem"

Same here... Ik heb meerdere platen geprobeerd...

+1 en in de oude updates worden ook geen albumtitels meer weergegeven. Misschien heeft dat er ook mee te maken.

Alle albums lijken onbereikbaar, heftig

Iemand heeft alle albums gejat...

Ik voegde net een album toe, en het systeem knalt hem er 5x in : http://www.musicmeter.nl/updates/additions/

Zelfs in "Hoorn van Afrika" is is men, ondanks de honger, heel erg overstuur!!! Waar zijn onze albums?? Ik word gék!!!

Ja, paniek!

Ozric Spacefolk
Gelukkig doet het forum het nog... Anders raak ik cold-turkey...

Jep, foutmelding bij albums.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.