MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
excuus zal het gelijk even fixen

Niemand die het werk van Chiep overneemt? Hij is al 4 dagen weg, lijk me dat hij op vakantie is. Ik heb al 7 correcties doorgevoerd. Het heeft geen haast ofzo, maar als het er een paar honderd worden voordat hij terug is, lijkt mij dat een behoorlijke klus.

Harco
Voorheen was dat de gemiddelde wachttijd voor het doorvoeren van een correctie, hoor. De laatste tijd wordt alles vrij snel beoordeeld, maar omdat het vakantieperiode is, kan het wat langer duren. Verder is CHIEP lang niet de enige die correcties beoordeelt en bij een paar honderd zijn we in ieder geval nog lang niet.

Ik kreeg een melding dat ik een privebericht had, echter toen er op klikte kwam ik ineens terecht op moviemeter (waar ik overigens geen lid van ben), dat is best vreemd te noemen.

Via de button "priveberichten" van het Mijn MusicMeter gedeelte kwam ik wel gewoon bij mijn prive berichten terecht.

Harco schreef:
Voorheen was dat de gemiddelde wachttijd voor het doorvoeren van een correctie, hoor. De laatste tijd wordt alles vrij snel beoordeeld, maar omdat het vakantieperiode is, kan het wat langer duren. Verder is CHIEP lang niet de enige die correcties beoordeelt en bij een paar honderd zijn we in ieder geval nog lang niet.

Ik merk wel dat enkele toevoegingen lang op zich laten wachten... een Johnny Thunders gecorrigeerde toevoeging is al weken van de radar verdwenen...

....En dan nog iets..... Ik vind het behoorlijk irritant dat bij cd's met meer extra's dan originele nummers je niet meer favoriete tracks mag aanvinken dan staat voor het aantal originele tracks, voorbeelden: The Cult Love en Nuggets 1... is dat niet te verbeteren?

freakey schreef:
(quote)

Ik merk wel dat enkele toevoegingen lang op zich laten wachten... een Johnny Thunders gecorrigeerde toevoeging is al weken van de radar verdwenen...

Over welke plaat heb je het?

bennerd schreef:
(quote)

Over welke plaat heb je het?

Johnny Thunders In Cold Blood, en ik zie net dat ie er wel op staat... ik heb ergens een pm gemist denk ik....

Frappant, zeer frappant. Als ik bij mijn pm-inbox probeer te komen via de voorpagina, kom ik op de pagina www.moviemeter.nl/pm uit. Hoe kan dat?

Ik probeer al zo'n 4 dagen lang een rotatie lijst in de voeren, maar als ik een stuk of 5 letters getypt heb loopt telkens mijn pc op die pagina vast. Bij het veranderen van mijn top-10 hetzelfde. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?

Voor de rest werkt alles prima.

Slowgaze schreef:
Frappant, zeer frappant. Als ik bij mijn pm-inbox probeer te komen via de voorpagina, kom ik op de pagina www.moviemeter.nl/pm uit. Hoe kan dat?

Dat is inmiddels niet meer zo, overigens had ik dat een paar berichtjes eerder al gemeld

ricardo schreef:
Ik probeer al zo'n 4 dagen lang een rotatie lijst in de voeren, maar als ik een stuk of 5 letters getypt heb loopt telkens mijn pc op die pagina vast. Bij het veranderen van mijn top-10 hetzelfde. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?

Bij mij is dat geen probleem.

De Discogs-import werkt de laatste tijd niet meer bij mij. Als ik klik gebeurt er gewoon niks. Sowieso werden veel albums daarvoor niet gevonden, zelfs met exact dezelfde titel en artiestennaam.
De Musicbrainz import werkt ook niet, maar ik heb de indruk dat die nooit echt goed heeft gewerkt

En dan iets totaal los daarvan: zou het niet handiger zijn om wat éénduidigheid te creëren bij de releases van Fabric? Nu heet de één FabricLive.##, de ander Fabriclive ## dan weer Fabriclive. ##

Dat van de Fabric's heb ik in het verleden wel eens rechtgetrokken, is blijkbaar nog eens nodig.

Heb verder dezelfde ervaringen met de Discogs-import.

Ik merkte het gister inderdaad nog bij het toevoegen (van de Discogs-import). Die van Musicbrainz doet het bij mij echter prima.

Arrie schreef:
Ik merkte het gister inderdaad nog bij het toevoegen (van de Discogs-import). Die van Musicbrainz doet het bij mij echter prima.

Heeft bij mij nog nooit gewerkt, probeer hem ook bijna nooit meer moet ik zeggen.....

Ah, ik heb hem gister twee keer gebruikt, en het werkte prima. Raar.

Zoeken op de term "book of angels" in het albumzoekvak (of het snelzoekvak bovenin) levert geen resultaten meer op bij mij. Ze komen overigens wel in het uitklapvenster onder het snelzoekveld te staan, maar na doorenteren zijn ze verdwenen.

En dat doorenteren was best handig, want dan heb ik ze alle 17 bij elkaar staan.

Zowel in Firefox 6.0 als IE 8 treedt dit op.

DjFrankie (moderator)
Deze twee bands horen bij elkaar
Demented Are Go
Demented Are Go!

Alvast bedankt.

Aangepast, niet d.m.v. een alias maar door bij twee albums de '!' weg te halen.
Hoewel Demented Are Go! een alternatieve naam van de band schijnt te zijn, zag ik geen reden waarom juist deze albums een '!' kregen.

DjFrankie (moderator)
Svendra schreef:
Aangepast, niet d.m.v. een alias maar door bij twee albums de '!' weg te halen.
Hoewel Demented Are Go! een alternatieve naam van de band schijnt te zijn, zag ik geen reden waarom juist deze albums een '!' kregen.

Prima Sander is duidelijker zo, ik ga nog meer van deze band toevoegen, alles zonder!

De pijltjes (om tracks van plaats te wisselen bij toevoegingen - bij correcties werkt het wel) werken bij mij niet (meer). Ik gebruik de nieuwste FF. Nog iemand last?

ricardo schreef:

Voor de rest werkt alles prima.
Nog steeds heb ik dit probleem, kan dus gewoonweg geen rotatie lijst meer invoeren.

En durf mijn top-10 ook niet meer te veranderen voor het geval de pagina vastloopt bij het veranderen daarvan.

Arrie schreef:

Discogs lijkt het inderdaad niet meer te doen, gaat op de lijst

HammerHead schreef:
Zoeken op de term "book of angels" in het albumzoekvak (of het snelzoekvak bovenin) levert geen resultaten meer op bij mij. Ze komen overigens wel in het uitklapvenster onder het snelzoekveld te staan, maar na doorenteren zijn ze verdwenen.

En dat doorenteren was best handig, want dan heb ik ze alle 17 bij elkaar staan.

Zowel in Firefox 6.0 als IE 8 treedt dit op.

gaat op de lijst, bedankt

FlyLo schreef:
De pijltjes (om tracks van plaats te wisselen bij toevoegingen - bij correcties werkt het wel) werken bij mij niet (meer). Ik gebruik de nieuwste FF. Nog iemand last?

gaat ook op de lijst!

ricardo schreef:
(quote)
Nog steeds heb ik dit probleem, kan dus gewoonweg geen rotatie lijst meer invoeren.

En durf mijn top-10 ook niet meer te veranderen voor het geval de pagina vastloopt bij het veranderen daarvan.

Kan dit probleem helaas niet nabootsen, kun je misschien eens een andere browser proberen?

DjFrankie (moderator)
Country Joe

Country Joe

Bovenstaande links horen bij elkaar.

Bedankt

gr Frank

Harco
Gedaan.

Waarom zie ik ineens reclame boven de tracklist op een albumpagina, terwijl ik wel betaald heb?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:12 uur

geplaatst: vandaag om 09:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.