De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2012, 15:58 uur
Leg dat dan eens even uit aan je collega's. Inmiddels heeft hij het hele ding uit de foute toevoegingenpagina gehaald. Ik ben er klaar mee.
Gezeik.
Gezeik.
0
geplaatst: 21 januari 2012, 16:46 uur
dazzler schreef:
Ik wil dus een overzicht bij elkaar zoeken van bands uit Denemarken.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat met de nieuwe zoekfunctie moet doen.
Ik wil dus als resultaat een lijst met alle bands (geen albums) uit Denemarken.
Ik wil dus een overzicht bij elkaar zoeken van bands uit Denemarken.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat met de nieuwe zoekfunctie moet doen.
Ik wil dus als resultaat een lijst met alle bands (geen albums) uit Denemarken.
Dat is toch niet zo lastig als je het volgende doet:
Zoeken -> zoeken op overige gegevens
Land: Denemarken
Genre: Rock
Albumtypes: normaal
Ik krijg dan 388 resultaten.
Dan heb je toch wel de meeste rockbands te pakken uit Denemarken.
0
geplaatst: 22 januari 2012, 09:26 uur
Het laatste uur is bij mij de site weer zeer traag inderdaad. Witte schermen en wachttijden tot 30 seconden.
0
geplaatst: 22 januari 2012, 09:59 uur
Hier ook geen enkel probleem. Misschien een specifiek probleem in Arnhem? 

0
geplaatst: 22 januari 2012, 12:10 uur
Ik zit nu al een tijdje met dit idee, maar is het niet handig om ook een stream bij de pagina van het album toe te voegen ? Volgens mij is een stream legaal
0
geplaatst: 22 januari 2012, 21:12 uur
0
geplaatst: 22 januari 2012, 21:31 uur
Nou, snel installeren dan... of woon je buiten Nederland of België?
0
geplaatst: 22 januari 2012, 22:26 uur
Bij deze plaat Hans De Booij - Alleen (1997) heeft Hans de Booij een hoofdletter gekregen bij "De" en daardoor wordt deze niet in zijn discografie ( Hans de Booij ) geplaatst. Tenminste ik denk dat dit het probleem is maar dat weet ik niet zeker vandaar dit bericht.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 januari 2012, 22:45 uur
Ik heb vandaag nog een soortgelijke correctie ingediend. Ja, dat is dus het probleem. 
Ik dien hem meteen wel even in...

Ik dien hem meteen wel even in...
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:05 uur
Ik weet niet of het al eerder is gemeld maar wanneer je "<-"in de berichten naar iemand plaatst, valt alles wat daarna staat gewoon volledig weg als je het verstuurd.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 24 januari 2012, 06:36 uur
Lääz Rockit: Begin ik met "Lääz" of "Laaz", vind ik niets. Begin ik met Rockit, dan vind ik de groep terug. Dit in beide zoekfuncties.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:10 uur
Bij mij loopt MusicMeter overigens ook geregeld behoorlijk traag.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:12 uur
Sir Spamalot schreef:
Lääz Rockit: Begin ik met "Lääz" of "Laaz", vind ik niets. Begin ik met Rockit, dan vind ik de groep terug. Dit in beide zoekfuncties.
Bij 'Laaz' kan ik 'm wel vinden..Lääz Rockit: Begin ik met "Lääz" of "Laaz", vind ik niets. Begin ik met Rockit, dan vind ik de groep terug. Dit in beide zoekfuncties.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 januari 2012, 21:24 uur
Slowgaze schreef:
Idem. Het wordt met de dag erger. Ik moet vaak meerdere keren vernieuwen voor de pagina laadt. De ene keer krijg ik een wit scherm, de andere keer een kwart of halve pagina.
Heb het op meerdere computers. Ook op Nu.nl, maar misschien is dat gewoon toeval?
0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:32 uur
Toeval is het niet volgens mij. Regelmatig heb ik last dat YouTube filmpjes langzaam laden en bij het downloaden van foto's loopt regelmatig mijn computer vast. Tijd voor een grondige verbouwing aan het geheugen van Internet lijkt mij. Het kraakt als het ware aan alle kanten.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:56 uur
Ik had laatst ook problemen met YouTube (liep iedere keer vast als ik wilde kijken), maar Firefox updaten en het probleem was opgelost. Misschien ook de oplossing voor andere browsers?
0
geplaatst: 24 januari 2012, 22:01 uur
inquestos schreef:
Ik weet niet of het al eerder is gemeld maar wanneer je "<-"in de berichten naar iemand plaatst, valt alles wat daarna staat gewoon volledig weg als je het verstuurd.
gaat op de centrale lijst, bedankt, dacht dat dat al opgelost was
0
geplaatst: 24 januari 2012, 22:04 uur
Sir Spamalot schreef:
Met Laaz vind ik het wel, zal op de lijst zetten om eens te kijken naar waarom Lääz niet werkt.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 22:20 uur
Stijn_Slayer schreef:
Idem. Het wordt met de dag erger. Ik moet vaak meerdere keren vernieuwen voor de pagina laadt. De ene keer krijg ik een wit scherm, de andere keer een kwart of halve pagina.
Stijn, heb jij misschien ook Firefox? Op mijn werk (IE) gaat alles prima, hier thuis met Firefox 8.0 varieert het van snel tot opeens extreem traag. Om gek van te worden, terwijl andere sites geen probleem geven. Firefox verwijderen en opnieuw installeren heeft geen resultaat gehad helaas.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 22:23 uur
FF 9.0.1 installeren biedt misschien soelaas? Ik heb in ieder geval zelden tot nooit last van de traagheids (e.a.) problemen die hier gemeld worden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 januari 2012, 22:33 uur
Ik heb op de pc en op de laptop IE8. Heb al van alles gedaan: internetinstellingen opnieuw instellen, cache legen, CCleaner laten lopen, schijfcontroles, zelfs een systeemherstel, niets helpt. Had vanmiddag Avant als browser gedownload, maar die browser vind ik van zichzelf al te traag.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 22:37 uur
Svendra schreef:
Stijn, heb jij misschien ook Firefox? Op mijn werk (IE) gaat alles prima, hier thuis met Firefox 8.0 varieert het van snel tot opeens extreem traag. Om gek van te worden, terwijl andere sites geen probleem geven. Firefox verwijderen en opnieuw installeren heeft geen resultaat gehad helaas.
(quote)
Ik gebruik Firefox, goed dat je het even zegt. Hmm, zou het een complot zijn?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.