De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 12:12 uur
panjoe schreef:
De tijden van twee van de bonusnummers missen nog.
De tijden van twee van de bonusnummers missen nog.
Ah, die heb ik over het hoofd gezien.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 16:50 uur
Bij het zoeken worden niet altijd meer automatisch resultaten geladen, wat heel hinderlijk is. Het 'echt' zoeken, op enter klikken en een pagina met resultaten openen, heb ik eerlijk gezegd nooit echt praktisch gevonden en gebruik ik dan ook zelden. Het snel zoeken, waarbij je als je ''radi'' intikt al direct Radiohead krijgt, werkt dus niet altijd. Als ik MusicMeter opnieuw laad, werkt het dan wel weer. Enig idee?
Ik gebruik Safari 7.0
Edit:
In Firefox 3.6.8 zelfde probleem.
In Chrome 30 werkt het wel.
Ik gebruik Safari 7.0
Edit:
In Firefox 3.6.8 zelfde probleem.
In Chrome 30 werkt het wel.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 19:38 uur
freakey schreef:
Bijna leeg, laatste 2 zijn door mij niet op te lossen...
Bijna leeg, laatste 2 zijn door mij niet op te lossen...
BS 2000 heb ik wel tijden van gevonden, maar geen idee of het klopt:
Beastie Boys => RAP & Hip-Hop - forum.funkysouls.com
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 19:46 uur
Njal schreef:
(quote)
Ik zou het proberen... als ie op lp tijden (45 min) uit komt zit je volgens mij wel goed...
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 19:49 uur
Manuel schreef:
Bij het zoeken worden niet altijd meer automatisch resultaten geladen, wat heel hinderlijk is. Het 'echt' zoeken, op enter klikken en een pagina met resultaten openen, heb ik eerlijk gezegd nooit echt praktisch gevonden en gebruik ik dan ook zelden. Het snel zoeken, waarbij je als je ''radi'' intikt al direct Radiohead krijgt, werkt dus niet altijd. Als ik MusicMeter opnieuw laad, werkt het dan wel weer. Enig idee?.
Bij het zoeken worden niet altijd meer automatisch resultaten geladen, wat heel hinderlijk is. Het 'echt' zoeken, op enter klikken en een pagina met resultaten openen, heb ik eerlijk gezegd nooit echt praktisch gevonden en gebruik ik dan ook zelden. Het snel zoeken, waarbij je als je ''radi'' intikt al direct Radiohead krijgt, werkt dus niet altijd. Als ik MusicMeter opnieuw laad, werkt het dan wel weer. Enig idee?.
Helaas geen idee, als anderen dit ook hadden zou binnen de kortste keren dit topic vol lopen
kan je dus helaas niet helpen
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 19:51 uur
Het is wel herkenbaar, maar het gebeurt bij mij (Chrome) vnl als een MuMe-pagina langere tijd (>5 min) inactief is geweest. Herladen is dan de oplossing idd.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 20:21 uur
Dat was mij inderdaad ook al langer bekend. Dit is nu echter met nieuwe pagina's ook het geval, best vervelend, maar helaas..
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 01:37 uur
@Jordy
Woorden als [Demo] of [Mix] worden automatisch
met een kleine letter gespeld tussen vierkante haakjes bij de trackinvoer.
Woorden als [Live] of [Version] verschijnen automatisch met hoofdletter.
Is dit euvel op één of de andere manier op te lossen?
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 20:05 uur
Daar zijn we weer! storing op het netwerk, ongerelateerd aan de ingebruikname van de nieuwe server.
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 20:06 uur
dazzler schreef:
@Jordy
@Jordy
Deze regels zijn ooit opgesteld op verzoek van de crew. Het is in principe aan hen om te bepalen of er iets veranderd moet worden in deze automatische correctie.
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 21:39 uur
Bij de meeste albums en gebruikers zijn inmiddels weer stemgrafieken te zijn. Vannacht wordt alles nog eens doorberekend zodat ze (als het goed is) morgenochtend overal weer te zien zijn.
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 21:59 uur
Jordy schreef:
- Voor de stemhistorie bij albums zie je nu een nieuwe grafiek. Deze maakt gebruik van moderne technieken die het makkelijk maken om in de toekomst heel makkelijk grotere/kleinere afbeeldingen te tonen afhankelijk van je scherm of apparaat.
Mooie update, ziet er een stuk meer anno 2013 uit. - Voor de stemhistorie bij albums zie je nu een nieuwe grafiek. Deze maakt gebruik van moderne technieken die het makkelijk maken om in de toekomst heel makkelijk grotere/kleinere afbeeldingen te tonen afhankelijk van je scherm of apparaat.

Kan het ook mogelijk gemaakt worden om, bv. met mouseover, het exacte gemiddelde te krijgen? Dit hoeft niet heel gedetailleerd, maar kan per jaar bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 22:10 uur
Jordy schreef:
Deze regels zijn ooit opgesteld op verzoek van de crew. Het is in principe aan hen om te bepalen of er iets veranderd moet worden in deze automatische correctie.
Mij lijkt het toch logischer indien [demo] en [mix] ook automatisch met hoofletter zouden verschijnen, want nu zie je het zowel met als zonder hoofletter op de site.

Maar de beslissing hieromtrent ligt uiteindelijk bij de crew.

0
geplaatst: 30 oktober 2013, 23:00 uur
chevy93 schreef:
Kan het ook mogelijk gemaakt worden om, bv. met mouseover, het exacte gemiddelde te krijgen? Dit hoeft niet heel gedetailleerd, maar kan per jaar bijvoorbeeld.
misschien in de toekomst
0
geplaatst: 1 november 2013, 08:23 uur
0
geplaatst: 1 november 2013, 08:42 uur
Gelukt. Er blijft wel een lege spookpagina over maar daar heeft niemand last van.
0
geplaatst: 1 november 2013, 08:48 uur
Mooi. Emperor stond er als Emperor II omdat er in de jaren 70 ook eens een band was die Emperor heette. Die kan ik merkwaardig genoeg niet meer terugvinden.
0
geplaatst: 1 november 2013, 08:51 uur
Die andere band staat hier. De Romeinse cijfers blijven dus wel nodig.
0
geplaatst: 1 november 2013, 09:03 uur
Nu snap ik het. Er stond een Emperor, Emperor (I) en een Emperor (II) op de kaart. Akkoord. De pagina's die ik aandroeg moeten allen Emperor (II) worden.
0
geplaatst: 1 november 2013, 13:17 uur
Jordy schreef:
Het is even in de groep gegooid: wat ons betreft worden [Mix] en [Demo] naar een hoofdletter gecorrigeerd. Misschien speelt dit bij nog meer woorden als Remix, Instrumental etc.
0
geplaatst: 1 november 2013, 13:21 uur
Jordy schreef:
Bij de meeste albums en gebruikers zijn inmiddels weer stemgrafieken te zijn. Vannacht wordt alles nog eens doorberekend zodat ze (als het goed is) morgenochtend overal weer te zien zijn.
Nice.Bij de meeste albums en gebruikers zijn inmiddels weer stemgrafieken te zijn. Vannacht wordt alles nog eens doorberekend zodat ze (als het goed is) morgenochtend overal weer te zien zijn.
0
geplaatst: 1 november 2013, 15:49 uur
Svendra schreef:
Misschien speelt dit bij nog meer woorden als Remix, Instrumental etc.
Misschien speelt dit bij nog meer woorden als Remix, Instrumental etc.
Speelt ook bij het woord [instrumental] als ik me niet vergis, [Remix] verschijnt automatisch met hoodfletter.
0
geplaatst: 2 november 2013, 14:32 uur
kan http://www.musicmeter.nl/site/tracks weer gevuld worden?
0
geplaatst: 4 november 2013, 10:26 uur
Bij Google Chrome doet het zoekbalkje het niet, er laden geen artiesten als je de eerste letters intypt, maar er gebeurt ook niks als je het volledig invult en vervolgens op enter klikt. Opnieuw laden etc werkt niet. Bij Fire fox doet de zoekbalk het wel, alleen is fire fox op me pc veel langzamer en gebruik ik liever niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.