MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Bij albums zie ik hem wel gewoon bij het tabblad 'stemmen', maar toen ik net de stemmen van een user bekeek, was ie wel verdwenen.

Zal even kijken, lijkt er op dat het op sommige plekken wel, en op sommige niet te zien is

Eerst kreeg ik altijd als ik bij een album naar stemmen of statistieken ging, ik weet even niet meer welke van de twee, een mooi grafiek met een lijn die aangaf hoe hoog de score bijvoorbeeld vorig jaar was en hoe het album dus gedaald of juist gestegen is. Ik vind dat interessant om te zien, maar het is weg. Hebben meer mensen hier last van?

Kijk eens naar de berichten boven je Ik heb het zelf inderdaad ook.

ooh, even lezen naar de vorige berichten is wel zo slim inderdaad.

Zou het mogelijk zijn om, net als op Moviemeter, de platen die opnieuw uitgebracht worden ook opnieuw te vermelden in de releasedata?

aah, het is gefixt zie ik

Nou, hier nog niet hoor.

Ik zie ook nog geen grafieken.

2MY
Er is nog steeds een naamloze gebruiker: verkooptopic - bij gezamenlijk cd-inkoop, de 'laatste post'. Morthul als ik me niet vergis.

GrafGantz schreef:
Nou, hier nog niet hoor.

Het is inderdaad nog niet opgelost

2MY schreef:
Er is nog steeds een naamloze gebruiker: verkooptopic - bij gezamenlijk cd-inkoop, de 'laatste post'. Morthul als ik me niet vergis.

Ja, dat viel me ook al op zojuist. Wellicht een geintje van Jordy vanwege Halloween? Een heuse spook-user!

2MY schreef:

opgelost, als je dat nog ergens ziet hoor ik het graag

Wellicht niet heel belangrijk, maar toch: als ik nu op de naam van Morthul klik komt er in mijn tabblad - MusicMeter.nl te staan ipv bijvoorbeeld Gloeilamp - MusicMeter.nl. En als ik op Morthul zoek in de zoekfunctie is de naam nog steeds weg.

Je bent wel erg fan van die gozer, is het niet?

Een ideetje bij de discussie van het album VU & Nico die wellicht interessant is.. (het heeft zeker geen prioriteit, maar het is wellicht wel een grappig toevoegingetje)

Is het mogelijk om bij de "Favoriete nummers" die bij elk album te zien zijn een stemgemiddelde weer te geven van de mensen die dat nummer als favoriet hebben aangevinkt? Ik ben regelmatig benieuwd naar of daar nou echt een wezenlijk verschil in zit .. of mensen die Fitter Happier hebben aangevinkt bij OK Computer nou ook het hele album beter/slechter vinden.

GrafGantz schreef:
Je bent wel erg fan van die gozer, is het niet?

Nee hoor, ik merk het alleen maar op. Daar is dit topic ook voor, is het niet?

Gloeilamp schreef:
Wellicht niet heel belangrijk, maar toch: als ik nu op de naam van Morthul klik komt er in mijn tabblad - MusicMeter.nl te staan ipv bijvoorbeeld Gloeilamp - MusicMeter.nl. En als ik op Morthul zoek in de zoekfunctie is de naam nog steeds weg.

Ik ga er even naar kijken

Over de grafieken. De vorige/oude manier die gebruikt werd om deze grafieken te maken, werkte helaas niet meer met de nieuwe server software. Ik moest dus op zoek naar een andere oplossing, wat ik sowieso al van plan was voor het nieuwe design.

- Stemverdeling bij albums en gebruikers komt in de loop van de week weer terug
- Voor de stemhistorie bij albums zie je nu een nieuwe grafiek. Deze maakt gebruik van moderne technieken die het makkelijk maken om in de toekomst heel makkelijk grotere/kleinere afbeeldingen te tonen afhankelijk van je scherm of apparaat. Nadeel: dit werkt niet in Internet Explorer 8 of lager. Mensen met oude versies van Internet Explorer hebben dus helaas geen grafiekjes meer. Updaten dus!

IllumSphere schreef:
Zou het mogelijk zijn om, net als op Moviemeter, de platen die opnieuw uitgebracht worden ook opnieuw te vermelden in de releasedata?

Het is al jaren mogelijk data van rereleases in te voeren bij de albums, het wordt alleen nauwelijks gebruikt.

Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat je altijd een crewlid moet contacten als je iets wilt veranderen aan de releasedatum. Het zou meer uitnodigender zijn moest ook de gewone gebruiker dit kunnen doen.

Het moet sowieso goedgekeurd worden (indienen van een releasedatum is een correctie), maar een pm sturen is misschien inderdaad wel wat omslachtig.

Jordy schreef:
Voor de stemhistorie bij albums zie je nu een nieuwe grafiek.
Het is een spannende ijsberg geworden . Mooi gedaan Jordy.

Inderdaad. Je waant je zo op Antartica.

Ja, en bij het laden van de pagina rijst die ijsberg op uit het water. Bij alle somberheid over afsmeltende poolkappen enzo word ik daar vrolijk van.

Jordy schreef:
(quote)

Deze is er: http://www.musicmeter.nl/site/tracks
maar voldoet wellicht niet helemaal aan je voorstel

Bijna leeg, laatste 2 zijn door mij niet op te lossen...

Album van Das Pop zie ik gewoon de tracktijden bij vermeld, dus waarom die nog in de lijst staat volg ik niet helemaal.

panjoe (moderator)
De tijden van twee van de bonusnummers missen nog.

Ozric Spacefolk
freakey schreef:
(quote)

Bijna leeg, laatste 2 zijn door mij niet op te lossen...

Wow, nice job...

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Wow, nice job...

Was maar een klein gedeelte hoor...
Wordt alleen niet automatisch aangevuld...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:24 uur

geplaatst: vandaag om 16:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.