MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Eerste nummer van deze plaat. Feeststemming verzekerd .

Voor Firefox-gebruikers: via de "add engines" link is nu ook een MusicMeter-searchplugin te installeren.

Yak
Jordy schreef:
Voor Firefox-gebruikers: via de "add engines" link is nu ook een MusicMeter-searchplugin te installeren.

Super!

Yak schreef:
Super!

Ik ben blij dat iemand het begrijpt

Rechtsboven kun je in Firefox zoeken. Naast de zoekmachines die daar standaard staan (Google enzo) kun je ook zelf sites toevoegen. Als je op het Google-icoontje klikt, en dan "add engines" (of de Nederlandse variant) selecteert kom je op een site. Als je op deze site zoekt naar "moviemeter" of "musicmeter" vind je plugins voor deze sites.

Jordy schreef:
Rechtsboven kun je in Firefox zoeken. Naast de zoekmachines die daar standaard staan (Google enzo) kun je ook zelf sites toevoegen. Als je op het Google-icoontje klikt, en dan "add engines" (of de Nederlandse variant) selecteert kom je op een site. Als je op deze site zoekt naar "moviemeter" of "musicmeter" vind je plugins voor deze sites.

Dank je ik heb het gelijk gedaan - ik blijf leren

Bij mij zat die plug-in er een paar dagen geleden al? Ik vind het in ieder geval verrekte handig, want dan hoef je tenminste niet elke keer weer helemaal naar boven te scrollen als je een album wilt opzoeken.

herman schreef:
Bij mij zat die plug-in er een paar dagen geleden al?

Heb 'm net gemaakt en gesubmit op die site

neo
Angrod-Pallanén schreef:
Wow, neo, ik zou denken dat jij al je albums ondertussen wel toegevoegd had

Ja eentje geprobeerd maar het wilde niet echt lukken Is nog zoveel wat mij nu de laatste dagen te binnen schiet wat er nog op moet...

Jordy schreef:

In alle tijdsaanduidingen lijkt 'uur' te zijn vervangen door 'uu'

Viel mij ook al op inderdaad, per ongeluk r-tje weggehaald?

heeey mensen weten jullie toevallig hoe het nummer heet waarmee robert jensen in zijn tvshow altijd mee op komt . Het is een dance nummer? hopelijk wel. alvast bedankt

scheelt wel weer bandbreedte

Ondanks dat toch maar weer verbeterd?

Ik denk dat je de update-lijsten nog vergeten bent:

laatste bericht: vandaag 1:33 uu, door cichlisuit

yup, bedankt

Ik ben om.

Ben persoonlijk nog steeds van mening dat de weergave van de tracks beter is zónder tracknummers, maar ik krijg hier zo vaak commentaar op dat ik accepteer dat ik hiermee blijkbaar zwaar in de minderheid ben. Bovendien vind ik het niet zo heel belangrijk, dus vandaar: nummertjes.

Jordy schreef:
Ik ben om.

Ben persoonlijk nog steeds van mening dat de weergave van de tracks beter is zónder tracknummers, maar ik krijg hier zo vaak commentaar op dat ik accepteer dat ik hiermee blijkbaar zwaar in de minderheid ben. Bovendien vind ik het niet zo heel belangrijk, dus vandaar: nummertjes.

te gek, een wijs besluit!

Ik heb nog een vraag, als iemand in bijvoorbeeld het 'wat draai je nu' topic reageert op een bericht met een afbeelding, krijg ik in dat bericht niet opnieuw de afbeelding te zien, zoals op de oude site, maar alleen het woord (afbeelding). Zo weet ik niet op welk bericht van mij gereageerd wordt. Zie bericht van The Scientist van 21.16 uur in bovengenoemd topic. Ligt dat aan mijn instellingen of...?

Nee, plaatjes worden om opmaaktechnische redenen niet getoond in een quote. Ligt dus niet aan je instellingen.

Bij sommige albums staan de tracknummers niet voor de naam van het nummer maar voor de lengte, voorbeeldje:

http://www.musicmeter.nl/album/21393

Dan toch eindelijk die i++ erbijgepleurd

Kos
Jordy schreef:
Ik ben om.

Ha, ik zat laatst nog te denken dat nummering wel handig zou zijn (hele discussie waarschijnlijk niet gelezen).

Maar idd zeer prettig .

lebowski schreef:
(quote)

te gek, een wijs besluit!

Inderdaad. Stukken beter zo!

Onderhond schreef:
Dan toch eindelijk die i++ erbijgepleurd

Nee zo ver ben ik nog niet qua programmeren het is slechts een OL ipv een UL

obsessed schreef:
Bij sommige albums staan de tracknummers niet voor de naam van het nummer maar voor de lengte, voorbeeldje:

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt, lijkt goed in IE en Firefox

We hadden het er eerder al eens over, net even geknutseld;

Iedereen die op MovieMeter inlogt krijgt (eenmaal) een PM, met daarin een link. Als je op die link klikt ben je met één druk op de knop hier ingeschreven. Andersom geldt trouwens hetzelfde.

Ik zie nu inderdaad dat het in IE wel goed werkt. Ik gebruik zelf Opera, en daarin ziet het er bij sommige albums (ongeveer de helft) zo uit:

(afbeelding)

okee, gaat op de lijst

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:06 uur

geplaatst: vandaag om 09:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.