De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2005, 20:47 uur
Voor Firefox-gebruikers: via de "add engines" link is nu ook een MusicMeter-searchplugin te installeren.
0
geplaatst: 25 september 2005, 21:15 uur
Jordy schreef:
Voor Firefox-gebruikers: via de "add engines" link is nu ook een MusicMeter-searchplugin te installeren.
Super!
0
geplaatst: 25 september 2005, 21:25 uur
Rechtsboven kun je in Firefox zoeken. Naast de zoekmachines die daar standaard staan (Google enzo) kun je ook zelf sites toevoegen. Als je op het Google-icoontje klikt, en dan "add engines" (of de Nederlandse variant) selecteert kom je op een site. Als je op deze site zoekt naar "moviemeter" of "musicmeter" vind je plugins voor deze sites.
0
geplaatst: 25 september 2005, 21:29 uur
Jordy schreef:
Rechtsboven kun je in Firefox zoeken. Naast de zoekmachines die daar standaard staan (Google enzo) kun je ook zelf sites toevoegen. Als je op het Google-icoontje klikt, en dan "add engines" (of de Nederlandse variant) selecteert kom je op een site. Als je op deze site zoekt naar "moviemeter" of "musicmeter" vind je plugins voor deze sites.
Dank je ik heb het gelijk gedaan - ik blijf leren

0
geplaatst: 25 september 2005, 21:43 uur
Bij mij zat die plug-in er een paar dagen geleden al? Ik vind het in ieder geval verrekte handig, want dan hoef je tenminste niet elke keer weer helemaal naar boven te scrollen als je een album wilt opzoeken.
0
geplaatst: 25 september 2005, 21:58 uur
herman schreef:
Bij mij zat die plug-in er een paar dagen geleden al?
Bij mij zat die plug-in er een paar dagen geleden al?
Heb 'm net gemaakt en gesubmit op die site

0
geplaatst: 25 september 2005, 22:09 uur
Angrod-Pallanén schreef:
Wow, neo, ik zou denken dat jij al je albums ondertussen wel toegevoegd had
Wow, neo, ik zou denken dat jij al je albums ondertussen wel toegevoegd had

Ja eentje geprobeerd maar het wilde niet echt lukken
Is nog zoveel wat mij nu de laatste dagen te binnen schiet wat er nog op moet...
0
geplaatst: 25 september 2005, 22:23 uur
Jordy schreef:

0
geplaatst: 26 september 2005, 00:39 uur
In alle tijdsaanduidingen lijkt 'uur' te zijn vervangen door 'uu' 

0
geplaatst: 26 september 2005, 00:40 uur
Viel mij ook al op inderdaad, per ongeluk r-tje weggehaald?
0
geplaatst: 26 september 2005, 18:55 uur
heeey mensen weten jullie toevallig hoe het nummer heet waarmee robert jensen in zijn tvshow altijd mee op komt . Het is een dance nummer? hopelijk wel. alvast bedankt
0
geplaatst: 27 september 2005, 01:44 uur
Ik denk dat je de update-lijsten nog vergeten bent:
laatste bericht: vandaag 1:33 uu, door cichlisuit
0
geplaatst: 27 september 2005, 20:44 uur
Ik ben om.
Ben persoonlijk nog steeds van mening dat de weergave van de tracks beter is zónder tracknummers, maar ik krijg hier zo vaak commentaar op dat ik accepteer dat ik hiermee blijkbaar zwaar in de minderheid ben. Bovendien vind ik het niet zo heel belangrijk, dus vandaar: nummertjes.
Ben persoonlijk nog steeds van mening dat de weergave van de tracks beter is zónder tracknummers, maar ik krijg hier zo vaak commentaar op dat ik accepteer dat ik hiermee blijkbaar zwaar in de minderheid ben. Bovendien vind ik het niet zo heel belangrijk, dus vandaar: nummertjes.
0
geplaatst: 27 september 2005, 20:49 uur
Jordy schreef:
Ik ben om.
Ik ben om.
te gek, een wijs besluit!
0
geplaatst: 27 september 2005, 21:39 uur
Ik heb nog een vraag, als iemand in bijvoorbeeld het 'wat draai je nu' topic reageert op een bericht met een afbeelding, krijg ik in dat bericht niet opnieuw de afbeelding te zien, zoals op de oude site, maar alleen het woord (afbeelding). Zo weet ik niet op welk bericht van mij gereageerd wordt. Zie bericht van The Scientist van 21.16 uur in bovengenoemd topic. Ligt dat aan mijn instellingen of...?
0
geplaatst: 27 september 2005, 23:00 uur
Nee, plaatjes worden om opmaaktechnische redenen niet getoond in een quote. Ligt dus niet aan je instellingen.
0
geplaatst: 27 september 2005, 23:10 uur
Bij sommige albums staan de tracknummers niet voor de naam van het nummer maar voor de lengte, voorbeeldje:
http://www.musicmeter.nl/album/21393
http://www.musicmeter.nl/album/21393
0
geplaatst: 27 september 2005, 23:32 uur
Jordy schreef:
Ik ben om.
Ha, ik zat laatst nog te denken dat nummering wel handig zou zijn (hele discussie waarschijnlijk niet gelezen).Ik ben om.
Maar idd zeer prettig
.
0
geplaatst: 28 september 2005, 16:37 uur
lebowski schreef:
te gek, een wijs besluit!
(quote)
te gek, een wijs besluit!Inderdaad. Stukken beter zo!
0
geplaatst: 28 september 2005, 21:55 uur
Nee zo ver ben ik nog niet qua programmeren
het is slechts een OL ipv een UL
0
geplaatst: 28 september 2005, 21:55 uur
obsessed schreef:
Bij sommige albums staan de tracknummers niet voor de naam van het nummer maar voor de lengte, voorbeeldje:
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt, lijkt goed in IE en Firefox
0
geplaatst: 28 september 2005, 21:56 uur
We hadden het er eerder al eens over, net even geknutseld;
Iedereen die op MovieMeter inlogt krijgt (eenmaal) een PM, met daarin een link. Als je op die link klikt ben je met één druk op de knop hier ingeschreven. Andersom geldt trouwens hetzelfde.
Iedereen die op MovieMeter inlogt krijgt (eenmaal) een PM, met daarin een link. Als je op die link klikt ben je met één druk op de knop hier ingeschreven. Andersom geldt trouwens hetzelfde.
0
geplaatst: 28 september 2005, 22:08 uur
Ik zie nu inderdaad dat het in IE wel goed werkt. Ik gebruik zelf Opera, en daarin ziet het er bij sommige albums (ongeveer de helft) zo uit:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.