De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 september 2005, 19:10 uur
Yak schreef:
Dus de titel van dat album van McCartney zou in het 'Russisch met ons alfabet' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) als eerste titel, en Cyrillisch als alternatieve titel?
Dus de titel van dat album van McCartney zou in het 'Russisch met ons alfabet' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) als eerste titel, en Cyrillisch als alternatieve titel?
Yup.
0
geplaatst: 17 september 2005, 19:29 uur
Het valt me op, dat soms het toevoegen van een album naar 'In Bezit' niet lukt, terwijl 'Hier komen de toegevoegde albums binnen' wel 'ja' aangeeft. Is er iets nog niet in orde of doe ik zelf wat fout?
0
geplaatst: 17 september 2005, 19:39 uur
Ben het probleem zelf niet tegengekomen. Staat het album er ook niet als je een paar seconden wacht? Is er een bepaald album waarbij het altijd fout gaat?
0
geplaatst: 17 september 2005, 22:55 uur
Jordy schreef:
Ben het probleem zelf niet tegengekomen. Staat het album er ook niet als je een paar seconden wacht? Is er een bepaald album waarbij het altijd fout gaat?
Nu doet-ie het wel weer. Onder 'mijn albums' heb ik meerdere categorieën. En als ik bijv. een album uit ene categorie verwijder en vlak erna weer in andere categorie wil toevoegen, lijkt dit problemen op te leveren. De ja-tjes zijn dan wel aangepast. Dus volgens mij doe ik dan niks fout, maar het werkt dan (op dat moment) niet.
0
geplaatst: 18 september 2005, 00:34 uur
Kun je al op een welverdiende vakantie van het geld dat die Google-ads opbrengen?

0
geplaatst: 18 september 2005, 13:14 uur
dynamo d schreef:
Nu doet-ie het wel weer. Onder 'mijn albums' heb ik meerdere categorieën. En als ik bijv. een album uit ene categorie verwijder en vlak erna weer in andere categorie wil toevoegen, lijkt dit problemen op te leveren. De ja-tjes zijn dan wel aangepast. Dus volgens mij doe ik dan niks fout, maar het werkt dan (op dat moment) niet.
Vreemd, zal er eerdaags nog eens naar kijken
0
geplaatst: 18 september 2005, 13:14 uur
Ik kan er een dure server van betalen, dat vind ik al erg mooi

0
wavanbuuren
geplaatst: 19 september 2005, 11:00 uur
Jordy schreef:
Je hebt nu 50 berichten. Tot ik dit nog een keer hoor van iemand ga ik er van uit dat die 200 een leesfoutje van jou was
Misschien keer je naar het aantal stemmen?
(quote)
Je hebt nu 50 berichten. Tot ik dit nog een keer hoor van iemand ga ik er van uit dat die 200 een leesfoutje van jou was
Misschien keer je naar het aantal stemmen?Mmmm, het zal wel aan mij liggen dan. Blijkbaar teveel gedronken ofzo

0
geplaatst: 19 september 2005, 17:55 uur
Nog een probleempje dat ik tegen kwam. Sommige mensen zetten een als type album bij hun toevoeging bv. normaal en duiden het dan aan met score. Echter bij de lijst van bv. Tangerine Dreams stond hierdoor Sorcerer eerst bij normale albums. En er zijn ook mensen die als type score kiezen en dan gerust avant garde zetten (ook bij dezelde Tangerine Dreams). Vind het trouwens een erg leuke optie om normaal, live/compilatie en score apart te kunnen zien bij een artiest.
0
geplaatst: 19 september 2005, 18:05 uur
Ik kan geen nieuwe rotatielijst invoeren. Ik kreeg een PM dat m'n vorige lijstje de houdbaarheidsdatum was gepasseerd, maar zodra ik een nieuwe lijst probeer in te voeren wordt ie niet opgeslagen. Toch wordt er wel ergens iets geregistreerd: http://www.musicmeter.nl/album/453/stats/
0
geplaatst: 19 september 2005, 21:16 uur
neo schreef:
Nog een probleempje dat ik tegen kwam. Sommige mensen zetten een als type album bij hun toevoeging bv. normaal en duiden het dan aan met score. Echter bij de lijst van bv. Tangerine Dreams stond hierdoor Sorcerer eerst bij normale albums. En er zijn ook mensen die als type score kiezen en dan gerust avant garde zetten (ook bij dezelde Tangerine Dreams).
Nog een probleempje dat ik tegen kwam. Sommige mensen zetten een als type album bij hun toevoeging bv. normaal en duiden het dan aan met score. Echter bij de lijst van bv. Tangerine Dreams stond hierdoor Sorcerer eerst bij normale albums. En er zijn ook mensen die als type score kiezen en dan gerust avant garde zetten (ook bij dezelde Tangerine Dreams).
Goed, maar dat is iets waar de crew dan toch op moet letten, of begrijp ik het verkeerd? Aan jou als crewmember om (als je dat wilt) dit soort dingen gelijk te trekken bij een bepaalde artiest.
0
geplaatst: 19 september 2005, 21:18 uur
Ghola, ik heb je lijst even handmatig verwijderd. Ik hoor het wel als dit vaker fout gaat, ik hou het tot die tijd op een conversiefoutje.
0
geplaatst: 20 september 2005, 17:25 uur
Jordy schreef:
Goed, maar dat is iets waar de crew dan toch op moet letten, of begrijp ik het verkeerd? Aan jou als crewmember om (als je dat wilt) dit soort dingen gelijk te trekken bij een bepaalde artiest.
(quote)
Kom het slechts af en toe tegen. Ik zelf verander het natuurlijk meteen. Maar zomaar even een opmerking ook voor de rest van de crew

0
geplaatst: 21 september 2005, 17:44 uur
Ik heb een suggestie, niet een waarvan ik verwacht dat je het snel zal doen maar is misschien de moeite waard om ooit eens te implementeren. wat mij dus handig lijkt en wat misschien extra inkomsten kan genereren is de prijs van een album erbij zetten die uiteraard ook als link fungeert. En dus niet zoals het nu is een link naar vergelijk.nl maar meteen de goedkoopste inclusief verzendkosten. Behoorlijk veel werk ik weet 't alleen misschien een mogelijkheid? 

0
geplaatst: 21 september 2005, 18:01 uur
Eh.... laten we dat maar niet doen
Wat is er mis met die vergelijk-pagina overigens?
Wat is er mis met die vergelijk-pagina overigens?
0
geplaatst: 21 september 2005, 18:16 uur
Er zijn meer mensen die waarschijnlijk niet de allergoedkoopste, maar ook niet de allerduurste kiezen vanwege een naam waarme ze vertrouwd zijn. Eens met Jordy dus.
0
geplaatst: 21 september 2005, 18:25 uur
Werkelijk, Boudewijn, scheelt die ene klik nou zoveel tijd? En neo heeft natuurlijk een punt. Vaak scheelt de prijs van 5 verschillende winkels een cent of 10. Dan wil ik wel kunnen kiezen...
0
geplaatst: 23 september 2005, 16:32 uur
Ik vind het jammer dat je bij een album tegenwoordig niet meer kunt zien wie hem in zijn top 10 heeft staan. Ik gebruikte die info best wel eens. Je bent op de pagina van een album dat je erg goed vind, en met die functie kon je dan goed zien wie er nog meer weg zijn van die muziek... Zou dat misschien een keer terug kunnen komen?
0
geplaatst: 23 september 2005, 16:39 uur
Iets anders.. misschien veel werk, dat weet ik eigenlijk niet. Maar met die mijn albums-functie zou het erg leuk zijn als je echt lijstjes in rangorde kan maken. Dus bijvoorbeeld "top 10 Britpop-platen" of de top 10 van een bepaald jaar. Deze functie hebben ze op rateyourmusic en vind ik altijd een erg leuke manier om albums op te zoeken.
0
geplaatst: 23 september 2005, 16:58 uur
Paalhaas schreef:
Ik vind het jammer dat je bij een album tegenwoordig niet meer kunt zien wie hem in zijn top 10 heeft staan. Ik gebruikte die info best wel eens. Je bent op de pagina van een album dat je erg goed vind, en met die functie kon je dan goed zien wie er nog meer weg zijn van die muziek... Zou dat misschien een keer terug kunnen komen?
Bestaat nog steeds, kijk maar.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 23 september 2005, 17:03 uur
Ja, eigenlijk ontbreekt t.o.v. eerst eigenlijk alleen maar de datum van laatste wijziging van een persoonlijk top-10. (Vind ik altijd wel een belangrijk gegeven)
0
geplaatst: 23 september 2005, 17:13 uur
obsessed schreef:
Iets anders.. misschien veel werk, dat weet ik eigenlijk niet. Maar met die mijn albums-functie zou het erg leuk zijn als je echt lijstjes in rangorde kan maken. Dus bijvoorbeeld "top 10 Britpop-platen" of de top 10 van een bepaald jaar. Deze functie hebben ze op rateyourmusic en vind ik altijd een erg leuke manier om albums op te zoeken.
Yup, bekende eis, veel werk, zou er niet op rekenen, sorry.
0
geplaatst: 24 september 2005, 02:01 uur
De eerste poging om een album toe te voegen sinds de MuMe-update mislukt van alle kanten. Importeren van freedb.org lukt niet (resultaat na importeren: niks), en wanneer ik het handmatig wil proberen ontbreekt een invulveld voor de laatste track. Ook na een correctie met 'track toevoegen' blijft het laatste nummer ontbreken. Ik heb het album maar weer verwijderd.
0
geplaatst: 24 september 2005, 09:33 uur
Hmn, vervelend. Ik ben bang dat ik dit weekend geen tijd heb, maar ik zal zorgen dat volgend weekend de boel weer werkt, ook voor "normale" gebruikers
0
geplaatst: 24 september 2005, 12:42 uur
Wow, neo, ik zou denken dat jij al je albums ondertussen wel toegevoegd had 

0
geplaatst: 25 september 2005, 11:52 uur
hey heb een vraagje, ik draai wel es in een klijn cafe'tje en nu hebben we binnen kort een feest met het thema VIP, wat voor muziek zal ik daar voor uitzoeken? heb zelf eigelijk geen flauw idee...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.