MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Nou het staat weer aan, even afwachten wat het morgen doet op het drukke tijdstip.

Het zoekscript staat nog wel wat losser ingesteld dan normaal, hierdoor kunnen er bij sommige zoekopdrachten tijdelijk wat onlogische resultaten tussen staan.

aslan (crew)
het toevoegen van het album Duchess of Coolsville van Rickie Lee Jones lukte me niet met IE, wel met firefox... (het is een driedubbel album en bevat 48 tracks, en het importeren van de tracks lukte niet bij IE)

Kun je een link geven naar de precieze freedb-lijst?

aslan (crew)
disc1, disc2 en disc3 samengevoegd en de nummering aangepast

Je hebt ze zelf samengevoegd, en deze (zelf gemaakte) lijst deed het niet?

Bij het toevoegen van een plaat waarbij in de tracklisting van freedb een gastartiest was vermeld, kwam de importeerfunctie niet verder dan de track met die vermelding.

Werkt de importeerfunctie sowieso niet bij zo'n vermelding, was de vermelding van freedb niet volgens hun regels of is het een bugje?

(in Firefox trouwens)

aslan (crew)
Jordy schreef:
Je hebt ze zelf samengevoegd, en deze (zelf gemaakte) lijst deed het niet?

ik heb ze alledrie samengevoegd, de nummering op elkaar laten volgen, en proberen te importeren, bij IE lukte dit niet, bij firefox wel

aslan schreef:

ik heb ze alledrie samengevoegd, de nummering op elkaar laten volgen, en proberen te importeren, bij IE lukte dit niet, bij firefox wel

Okee, maar het probleem is dat dit dus niet te testen is voor me. Dus deze foutmelding negeer ik even, tot hij weer naar voren komt.

Koekebakker schreef:

Werkt de importeerfunctie sowieso niet bij zo'n vermelding, was de vermelding van freedb niet volgens hun regels of is het een bugje?

Ik heb alleen rekening gehouden met tracks waar gastartiesten op dezelfde regel staat, had dit nog niet eerder gezien. Als dit vaker voorkomt op freedb moet ik OF melden dat dit type niet ondersteund wordt, OF de import aanpassen.

Oke, duidelijk. In dit geval zal ik het handmatig aanpassen.

Het was Jay J - keep on Rising.......

Bedankt George

Aanpassingen gedaan aan zoekscript, ik hoor graag evt. voorbeelden van zoekopdrachten die niet het gewenste resultaat hebben.

Zou het misschien mogelijk zijn om de naam van een label te wijzigen, waarna dit in één klap wordt verbeterd bij alle toevoegingen van het betreffende label?

Daar is een crew-tooltje voor inderdaad.

Het staat inderdaad een beetje slordig als dezelfde maatschappij op verschillende manieren gespeld of ingevuld is. Dus misschien iets om daadwerkelijk uit te voeren?

Als je hier (of in een PM naar een crewlid) even aangeeft welke labels verkeerd zijn dan kunnen wij dat veranderen.

Ik mis een genre jazz...

Eén genre jazz niet genoeg?

sq
Durf het bijna niet te vragen, maar wat is de reden dat de performance van de site niet meer zo goed is als vóór de grote release?

Hij staat nu op dezelfde server als MovieMeter, en dat is op drukke zondagmiddagen blijkbaar iets teveel van het goede.

Er is een server bijbesteld, dus nog even doorbijten.

sq
Wow, er wordt dus al aan gewerkt!

Gelukkig komt er een nieuwe aan!

Ehh, ik had een opmerking/vraagje. Ik vind het leuk om toegevoegde albums waar wat mis mee is (de zogenaamde rejections; meestal is de hoes te slecht) te verbeteren. Maaaaaar ik zit altijd in een dilemma. Iemand heeft geprobeerd de afgewezen albums toe te voegen en heeft dus moeite gedaan iets op de site te krijgen. En dan herstel ik een klein puntje en dat krijg ik de credits, terwijl de ander meestal veel meer moeite heeft gedaan, en liever zijn naam aan het album verbonden ziet dan ik (zeker als ik nog nooit van de desbetreffende artiest heb gehoord). Is daar geen oplossing voor? Bijvoorbeeld dat beide namen erop komen of alleen die van degene die oorspronkelijk heeft geprobeerd het album er op te zetten (je moet immers sowieso aan een aantal minima voldoen om een album op te sturen)?

Nee, het is juist een doelbewuste actie geweest om de persoon die 'm corrigeert de credits te geven, dit bevorderde het gebruik van die pagina enorm. Je hebt 48 uur het alleenrecht om je eigen toevoeging te corrigeren, als je dat nalaat denk ik eerlijk gezegd: dan moet je ook niet zeuren dat je de credits kwijt raakt.

heeey mensen weten jullie toevallig hoe het nummer heet waarmee robert jensen in zijn tvshow altijd mee op komt . Het is een dance nummer? hopelijk wel. alvast bedankt

Daar zit zeker wat in (heel veel zelfs), maar 48 uur is nou niet bepaald lang. Dan moet je bijna elke dag op de site kijken (oh, is dat het ), want als je een dag later kijkt, is die periode alweer voorbij.

neo
Jordy hoe staat het ervoor met het terug brengen van de recente stemmen lijst? Je had het er over om het te beperken...

prioriteiten zijn momenteel als volgt:

1. Huidige bugjes van MovieMeter en MusicMeter fixen
2. Nadenken over de vraag of ik die recente stemmenpagina wel een goed idee vind, en eventueel bouwen
3. BoekMeter.nl

0. Nieuwe server online krijgen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:24 uur

geplaatst: vandaag om 12:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.