De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2005, 23:43 uur
Die regisseur (cfr artiest) pagina is jammer genoeg nog geen prioriteit zie ik ? 

0
geplaatst: 10 oktober 2005, 19:08 uur
Die functionaliteit lijkt me heel erg leuk, staat denk ik bovenaan qua totaal nieuwe functionaliteit. Maar het is echt een hele pittige aanpassing, ik weet het dus nog niet.
0
geplaatst: 10 oktober 2005, 21:08 uur
Nog een puntje op de lijst: de FAQ zal ik hier ook door een Wiki gaan vervangen.
0
geplaatst: 10 oktober 2005, 21:30 uur
@ Boekmeter zal ik niet komen vrees ik. 
Ja om wat rond te neuzen.

Ja om wat rond te neuzen.
0
geplaatst: 10 oktober 2005, 21:57 uur
Ik zoek de titel van een ouder instrumentaal funknummer van the Red Hot Chili Peppers.
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 01:37 uur
Jordy schreef:
Aanpassingen gedaan aan zoekscript, ik hoor graag evt. voorbeelden van zoekopdrachten die niet het gewenste resultaat hebben.
Aanpassingen gedaan aan zoekscript, ik hoor graag evt. voorbeelden van zoekopdrachten die niet het gewenste resultaat hebben.
Zoeken op "god machine" geeft geen resultaat. Als je alleen op "machine" zoekt, staan beide albums wel in de lijst.
0
geplaatst: 12 oktober 2005, 22:57 uur
Ik zoek een nummer van Diana Ross. Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet. Het enige dat ik wel weet is dat het een nummer uit de jaren 80 is, en dan bedoel ik begin 80, meer richting 84-85, denk ik, want ik kan me de clip een beetje herinneren. Het was in zwart-wit en behoorlijk eng (Diana zag er eng uit, geloof dat ze katte-ogen had). Maar ik was toen nog best jong. Wie o wie kan me helpen??????
0
geplaatst: 13 oktober 2005, 11:34 uur
ettettummu schreef:
eaten alive, misschien?
eaten alive, misschien?
Nee, heb eindeloos op google rondgedoold en tracks beluisterd op bol.com, daar had ik ook naar dit nummer geluisterd, maar dat is hem niet.....Jammer!
0
geplaatst: 13 oktober 2005, 13:42 uur
Weet iemand toevallig hoe het nummer heet uit "Leaving Las Vegas" dat ten gehore komt wanneer ze aan het vrijen zijn bij het zwembad.... Echt één van de mooiste scenes ooit, overigens.
Ik zou u zeer dankbaar zijn
Ik zou u zeer dankbaar zijn

0
geplaatst: 13 oktober 2005, 20:52 uur
de mogelijkheid een directe link op te geven in plaats van een albumhoes te uploaden van je pc zou me heel fijn lijken.
0
geplaatst: 13 oktober 2005, 21:09 uur
Dat vergroot denk ik alleen maar de gemakzucht om het plaatje niet te checken op (bijvoorbeeld) een zwarte rand.
0
geplaatst: 13 oktober 2005, 21:10 uur
De lijst met puntjes loopt aardig op, zal komend weekend even kijken. Ben afgelopen week vooral bezig geweest de boel in de lucht te houden.
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 13:50 uur
Jordy schreef:
Zoeken op "cure" geeft geen resultaat, "the cure" wel.
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 17:00 uur
heeey mensen weten jullie toevallig hoe het nummer heet waarmee robert jensen in zijn tvshow altijd mee op komt . Het is een dance nummer? hopelijk wel. alvast bedankt
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 17:02 uur
Dat heb je al een paar keer gepost hier. Wees gewoon geduldig, net als ik. 

0
geplaatst: 14 oktober 2005, 18:27 uur
Zoeken op "sleater" levert geen resultaat op, zoeken op "sleater kinney" ook niet en zoeken op "sleater-kinney" geeft alleen Kevn Kinney als resultaat.
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 20:18 uur
Als ik Sgt. Peppers op drie wil zetten in mijn top 10 vindt ie de plaat niet.
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 20:25 uur
Zoeken op Vega geeft geen Suzanne Vega maar alleen de groep Vega.
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 20:57 uur
HiLL schreef:
Het is ook 'Pepper's'

0
geplaatst: 14 oktober 2005, 21:04 uur
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 23:24 uur
herman schreef:
Het is ook 'Pepper's'
(quote)
Het is ook 'Pepper's'

ook op Beatles zoeken levert niets op.
0
geplaatst: 15 oktober 2005, 15:43 uur
Het lijkt me wel leuk om bij elke artiestenpagina de genre's te zien waarin de betreffende artiest opereert.
Technisch zou dat niet zo moeilijk moeten zijn, de genre's kunnen zo van de albums opgesomd worden (in volgorde van meest voorkomende eerst).
Technisch zou dat niet zo moeilijk moeten zijn, de genre's kunnen zo van de albums opgesomd worden (in volgorde van meest voorkomende eerst).
0
geplaatst: 15 oktober 2005, 16:25 uur
Toevallig zat ik vandaag aan iets soortgelijk tedenken. Namelijk dat het me leuk lijkt om bij een toevoeging een korte omschrijving (bijv max 255 tekens) van de muziek stijl te geven, dat is voor het ontdekken van nieuwe muziek wel zo handig. Dan ben je ook gelijk van het gezeur over dat er meer genre's moeten komen af. Zowel Metallica als Mayhem vallen onder metal net als Meshugga maar er zit wel een verschil van een dag en een nacht in.
0
geplaatst: 15 oktober 2005, 17:37 uur
Misschien eens zoeken op Lonely Hearts Club of iets dergelijks. Bij Beatles krijgt ie hoogstwaarschijnlijk teveel resultaten, en komt ie niet tot de S.
0
geplaatst: 15 oktober 2005, 20:29 uur
Zoeken is verbeterd, mochten er nog steeds dingen zijn die niet werken...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.