MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik kan geen rotatielijst invoeren. Krijg steeds 'geen zoekresultaten'.

Jordy schreef:
Zal ik gelijk even verhelpen

Dank!

gemaster schreef:

Heb ik ook wel eens, gaat meestal wel goed als je de exacte albumtitel intikt (Hoewel ik me bij pakweg Sparklehorse kan voorstellen dat dat niet leuk is )

Ruby1966
gemaster schreef:

hier ook! geldt ook voor m'n top 10 trouwens...

Bob Cremers
Alles lukt me bij mij, het Top 10 en de Rotatielijst.

ik hoorde gisteren een techno liedje, en er kwam af en toe es de zin in: check this out.
er werd niet veel gezongen. dit was één van de enige zinnen die gezongen werd

Ik zoek ook een nummer:

Het is een redelijk populair nieuwe dance of techno track dat een hip deuntje bevat a la flat beat van mr. Oizo, maar regelmatig onderbroken wordt door een mexicaans aandoenende gitaar-trompet sample. Jullie zullen hem vast wel eens gehoord hebben.

Bij voorbaat dank!

Ruby1966 schreef:
(quote)

hier ook! geldt ook voor m'n top 10 trouwens...

Bij mij lukt het ook niet, ik kan hem niet eens meer veranderen ik wou alles opnieuw doen, maar nu ineens wil alles niet meer en krijg ik 'geen resultaten'.

Het invullen van de rotatielijst is er niet gemakkelijker op geworden. Vaak vindt hij idd de titel van het album niet. Ik wilde net Von Hier an Blind van Wir Sind Helden invullen en ook die wordt niet gevonden!
Ik stel voor om terug te gaan naar het invullen van de artiest want dat gaf nooit problemen!!!

FredHgl schreef:
Ik stel voor om terug te gaan naar het invullen van de artiest want dat gaf nooit problemen!!!

Ik zou jullie natuurlijk graag van dienst zijn, maar helaas is het me nog geen een keer gelukt om deze problemen zelf te ondervinden. Als ik zoek op "Von Hier an Blind" krijg ik gewoon een resultaat te zien.

Is het probleem niet gewoon het feit dat je alleen albums ziet waarop je gestemd hebt? Die restrictie wil ik eventueel wel weghalen, maar die is er toch altijd geweest?

Jordy schreef:
Is het probleem niet gewoon het feit dat je alleen albums ziet waarop je gestemd hebt? Die restrictie wil ik eventueel wel weghalen, maar die is er toch altijd geweest?
Ik heb dezelfde problemen. Voor rotatielijst zou ik die restrictie idd liever niet hebben omdat ik vaak mijn nieuwere cd's er in heb staan die ik dan dus wel luister maar nog niet altijd al heb beoordeeld.

Oh is er die restrictie? Voor de rotatielijst is die volkomen belachelijk. Ik zet een album in mijn rotatielijst en vervolgens ga ik het beluisteren zodat ik er op kan stemmen. Zou je die restrictie dus aub willen weghalen Jordy? Voor de top 10 is het natuurlijk wel logisch.

Ruby1966
gemaster schreef:
Oh is er die restrictie? Voor de rotatielijst is die volkomen belachelijk. Ik zet een album in mijn rotatielijst en vervolgens ga ik het beluisteren zodat ik er op kan stemmen. Zou je die restrictie dus aub willen weghalen Jordy? Voor de top 10 is het natuurlijk wel logisch.

ik luister ook eerst voor ik stem, dus handig is die restrictie bij de rotatielijst inderdaad niet...

gemaster schreef:
Zou je die restrictie dus aub willen weghalen Jordy? Voor de top 10 is het natuurlijk wel logisch.

bij deze

gemaster schreef:
Voor de top 10 is het natuurlijk wel logisch.

Ook niet. Het eerste wat veel nieuwe users lijken te doen, is het invullen van een top 10. Lijkt me ook een prima startpunt. Als dat dan niet lukt......tja.

Overigens zie ik genoeg top 10's van nieuwe users zonder dat ze stemmen hebben uitgebracht...

ik wil echt niet zeuren, maar bij het invoeren van de rotatielijst gebeurt het volgende: bij real life van joan as policewoman krijg ik 35 titels ofzo, heb het nu zo vaak geprobeerd dat ik nu wel weet waar het ongeveer staat, maar in ieder geval geen 9.
Dan gebeurt er dit: ik wil "live at stubb's' van Matisyahu invoeren. Komt er weer een lijst van 30 namen ofzo. Maar het ergste is dat ik dan allerlei vierkante vakjes krijg en kan vervolgens geen nr 4 meer invoeren. Behalve het logo rechtsbovenin valt er niks aan te klikken en weg rotatielijst. Wat doe ik dan niet goed, houden jullie niet van matisyahu ?

Ik zal hier natuurlijk eerdaags nog wel eens naar kijken, want het is vervelend dat je (te) veel resultaten krijgt bij het zoeken. Maar het album dat je zoekt staat er gewoon tussen, wat is dan precies het probleem? Dat van die vierkante vakjes zegt me niets eerlijk gezegd.

Ik zie dat het in de 2 gevallen die je noemt inderdaad erg slechte resultaten oplevert, ik zal het dus op de lijst zetten

Volgens mij is het nu al iets beter, zal er later dus nog uitgebreid naar kijken als dat nodig is

tis al gelukt! Het zoeken was niet het echte probleem, maar meer dat door Matisyahu het hele scherm op hol leek te slaan omdat er in zoveel titels 'live'voorkwam.
Ik kon nergens meer op klikken, maar het ook niet in een ander album veranderen, hele scherm zat vast. Bedankt voor je moeite!!!

Omg, Ik probeer het al 3 dagen en nog steeds krijg ik GEEN resultaten, ik kopieer het de albumnaam Bijv wat ik wil doen is: The Diary of Alicia Keys.
Nou ik krijg en elke keer keer Geen resultaten
Geld ook voor 2 tot met 10 , nummer 1 doet gewoon goed maar de rest werkt niet als ik Elephunk intyp ook kopieer Krijg ik nog steeds geen resultaten ik wordt hier wel een beetje gek van hoor

Rickéh schreef:
Omg, Ik probeer het al 3 dagen en nog steeds krijg ik GEEN resultaten, ik kopieer het de albumnaam Bijv wat ik wil doen is: The Diary of Alicia Keys.
Nou ik krijg en elke keer keer Geen resultaten

Uitermate vreemd want mij lukt het namelijk wel. Als je The Diary of Alicia Keys kopieert in het daarvoor bestemde regeltje komt dat album (als het goed is) vanzelf te voorschijn.

Zelf had ik ook nog een vraagje/opmerking. Is het mogelijk dat de albumlijst(en) op dezelfde manier gerangschikt kunnen worden als de toevoegingen?
Bij de toevoegingen staan de albums namelijk gerangschikt op letter (of cijfer). Dit is, mijn inziens, overzichtelijker dan die lange lijst van 100 albums die nu te zien is.

L_T_B schreef:
(quote)

Uitermate vreemd want mij lukt het namelijk wel. Als je The Diary of Alicia Keys kopieert in het daarvoor bestemde regeltje komt dat album (als het goed is) vanzelf te voorschijn.

Zelf had ik ook nog een vraagje/opmerking. Is het mogelijk dat de albumlijst(en) op dezelfde manier gerangschikt kunnen worden als de toevoegingen?
Bij de toevoegingen staan de albums namelijk gerangschikt op letter (of cijfer). Dit is, mijn inziens, overzichtelijker dan die lange lijst van 100 albums die nu te zien is.

Sorry, Ik probeer het maar er komt nog steeds; 'Geen resultaten'

Het punt is dus (zoals hierboven al gemeld is) dat je je top 10 alleen kunt vullen met albums waarop je gestemd hebt.

Blijkbaar levert dat meer verwarring dan gemak op, ik heb het dus maar weggehaald.

L_T_B schreef:
Is het mogelijk dat de albumlijst(en) op dezelfde manier gerangschikt kunnen worden als de toevoegingen?

De meeste lijsten zijn dan ook niet zo lang, en je kunt ook zelf submappen aanmaken voor elke beginletter.

Ik zet het op de "misschien ooit" lijst

FredHgl schreef:
Het invullen van de rotatielijst is er niet gemakkelijker op geworden.

Maar de vraag van Fred is of de artiest weer ingevuld kan worden in plaats van de CD-titel.

Op deze vraag heb ik nog geen antwoord op gezien

ReneoetNee schreef:
Maar de vraag van Fred is of de artiest weer ingevuld kan worden in plaats van de CD-titel

Nee.

Jordy schreef:
De meeste lijsten zijn dan ook niet zo lang, en je kunt ook zelf submappen aanmaken voor elke beginletter.

Dat ik daar niet op gekomen ben.

Ik heb Von Hier an Blind van Wir Sind Helden nu in mijn rotatielijst staan zonder er op gestemd te hebben want daarvoor moet ik het toch nog een aantal malen beluisteren. Het invoeren van een artiest blijft mijn voorkeur houden maar hier kan ik mee leven. Bedankt!

Bob Cremers
Doe gewoon maar wat Jordy zegt !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:28 uur

geplaatst: vandaag om 19:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.