MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
ik zoek de titel en artiest van een dance nummer van een paar jaar terug en ik heb de melodie even nagemaakt die kun je hier luisteren http://filebucket.org/71g871e712/407/vb.wav (als het werkt)

Ik ken hem zeker .. kan ik niet zo gauw op komen!

ATB - 9PM ('Till I Come)

ja dat is m bedankt voor de snelle reactie
maar wat ik me nou afvraag ik zat net te denken is mijn voorbeeld wel goed want er kwam namelijk ook een ander melodie op http://filebucket.org/71g871e712/407/vb2.wav
die er verdacht veel op lijkt. is dat niet ook een nummer?

FeNDeR schreef:
ja dat is m bedankt voor de snelle reactie
maar wat ik me nou afvraag ik zat net te denken is mijn voorbeeld wel goed want er kwam namelijk ook een ander melodie op http://filebucket.org/71g871e712/407/vb2.wav
die er verdacht veel op lijkt. is dat niet ook een nummer?

Dat zegt me niks!

ik heb het al gevonden na wat het is namelijk ook van ATB Don't stop heet het.

Jordy schreef:
Ik zal hier natuurlijk eerdaags nog wel eens naar kijken, want het is vervelend dat je (te) veel resultaten krijgt bij het zoeken.

Het lukte mij in eerste instantie mede niet doordat ik in FF geen scrollbar kreeg, waardoor de suggestie werd gewekt dat de zichtbare resultaten de enige waren (zie mijn screenshot op deze pagina). In IE kreeg ik wel een scrollbar.

Misschien is een scrollbar eenvoudig en kan dat een deel van de problemen verhelpen?

Ik heb bij FF wel een scrollbar

EDIT: Dacht ik gister te zien nu niet.

Of een browser al dan niet een scrollbalk laat zien kan ik verder niet zoveel aan doen, bij mij (Firefox / Mac) gaat dat in ieder geval gewoon goed.

Overigens komen exacte matches nu beter naar voren. Het invoeren van de exacte titel zou dus nu altijd gewoon het goede resultaat op moeten leveren, in moeilijke gevallen

Ik zoek een nummer dat gaat iets van:Train Train Chicken Chicken Train Train Chicken Train Chicken Chicken Train ofsowiets.
En eentje die gaat iets van.Eeeeheeeeheeeeheeeee eeeeheeeheeeeeee , dan hoor je iets van een elektrische gitaar, en dan Eeeeheeeheeeheeee.....

Kos
Jezes, woon je in een occulte commune of zo? .

Albert Hammond - Im A Train

I'm a train
I'm a train
I'm a chook-a train
yeah !
Look at me
gotta load on my back

Hoezo Kos ?

Nog Bedankt Umma

Gammala schreef:
En eentje die gaat iets van.Eeeeheeeeheeeeheeeee eeeeheeeheeeeeee , dan hoor je iets van een elektrische gitaar, en dan Eeeeheeeheeeheeee.....

Gammala schreef:
(quote)

Da's wel een beetje te vaag!

Hoe kom het eigenlijk dat je bij de band pagina's informatie en foto kunt invoeren en bij een bandlid pagina niet?

neo
Omdat zo'n bandlid dan eerst een solo album moet hebben gemaakt. Vind het zelf ook niet een waterdicht systeem, want ik ken mensen die enkele met andere hebben samengewerkt...

Even een mededeling van huishoudelijke aard: zaterdag gaan (waarschijnlijk) begin van de middag de sites 15-30 minuten "op wit".

Om het beheren van de sites makkelijker te maken heb ik de hele structuur van de sites omgegooid. Als alles goed gaat merken jullie hier verders niets van, maar ik vermoed dat er wel wat bugjes naar voren gaan komen. Ik zal na de actie even een uurtje in de buurt blijven om dingen gelijk op te lossen.

HiLL schreef:
Nieuwe look dus?

Jordy schreef:
Als alles goed gaat merken jullie hier verders niets van

obsessed schreef:
(quote)

(quote)

oja lol

met de structuur bedoel ik inderdaad niet het uiterlijk, maar "onder de motorkap" zeg maar

JonnieBrasco
TOOL Komt naar VORST NATIONAAL!!!
De nieuwe Basinski ie er
hiphop-Dissen KO.

Wat is eigenlijk de reden van dat forumtopictitels niet gecorrigeerd worden door moderators? Veel topics hebben een titel met spelfouten, stijlfouten of onjuist hoofdlettergebruik. Zou het niet overzichtelijker lijken als ze wat eenduidiger en netter gemaakt worden?

Hey allemaal....Kom net terug van Chersonissos en daar draaiden ze best vaak een nummer waarbij er heel vaak "Andale" of zoiets achter elkaar werd gezongen....iemand een idee welk nummer dit is?

Yak
Mee eens, ik pas bij voorkeur topictitels die me niet zinnen ook aan. Goed idee als ik en Scientist hier voortaan wat strenger in zijn (as in: zelf de titel naar eigen inzicht aanpassen waar het ons nodig lijkt).

Dat deed ik al wel... had deze topics nog niet in de 'nieuwe topics' behandeld... maar nu wel...

Ik corrigeer sowieso vrij snel topictitels... dat maakt het inderdaad overzichtelijker.

Hey ik alweer Hoorde net dit nummer en heb em op kunnen nemen voor een gedeelte....kan iemand me mss helpen met de titel en de artiest? Hoop ook nog dat iemand dat nummer met "Andale" kan vinden

http://rapidshare.de/files/27375979/welk_nummer.wav.html

Jordy schreef:
ik vermoed dat er wel wat bugjes naar voren gaan komen

ik hoor het wel

frederik107 schreef:
Hey ik alweer Hoorde net dit nummer en heb em op kunnen nemen voor een gedeelte....kan iemand me mss helpen met de titel en de artiest? Hoop ook nog dat iemand dat nummer met "Andale" kan vinden

http://rapidshare.de/files/27375979/welk_nummer.wav.html

dit is Phunk a Delic met Rockin'

Heel erg bedankt! Zocht al een tijdje naar dat nummer

Iemand nog enig idee in welk nummer de hele tijd Andale achter elkaar wordt gezongen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.