De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 september 2006, 14:43 uur
ik zoek het nr van the fast and the furious tokyo drift
het is een rock nummer, en het komt in het begin van de film shane tegen die dodge viper aan het racen is. weet iemand welk nr het is?
alvast bedankt
het is een rock nummer, en het komt in het begin van de film shane tegen die dodge viper aan het racen is. weet iemand welk nr het is?
alvast bedankt
0
geplaatst: 17 september 2006, 15:53 uur
Ik zoek een nummer dat nu wel is op MTV Brand New enzo is.
Het is een animatie clip met een dikke kerel en een leger ofzo.
Het is Rock. Iemand weet het nu vast al wel.
Het is een animatie clip met een dikke kerel en een leger ofzo.
Het is Rock. Iemand weet het nu vast al wel.
0
geplaatst: 18 september 2006, 15:43 uur
ik zoek een nummer uit de jaren 80... vrij fout uiteraard, maar dat mag de pret niet drukken. Hij was vrij bekend toendertijd en er zingt steeds een kerel runaway, runaway, runaway etc... verder een aardige melodie en synthlijn...
wie weet hem?
wie weet hem?

0
Ruby1966
geplaatst: 18 september 2006, 15:47 uur
brooklyn schreef:
ik zoek een nummer uit de jaren 80... vrij fout uiteraard, maar dat mag de pret niet drukken. Hij was vrij bekend toendertijd en er zingt steeds een kerel runaway, runaway, runaway etc... verder een aardige melodie en synthlijn...
wie weet hem?
wie weet hem?

Bronski Beat - Small Town Boy

0
geplaatst: 18 september 2006, 16:24 uur
Ik zoek een nummer uit 1995/96/97. Het werd volgens mij gezongen door 2 vrouwen 1 man. Het werd volgens mij ook nog eens in meerdere (3?) talen gezongen. Het refrein ging iets als: lasjerie tentare, oeh ah yeah oeh. de lalala feeling? haha, ik vind dit liedje volgens mij niet eens leuk maar ik luisterde gister naar ''La Tribu de Dana' van Manau en moest toen aan dit liedje denken. En nu MOET ik weten welk liedej het is. Volgens mij werd er in het Frans , Engels en nog een taal gezongen.
Wie o wie helpt mij?
Wie o wie helpt mij?
0
geplaatst: 18 september 2006, 16:25 uur
Haha laatmaar, zelf gevonden
Op een 538 Dance Smash Hits uit 1996 stond hij. [die ik zelf ook had]. Zat er toch nog best dichtbij!
ICT - Lasciati Tentare 4:57
Op een 538 Dance Smash Hits uit 1996 stond hij. [die ik zelf ook had]. Zat er toch nog best dichtbij!ICT - Lasciati Tentare 4:57
0
geplaatst: 18 september 2006, 16:37 uur
0
geplaatst: 18 september 2006, 16:39 uur
Of toch wel. 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Julian_Thomas
Bovendien krijgt de naam 96 hits, dus het is niet gewoon verzonnen door een Wiki/MuMe-user volgens mij.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Julian_Thomas
Bovendien krijgt de naam 96 hits, dus het is niet gewoon verzonnen door een Wiki/MuMe-user volgens mij.
0
Electro_
geplaatst: 18 september 2006, 21:04 uur
Goh, wie heeft die artiestenpagina toch gemaakt...? 

0
geplaatst: 19 september 2006, 00:47 uur
In Genres > Overigen > Oude hit uit 1967, maar welke?:
Was te horen in een BBC documentaire van juni/juli dit jaar. Ging over de Summer of love, 1967.
Wat ik aan tekst heb kunnen onrafelen was: There you are in the corner........
Iemand die zich misschien deze strofe herinnert uit een popsong uit de zomer van 1967. Werd gezongen door een groep.
Navraag bij de BBC heeft helaas niets opgeleverd, wel een reaktie op mijn mail, geen antwoord op mijn vraag, helaas.
Was te horen in een BBC documentaire van juni/juli dit jaar. Ging over de Summer of love, 1967.
Wat ik aan tekst heb kunnen onrafelen was: There you are in the corner........
Iemand die zich misschien deze strofe herinnert uit een popsong uit de zomer van 1967. Werd gezongen door een groep.
Navraag bij de BBC heeft helaas niets opgeleverd, wel een reaktie op mijn mail, geen antwoord op mijn vraag, helaas.
0
geplaatst: 19 september 2006, 15:10 uur
Ik weet niet op dit de goede plek is voor mijn opmerking of dat mijn vraag ooit al is behandeld?
Ik zou graag willen dat je met de 'overige toplijsten' meerdere criteria tegelijk kan selecteren.
Nu kan ik alleen jaar of genre etc. selecteren.
Ik wil graag resultaten zien van een bepaald genre én in een bepaald jaar/decennium.
Ik zou graag willen dat je met de 'overige toplijsten' meerdere criteria tegelijk kan selecteren.
Ik wil graag resultaten zien van een bepaald genre én in een bepaald jaar/decennium.
0
geplaatst: 19 september 2006, 20:24 uur
Als ik bv. via de zoekfunctie een artiest opzoek krijg ik een rijtje met alle albums van deze artiest.
Omdat ik vaak wat meer wil weten van de artiest en zijn albums, lijkt het me handig als je voordat je het album aanklikt al kan zien of er berichten bij gepost zijn. Dan klik je niet voor niks.
Nu klik ik vaak een album aan en word ik teleurgesteld doordat er geen berichten bij staan.
Omdat ik vaak wat meer wil weten van de artiest en zijn albums, lijkt het me handig als je voordat je het album aanklikt al kan zien of er berichten bij gepost zijn. Dan klik je niet voor niks.

Nu klik ik vaak een album aan en word ik teleurgesteld doordat er geen berichten bij staan.
0
geplaatst: 19 september 2006, 20:34 uur
titan schreef:
Klinkt als Birds and bees van Warm sounds.
Klinkt als Birds and bees van Warm sounds.
Dank voor de moeite, ik ga daar eens achterheen en excuses voor het dubbel plaatsen. Was niet op de hoogte van deze topic en was mijn eerste topic kwijt. Vandaar de achteraf onterechte 2e plaatsing van mijn vraag.
0
geplaatst: 19 september 2006, 20:53 uur
Ik zoek een nummer (en groep) dat een jaar of 3, 4 geleden af en toe op radio 2 gedraait werd.
Het is een franstalig reggae achtig nummer.
De inhoud van het lied is dat de zanger zich erover beklaagd dat er dit jaar weer niks groeit in zijn moestuintje. Geen enkele groente wil aanslaan.
Behalve de nederwiet
, dat groeit als een speer.
Wie oh wie kan mij aan de naam van het nummer en uitvoerende helpen.
Het is een franstalig reggae achtig nummer.
De inhoud van het lied is dat de zanger zich erover beklaagd dat er dit jaar weer niks groeit in zijn moestuintje. Geen enkele groente wil aanslaan.
Behalve de nederwiet
, dat groeit als een speer.Wie oh wie kan mij aan de naam van het nummer en uitvoerende helpen.
0
geplaatst: 20 september 2006, 14:35 uur
In de jaarlijst van 1983 staat op nr. 30 een album zonder titel-artiest?
0
geplaatst: 20 september 2006, 14:36 uur
Dazzled Kid schreef:
Nooit geweten dat hij maar 1 hand heeft!
Nooit geweten dat hij maar 1 hand heeft!
Wie heeft er nou 2 handen nodig met een naam als "Sjefke Backbier"?

0
geplaatst: 20 september 2006, 17:04 uur
Gisteren in De Wereld Draait Door liet Tom Barman een aantal jazznummers horen. Het eerste pakte me wel, het had mooie koortjes. Weet iemand nog van wie of wat het was?
0
geplaatst: 20 september 2006, 18:09 uur
herman schreef:
Gisteren in De Wereld Draait Door liet Tom Barman een aantal jazznummers horen. Het eerste pakte me wel, het had mooie koortjes. Weet iemand nog van wie of wat het was?
Eddie Gale - The Rain
(album 'Eddie Gale's Ghetto Music' uit 1968)
Duke Ellington - Fleurette Africaine
(album 'Money Jungle' uit 1962)
0
geplaatst: 21 september 2006, 22:27 uur
Osiris Apis schreef:
Ik weet niet op dit de goede plek is voor mijn opmerking of dat mijn vraag ooit al is behandeld?
De vraag is inderdaad wel eens eerder langsgekomen. Zoals de boel momenteel technisch in elkaar zit is wat je omschijft niet mogelijk, hier zal (in ieder geval op korte termijn) geen veranderingen in komen omdat ik andere verbeterpunten belangrijker vind. Maar bedankt voor je suggestie.
0
geplaatst: 21 september 2006, 22:28 uur
Marty McFly schreef:
Dat is deze
http://www.musicmeter.nl/album/2002
vreemd dat dat niet goed wordt weergegeven, gaat op de lijst
0
geplaatst: 21 september 2006, 22:30 uur
Marty McFly schreef:
(quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.