MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Electro_
Misschien iets voor op de lijst:

Kan er een pagina komen van alle albums die in de wachtrij staan om geaccepteerd te worden? Als ik een discografie van een artiest aan het toevoegen ben en zit aan m'n limiet, dan is het zodra ik weer kan toevoegen lastig welke er ook alweer wel en niet in de wachtrij staan.

Als je een album toevoegt dat al in de wachtrij staat krijg je daar als het goed is een melding van.

Electro_
Dat is waar, maar dan moet je eerst allerlei data invoeren voordat dat er pas staat.

Ik heb vandaag weer twee nummers gehoord op de radio

de eerste: what is love? baby don't hurt me no more.
Weet er iemand wat de titel en artiest is?

tweede nummer: daarvan heb ik niet veel details.
Ik weet wel dat het refrein steeds met "I" (ik) begon.
Ik denk dat et door een vrouw werd gezongen.
ik denk dat er iets gezongen werd van: I can't get....

Dan heb ik nog een derde nummer: iedereen kent wss het liedje van dr. alban-it's my life.
wel dat begin melodietje ken ik ook nog in een ander liedje, weet er soms iemand welk?

Weet er iemand welke nummers ik bedoel?

Alvast bedankt

De eerste is: Haddaway - What is Love
en de tweede is wel heel moeilijk zo.

Electro_
http://www.musicmeter.nl/album/58194

Staat er dubbel op. Mijn fout, hij stond nog bij de rejections.

satie schreef:
Ik zoek een nummer (en groep) dat een jaar of 3, 4 geleden af en toe op radio 2 gedraait werd.
Het is een franstalig reggae achtig nummer.
De inhoud van het lied is dat de zanger zich erover beklaagd dat er dit jaar weer niks groeit in zijn moestuintje. Geen enkele groente wil aanslaan.
Behalve de nederwiet , dat groeit als een speer.
Wie oh wie kan mij aan de naam van het nummer en uitvoerende helpen.

Niemand ?????

KANA - PLANTATION

snakevega schreef:
KANA - PLANTATION

Hardstikke bedankt, gezien de titel kan dit bijna niet missen.
Ik kwam zelf continue bij Sinsemillia uit, maar dat was toch meer up-tempo.

Nogmaals bedankt!

http://www.musicmeter.nl/forum/6/69/53#53

hier gaat iets mis met de layout...of is dat alleen bij zo?

HiLL schreef:
http://www.musicmeter.nl/forum/6/69/53#53

hier gaat iets mis met de layout...of is dat alleen bij mij zo?

nee is bij mij ook zo

Yak
Gefikst, verkeerd afgeloten quote-tag.

Electro_
Klopt het dat de releasedata-lijst alleen de albums die uitkomen in 2006 laat zien? Ik heb een album uit 2007 toegevoegd, met releasedata, maar die staat er niet bij. De 0,5*-stem lijkt me trouwens geen geldige.

http://www.musicmeter.nl/album/57591

Bedoel je de uitgebreide releaselijst? Elk jaar heeft daar z'n eigen pagina

http://www.musicmeter.nl/album/releasedates/full/2007/

Electro_
Nu zie ik die tabbladen pas!

lebowski schreef:
(quote)

Eddie Gale - The Rain
(album 'Eddie Gale's Ghetto Music' uit 1968)

Duke Ellington - Fleurette Africaine
(album 'Money Jungle' uit 1962)

Dank je wel! Ik ga meteen de pindakaasfabriek aanzetten.

Mooie nieuwe toevoeging bij Updates

ook bij toplijsten

Jordy op MovieMeter schreef:
klein "proefballonnetje", even kijken hoe de ontvangst is

ik vind het wel grappig, misschien kan de getoonde info nog aangepast worden, of misschien kan er een mini-stem mogelijkheid in waardoor de stemtabellen overbodig worden...

Mooie functie die tabblaadjes!

Fantastisch die uitklapbare plusjes! Echt heel erg stoer!

Electro_
Ik wil geen zeurkous zijn, maar wat voor verschil maakt het om op een plusje te klikken of gewoon even op de link naar het album te klikken?

Vraag dat iemand met een slechte internetverbinding maar.. dit scheelt heel wat laadtijd

Electro_
Daar heb je een punt En dat menuutje ziet er wel stoer uit ja!

Moet eerlijk zeggen dat ik het in eerste instantie gebouwd heb omdat ik het wel stoer vond op allmusic, bv: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&searchlink=RADIOHEAD&sql=11:2f967uu0h0jw~T2

maar het lijkt me ook wel handig om "even snel" te kunnen kijken welke Radiohead ook al weer die witte voorkant had, of welke Tarantino film ook al weer Uma Thurman in de hoofdrol had, zonder 20 nieuwe vensters te hoeven openen

sxesven
psychonaatje schreef:
Fantastisch die uitklapbare plusjes! Echt heel erg stoer!

Eensch, heel erg tof!

Lin
zeker een erg leuke toevoeging

sxesven schreef:
(quote)

Eensch, heel erg tof!

Vooral bij je top 10, je kunt nu mooi zien welke covers, stemmen je hebt gegeven, ook bij je rotatielijst als je alles laat zien ziet die er veel beter en overzichtelijker uit.

Electro_ schreef:
Ik wil geen zeurkous zijn, maar wat voor verschil maakt het om op een plusje te klikken of gewoon even op de link naar het album te klikken?

Nou: stel je ziet een goedkoop album in de winkel liggen van een groep die veel albums heeft uitgebracht en je wilt op internet kijken hoe dit album op MuMe gewaardeerd wordt, maar je bent de titel kwijt en je wilt snel zijn, want ze hadden er nog maar 1 liggen! Bijvoorbeeld.
Maar zonder dollen (hoewel dit niet eens zo heel onwaarschijnlijk voorbeeld in mijn geval): ik denk dat ik er heel veel gebruik van gaat maken. Bijvoorbeeld bij het kijken naar de top 10 van medegebruikers: toch eventjes snel kijken hoe die albums eruit zien.

Ik moet zeggen dat ik het heel prettig vind dat het net wat anders werkt dan op Allmusic: dat je bewust op de plusjes moet klikken. Je wilt niet weten hoe vaak ik op Allmusic loop te kloten, dat ik op een album wil klikken, maar dat mijn muis net te laag zit, waardoor het album daarvoor uitklapt en ik mijn orientatie kwijtraak. En je kan zo meerdere dingen tegelijk uitklappen, echt fantastisch.

Het totale stemgemiddelde is misschien een goed idee om erin te zetten.. daar ben ik vaak wel benieuwd naar.. zo net nog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:08 uur

geplaatst: vandaag om 07:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.