De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2006, 12:51 uur
Het is voor mij onmogelijk om hier tracks toe te voegen, had net een lamme arm van het invoeren, verschijnen ze er niet.
Ligt het aan Internet Explorer of ergens anders aan?
Ligt het aan Internet Explorer of ergens anders aan?
0
geplaatst: 8 oktober 2006, 17:22 uur
0
Electro_
geplaatst: 8 oktober 2006, 17:29 uur
Kun je zelf verbeteren hoor
(Heb ik ondertussen al gedaan)
(Heb ik ondertussen al gedaan)
0
geplaatst: 8 oktober 2006, 19:24 uur
Ik heb nog steeds een probleempje met 'mijn albums', wat ik ook niet direct terugzie bij de bekende buglijsten op MuMe en MoMe.
Meestal gaat het wel goed, maar het mapje 'verlanglijst' doet het niet goed bij mij. Ik kan er wel albums naar toe verplaatsen, maar ik kan er geen albums uit weghalen. Als ik op het mapje klik, staat er:
Deze map bevat 36 albums. 1 t/m 36 worden getoond
Aan deze map zijn momenteel geen albums toegevoegd.
Meestal gaat het wel goed, maar het mapje 'verlanglijst' doet het niet goed bij mij. Ik kan er wel albums naar toe verplaatsen, maar ik kan er geen albums uit weghalen. Als ik op het mapje klik, staat er:
Deze map bevat 36 albums. 1 t/m 36 worden getoond
Aan deze map zijn momenteel geen albums toegevoegd.
0
geplaatst: 8 oktober 2006, 20:16 uur
ik zoek ook een liedje van michael jackson, waar hij het woord= shamone, in gebruikt.
Iemand?
Iemand?
0
geplaatst: 8 oktober 2006, 20:54 uur
Nog eentje:
Is er een mogelijkheid dat dit soort verzamelaars wordt weergegeven bij de discografie van de betreffende artiest?
Is er een mogelijkheid dat dit soort verzamelaars wordt weergegeven bij de discografie van de betreffende artiest?
0
Electro_
geplaatst: 8 oktober 2006, 21:06 uur
Voor nu zou ik Turin Brakes gewoon als artiest invullen erbij.
Dus: Turin Brakes - Late Night Tales: Turin Brakes
Dus: Turin Brakes - Late Night Tales: Turin Brakes
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 14:59 uur
Ik zoek een nummer wat ik van het weekend in de kroeg hoorde, maar ik kan totaal de lyrics niet meer herinneren. Ik weet dat het een bekend nummer is, en een bepaald refrein/tekstfrase begint met "Romeo and Juliet.... ". Dit is het begin van een nieuwe tekstfase, na een tijdje alleen muziek gehoord te hebben.
Het is trouwens niet Dire Straits ofzo, en Romeo and Juliet wordt ook maar 1 keer genoemd, dus het liedje heet niet zo...
Maar wat het dan wel is.... ???
Het is trouwens niet Dire Straits ofzo, en Romeo and Juliet wordt ook maar 1 keer genoemd, dus het liedje heet niet zo...
Maar wat het dan wel is.... ???
0
Ruby1966
geplaatst: 9 oktober 2006, 15:09 uur
Bruce Springsteen (of The Pointer Sisters
) misschien, met Fire?
Romeo and Juliet, Samson and Delilah
Baby you can bet their love they didn't deny
Your words say split but your words they lie
Cause when we kiss...fire
) misschien, met Fire?Romeo and Juliet, Samson and Delilah
Baby you can bet their love they didn't deny
Your words say split but your words they lie
Cause when we kiss...fire
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 18:20 uur
Ik had een uurtje geleden een nummer op Arrow gehoord, anders let ik altijd op de lyrics en scrhijf dan een gedeelte op, maar ik kon dit haast niet verstaan 
Maar het nummer klonk erg Santana achtig met de gitaren, en bij het begin leek 't of er ook pamfluiten inzaten, en de stem van de zanger was erg zwaar en onduidelijk,
Het enigste wat ik eruit heb kunne halen, en weet niet eens of dit klopt is: Heal me, Heal You.
Dus als iemand weet welke nummer ik bedoel, zou dat erg tof zijn

Maar het nummer klonk erg Santana achtig met de gitaren, en bij het begin leek 't of er ook pamfluiten inzaten, en de stem van de zanger was erg zwaar en onduidelijk,
Het enigste wat ik eruit heb kunne halen, en weet niet eens of dit klopt is: Heal me, Heal You.
Dus als iemand weet welke nummer ik bedoel, zou dat erg tof zijn

0
chrismusic
geplaatst: 9 oktober 2006, 18:35 uur
Is het misschien mogelijk om meedere keuzes te hebben bij de genres als je cd's aan het toevoegen bent?
want ik mis er nog aardig wat
want ik mis er nog aardig wat
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 18:40 uur
En dat nummer heeft hij ook een keer met Santana gedaan, dus het zou goed kunnen 

0
geplaatst: 9 oktober 2006, 20:50 uur
Ik zag net op het digitale kanaal MTV Brand New (alleen maar nieuwe clips uit de alternatieve hoek (zeg Razorlight)afgewisseld met klassiekers uit diezelfde hoek (bijvoorbeeld Born Slippy) en 's avonds een lekker concertje van pak hem beet Franz Ferdinand, dit alles zonder reclame en vj's!!)) een clipje. Het was getekend, het stelde een suf verjaardagfeestje voor. Van de muziek werd ik heel blij. Het klonk jaren 60 achtig (beetje Broadcast Stereolabachtig) compleet met bongo's en een deels gefloten refrein. Het grootste gedeelte werd gezongen door een vrouw, maar af en toe viel er een man in. Weet iemand toevallig wat ik zag en hoorde?
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 20:57 uur
Ik zoek ook een nummer, volgens mij uit begin jaren '90, maar dat weet ik niet zeker.
Het werd gezongen door 2 Franse zussen, ik dacht dat de titel zoiets was als; 'Chanson Pour Helene' of iets in die trant.
Help!
Het werd gezongen door 2 Franse zussen, ik dacht dat de titel zoiets was als; 'Chanson Pour Helene' of iets in die trant.
Help!

0
geplaatst: 9 oktober 2006, 21:20 uur
rzasa schreef:
Ik zag net op het digitale kanaal MTV Brand New (alleen maar nieuwe clips uit de alternatieve hoek (zeg Razorlight)afgewisseld met klassiekers uit diezelfde hoek (bijvoorbeeld Born Slippy) en 's avonds een lekker concertje van pak hem beet Franz Ferdinand, dit alles zonder reclame en vj's!!)) een clipje. Het was getekend, het stelde een suf verjaardagfeestje voor. Van de muziek werd ik heel blij. Het klonk jaren 60 achtig (beetje Broadcast Stereolabachtig) compleet met bongo's en een deels gefloten refrein. Het grootste gedeelte werd gezongen door een vrouw, maar af en toe viel er een man in. Weet iemand toevallig wat ik zag en hoorde?
Peter, Bjorn & John- Young Folks?
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 21:31 uur
BenzW202 schreef:
Ik zoek ook een nummer, volgens mij uit begin jaren '90, maar dat weet ik niet zeker.
Help!
Help!

of uit 1975

0
geplaatst: 9 oktober 2006, 22:11 uur
Status Seeker schreef:
(quote)
Ja denk dat het ook Peter, Bjorn & John - Young Folks is, vrij zeker van eigenlijk.
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 23:30 uur
Keef Riffhard schreef:
Ja denk dat het ook Peter, Bjorn & John - Young Folks is, vrij zeker van eigenlijk.
(quote)
Bingo!
Bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.