MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Kos
nr. 1 is Woke up this Morning van A3.

Kos
Van wie is het origineel van 'I Fought the Law' ook alweer?

Kos schreef:
Van wie is het origineel van 'I Fought the Law' ook alweer?

Het origineel is van Sonny Curtis (van the Crickets, de begeleidingsband van Buddy Holly) maar het is bekend geworden in 1965 door Bobby Fuller.

El Ninjo schreef:
(quote)

Het origineel is van Sonny Curtis (van the Crickets, de begeleidingsband van Buddy Holly) maar het is bekend geworden in 1965 door Bobby Fuller.

Bij mij is hij enkel bekend door The Clash, ook de andere versie maareens luisteren dan.

Helpers, bedankt voor de moeite + snelheid !

Kos
El Ninjo schreef:

Thanks!, ik denk dat ik de eerste bedoel, klinkt wel erg rock n rollerig, leuke versie is dat wel.

Electro_
http://www.musicmeter.nl/album/59230

Kan weg, is 2 keer toegevoegd.

DutchViking
Dit album kan weg, want hij staat hier al.

Nou andersom dan toch want die eerst genoemde was er eerder. Ik snap ook wel dat ie volgens jou weg kan gezien je die andere zelf hebt toegevoegd . Jaah mensen gaan voortaan ver om toevoegingen op hun naam te krijgen, een bestaand album toevoegen en dan vervolgens suggereren dat de eerste toevoeging van dat album weg kan .

DutchViking
Het album dat ik heb toegevoegd, mag van mij ook best weg, hoor. De hoes van dat album vind ik echter beter dan van het eerste. Mij maakt het in ieder geval niet uit.

PS. Het is pas voor het eerst dat ik een album toevoeg wat al op de site blijkt te staan (werd deze keer niet aangegeven toen ik het wilde toevoegen )

Yak
Ik heb de toevoeging van Viking weggehaald. Graag iets secuurder zijn met toevoegingen, dus eerst goed zoeken op de site voordat je een album toevoegt. En dus niet blind vertrouwen dat er een melding komt als je al met de toevoeging bezig bent. Dit laatste is alleen maar een extra handigheidje. Dubbele toevoegingen lijken steeds vaker voor te komen, dus blijf aub nauwkeurig en zoek eerst of een album niet al op de site staat.

Relax
DutchViking schreef:
Het album dat ik heb toegevoegd, mag van mij ook best weg, hoor. De hoes van dat album vind ik echter beter dan van het eerste. Mij maakt het in ieder geval niet uit.

PS. Het is pas voor het eerst dat ik een album toevoeg wat al op de site blijkt te staan (werd deze keer niet aangegeven toen ik het wilde toevoegen )

2495 Toevoegingen en dit is je eerste... zomg.

Hallo, ik heb nogal een probleem met de Feature "mijn albums". Elke dag komen er random albums die ik soms niet eens bekeken heb. Ik heb geen idee waarom maar vandaag moest ik zomaar 200 albums weghalen. ben ik de enige met dit probleem, en kan iemand me uitleggen hoe dit zit?

Marcel²
Martin Ansell - The Englischman Abroad staat er dubbel op.

Jochempie schreef:
Hallo, ik heb nogal een probleem met de Feature "mijn albums". Elke dag komen er random albums die ik soms niet eens bekeken heb. Ik heb geen idee waarom maar vandaag moest ik zomaar 200 albums weghalen. ben ik de enige met dit probleem, en kan iemand me uitleggen hoe dit zit?

Heb ik ook wel eens gehad. Dat komt als je na een zoekactie per ongeluk op 'naar mijn albums' drukt. Dan neemt ie automatisch al die albums over. Uitkijken dus

Ace
Wanneer ik naar mijn updates ga en daar albums wil verwijderen gaat het niet helemaal goed. Stel, ik heb 50 albums in dat lijstje. Ik verwijder er 4 en klik vervolgens weer op de link mijn updates. Wat denk je? De hele lijst is leeg! Na een paar dagen verschijnen de albums (die er feitelijk nog wel in staan dus) opeens weer.

Het kan zijn dat dit al ergens aangestipt is, maar ik heb weinig zin om 140 pagina's door te lezen

Ik zag laatst op MTV (al zappend) een geweldige clip van vier mannen die een fantastische choreografie lieten zien op vier hardloopbanden (je weet wel, van de fitness). Helaas liet MTV aan het eind van de clip niet zien wie de band was en hoe het nummer heet. Weet iemand van wie dat nummer is? Die clip wil ik namelijk nog wel eens zien. Subliem!

Tom Barman zou ook een eigen artiestenpagina moeten krijgen, omdat hij nu niet van hier naar de dEUS-pagina kan gelinkt worden...

Zo zijn er wel meer artiesten. Bijvoorbeeld Jenny Lewis zangeres van Rilo Kiley die samen met the Watson Twins een album heeft opgenomen. Maar het lijkt me erg onoverzichtelijk worden als elk bandlid zijn eigen artiestenpagina krijgt.

Niet elk bandlid, gewoon voor de volledigheid. Zo zullen ook velen geïnteresseerd raken in 'Evil Superstars' als ze weten dat Mauro daarvan de frontman was...

Volgens mij heten die gasten "OK GO" of zoiets, geweldige clip inderdaad..

Thanks! Ik ben meteen hier op mume gaan zoeken en vond in de berichten bij de recente plaat van die groep deze link:
Video
Ik kan hem hier niet bekijken maar zal er vanavond eens thuis op klikken.

Geweldige clip inderdaad, hoe je met een klein budget en een leuk idee toch een veelbekeken clip kunt maken. En allemaal in 1 take!

Die clip is inderdaad

Ruby1966
Wat een geweldige videoclip!!!

Yak

Album waar nog geen berichten waren gepost is verwijderd.

Dat album is wel eerder toegevoegd, niet echt eerlijk tegenover de toevoeger dus.

hallo, ik hoorde vandaag twee liedjes
het eerste was een 80 song.
Het geleek een beetje op mr vain - culture beat, maar dat was het niet, weet er soms iemand welk nr ik bedoel?in het gare van mr vain?

het tweede liedje word gezongen door een vrouw, en ze zingt steeds: i feel the power in my heart, i just can't control it ....

alvast bedankt

yasper schreef:
Misschien een suggestie: bij de "homepages" van artiesten binnen MuMe zeg maar een rijtje van soortgelijke artiesten erbij zetten, zodat je sneller nieuwe muziek (die je dan waarschijnlijk leuk/interessant zal vinden) kunt ontdekken? Geen idee of dat te realiseren valt, maar wie weet..als het een stom voorstel is, gewoon zeggen

Dat systeem bestaat al op last.fm...misschien dat je daar iets aan hebt!

sxesven
yasper schreef:
Misschien een suggestie: bij de "homepages" van artiesten binnen MuMe zeg maar een rijtje van soortgelijke artiesten erbij zetten, zodat je sneller nieuwe muziek (die je dan waarschijnlijk leuk/interessant zal vinden) kunt ontdekken? Geen idee of dat te realiseren valt, maar wie weet..als het een stom voorstel is, gewoon zeggen

Jordy heeft hier pas een thread over opgestart, die zweeft nog ergens rond. Er staan verschillende argumenten voor en tegen, dus check it out, zou ik zeggen. Of het er nou nog van gaat komen weet ik verder niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:32 uur

geplaatst: vandaag om 00:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.