MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
JonnieBrasco
Die artiestenrubriek was bedoeld om per topic over een artiest te kunnen discussieren. Als jij bijv. over Frank Zappa verder wilt discussieren kun je dat tegenwoordig gewoon op de pagina van de artiest, dus hier doen.

Joy
nou, vruit dan, ik zal me op deze laatste dag van het jaar maar gewoon ff aanpassen, vanaf morgen weer als vanouds niet

Yak
En de vraag meteen ook maar gewoon in het feedback-topic gezet.

Joy schreef:
nou, vruit dan, ik zal me op deze laatste dag van het jaar maar gewoon ff aanpassen, vanaf morgen weer als vanouds niet

dat wordt dan een saaie dag vandaag

L_T_B schreef:
Another Brick in the Wall?

Ja die is het!
Dank je!

Status Seeker schreef:
(quote)

Was dat niet deze clip van Chris Cunningham?

Nee, die was het niet. Het was een beetje een rock-achtig nummer, opgenomen in een wat luxere buitenwijk. Als ik me niet vergis heette het nummer of de band iets met '100'. Bedankt voor je hulp iig!

Ik betwijfel of jullie dit gaan vinden.

Het is een (erg) klein stukje dat ik me herinner uit een traag liedje dat erg bekend is (je hoort het toch regelmatig op de radio). Het wordt gezongen door een man en het is erg zacht.

I will travel...

Erg weinig info, maar misschien kunnen jullie me eindelijk de naam van het liedje geven waar ik al de hele dag aan denk.

ik zoek een liedje, het is van de jaren
vrij bekend liedje, een stukje tekst: take my love, take my love. Word gezongen door een man

Ik heb hem al, toch bedankt.
Ik zoek nog een liedje, maar deze zal iets moeilijker te vinden zijn.
Het is een eurodance liedje, heel erg bekent, gezongen door een vrouw.
Ze zingt een tekst met het woord ocean in.
Dit is al dat ik nog weet, alvast bedankt!

Weet er trouwens ook iemand hoe het liedje hoort die je in de volgende mix hoort, op 45ste sec?
http://www.youtube.com/watch?v=wgBPcLdOJHM

Ik zoek een nummer waarvan een man (vermoedelijk) het volgende zingt: 'diggin it, diggin out, diggin deep...'
Je kan dit horen op de Belgische televisiezender één tijdens de reclame over de nieuwe programma's.

Marcel²
Dit album staat er dubbel op.

Et voila.

In jouw "toevoegingen" scherm staat "0-9" (nog) niet vermeld, zoals het wél bij mij vermeld staat.

gosten schreef:
In Genres > Overigen > techno nummer gezocht ( +- 5 jaar oud ):

hallo,

ik zit al zeer lang met een liedje in mijn hoofd.
Ik zou er graag de titel van weten + groep.

het liedje was 5 jaar geleden veel te horen op de belgische radio.

het is een soort van techno liedje.

het gaat als volgt --> sucking your dick that's what I want to do, Licking my clit until it turns blue.

het is volgens sommige mss een rare tekst, maar ik vind het een zeer tof liedje? .

het zou zeer tof zijn mocht er iemand mij deze titel en/of artist doorstuurt. alvast bedankt

God ik ken dat nummer, ik denk dat ik het ergens op CD heb staan.

Yak
Marcel Jongeneel schreef:
Dit album staat er dubbel op.

Done

yasper schreef:
Twee albums die ik toegevoegd heb staan niet meer in mijn "toevoegingen" lijst, namelijk:

http://www.musicmeter.nl/album/59334

en

http://www.musicmeter.nl/album/59364

Kan iemand dat weer toevoegen aan mijn lijst? Thanks!

Deze laat ik even staan voor Jordy, lijkt me een technisch probleempje.

Komen albums uit 2005 nu automatisch in de top 250 te staan? Gaat het om precies 2 jaar of alleen het jaartal? Ik kan me niet voorstellen dat Sufjan Stevens met Come on feel the... niet in de lijst zou komen!

Ik probeerde net een album toe te voegen aan Mijn Updates en wat wil het geval? Hij staat niet in het lijstje, maar bij het album zelf staat wel dat ik em uit die lijst kan verwijderen
Dit album dus

@hieronder: ok, dan weet ik dat (ook voor de volgende keer )

Dat vertelde hij toch al, dat komt omdat er nog geen berichten zijn geplaatst bij dat album.

Dit vind ik rrrraaarrrr.

Even een correctie indienen met de "echte" artiestnaam en het is weer opgelost (tot er een structurele oplossing is, als dit vaker voorkomt)

Iedereen kent welvast het volgende nummer:I'm shipping up to Boston van Dropkick Murphys.
Dit liedje kan je horen in de film the departed.
Maar het is ook te horen in de titanic, als rose en jack aan het dansen zijn in het arme gedeelte van de boot.
Het nummer is toch iets anders.
Mijn vraag is: Heeft dat nummer ook een specifieke naam?

Alvast bedankt!

snakevega schreef:
Iedereen kent welvast het volgende nummer:I'm shipping up to Boston van Dropkick Murphys.
Dit liedje kan je horen in de film the departed.
Maar het is ook te horen in de titanic, als rose en jack aan het dansen zijn in het arme gedeelte van de boot.
Het nummer is toch iets anders.
Mijn vraag is: Heeft dat nummer ook een specifieke naam?

Alvast bedankt!

Ik kwam dit hier tegen:

The Warrior's Code also marks the second time the Dropkick Murphys have set a previously unused Woody Guthrie lyric to music. Approached three years ago by Guthrie's daughter, Nora (whose son is a Dropkicks fan), with the prospect of putting some of her legendary father's unpublished lyrics to music, the band produced the hard-charging "Gonna Be a Blackout Tonight," from which the title of 2003's Blackout was taken. The Warrior's Code features "I'm Shipping Up to Boston" written around a whimsical lyric about a sailor who lost his wooden leg in Boston. "When Nora gave us the green light to go through the archives and take we wanted," says vocalist/bassist and founding member Ken Casey, "we looked through thousands of his songs. Obviously, there were a lot of deep songs about World War II and labor stuff, but randomly in the middle of all these serious lyrics was this silly song, which seemed kind of cool. When other people do Woody's stuff, you normally don't see that light-hearted side of his work."

Hartelijk bedankt voor de info

JonnieBrasco
Als ik het volgende album wil toevoegen, staat er dat deze al op de site staat: Herd of Instinct van 'O'rang. Maar ook als ik op (een deel van) de albumtitel zoek, is deze op geen manier te vinden. Je kan er dus niet bijkomen.

JonnieBrasco schreef:
Als ik het volgende album wil toevoegen, staat er dat deze al op de site staat: Herd of Instinct van 'O'rang. Maar ook als ik op (een deel van) de albumtitel zoek, is deze op geen manier te vinden. Je kan er dus niet bijkomen.

Staat de titel dikgedrukt als je de mededeling krijgt dat het album al op de site staat? Zo niet, dan is het volgens mij zo dat 'ie in de wachtrij staat. Iemand anders heeft 'm dan toegevoegd, maar hij is nog niet goedgekeurd.

Staat inderdaad in de wachtrij.

In Genres > R&B en Hip-Hop > Zoek de titel van een nummer:

Nou het zit zo. Ik was naar Miami op vakantie. Een avond in de club hadden we een tafel met flessen champagne etc. en er kwam zo'n nummer waar al die dames stuk op gingen en je kon me oprapen. Het ging zo:

Bounce it like a ho, bou, bounce it like a ho

en dat een aantal keer achter elkaar. Die chicks bouncete ook echt als ho's en ik ga nog steeds stuk als ik eraan denk. Daarom moet ik dat nummer gewoon hebben en niet omdat het een muzikaal hoogstandje is, laat dat duidelijk zijn

Dim
snakevega schreef:
Ik heb hem al, toch bedankt.
Ik zoek nog een liedje, maar deze zal iets moeilijker te vinden zijn.
Het is een eurodance liedje, heel erg bekent, gezongen door een vrouw.
Ze zingt een tekst met het woord ocean in.
Dit is al dat ik nog weet, alvast bedankt!

Weet er trouwens ook iemand hoe het liedje hoort die je in de volgende mix hoort, op 45ste sec?

Dat eurodancenummer zou weleens 'Walk on Water' kunnen zijn, er wordt in elk geval gezongen:"split the ocean, cross the sea"

snakevega schreef:

Another Night Another Dream van La Bouche, hier in zijn geheel te horen.

Boudewijn schreef:
(quote)

Nee, die was het niet. Het was een beetje een rock-achtig nummer, opgenomen in een wat luxere buitenwijk. Als ik me niet vergis heette het nummer of de band iets met '100'. Bedankt voor je hulp iig!

100% van Sonic Youth?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:20 uur

geplaatst: vandaag om 14:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.