MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik weet niet of het hier al vermeld is (sorry, het topic is écht te lang om door te lezen), maar wat ik jammer vind is dat EP's ook meetellen in de toplijsten. De meeste EP's zijn immers gewoon singles. Ik zie singles niet als volwaardige albums, dus vind ik dat ze niet in een toplijst horen.

Voorbeeld: bij 1996 staat de single "1979" heel hoog. Als Pumpkinsfan kan ik hier natuurlijk alleen maar blij mee zijn, maar ergens vind ik het toch oneerlijk om singles met albums te vergelijken. Dat is natuurlijk mijn mening, maar ik dacht: ik gooi het in de groep!

Dim
psychonaatje schreef:
(quote)

Another Night Another Dream van La Bouche, hier in zijn geheel te horen.

Ik kan de link niet openen (wat niet aan de link ligt, overigens, maar aan de staat waarin mijn computer zich bevindt), maar Another Night is toch van MC Sar and The Real McCoy? Ze hadden er een hit(je) mee in 1994.

Dim schreef:
Ik kan de link niet openen (wat niet aan de link ligt, overigens, maar aan de staat waarin mijn computer zich bevindt), maar Another Night is toch van MC Sar and The Real McCoy? Ze hadden er een hit(je) mee in 1994.

Je hebt helemaal gelijk. Ik ken het hele nummer niet, maar ik kon de tekst verstaan en heb daar op gegoogled. Toen kwam ik bij La Bouche uit (onder andere hier en hier). De muziek van het filmpje wat ik poste is precies hetzelfde als die van MC Sar and The Real McCoy. Best wel vaag, maar aangezien daar een clip bijzit zal dat (in ieder geval) wel kloppen.

Ik vroeg me af of de toevoeging 'The Opposites - Rauw Dauw' in de wachtrij staat.

pascal83 schreef:
Ik vroeg me af of de toevoeging 'The Opposites - Rauw Dauw' in de wachtrij staat.

Ja, dat mogen de hip-hop heren binnen de crew afhandelen

Improve
Ik zoek een nummer waarvan ik de tekst niet ken, maar wel de videoclip.

De videoclip was vooral in een metro opgenomen, geloof ik in kleur, en je zag vaak een raaf in beeld, een vrouw zong en de muziek was een beetje alternatieve rock.
Ik denk dat het nummer ongeveer uit 98 komt.

Alvast bedankt

Improve
ebskia schreef:
(quote)

Doet me denken aan Look Who's Perfect Now van Transister...

klinkt bekent, ik zal het even checken.
alvast bedankt,

Groet,

Maarten.

Improve
ebskia schreef:
(quote)

Doet me denken aan Look Who's Perfect Now van Transister...

damn het is m gewoon.
veel dank!

Improve
Improve schreef:
(quote)

damn het is m gewoon.
veel dank!

Valt toch wel erg tegen na al die jaren, wat een zijk nummer zeg.

Kos
lol.

Vraagje over de top 250 populairste albums. Albums jonger dan 2 jaar oud komen nog niet in aanmerking voor deze lijst. Ik zie echter dat albums uit 2005 zoals Deadwing voldoende punten (100) toch nog niet in de top 250 staan. Wanneer komen deze er dan wel in? Wat is de peildatum? Het moment waarop deze op MuMe is gezet of de releasedatum? Indien dat laatste wie houdt dat dan bij? Of zouden albums uit 2005 er eigenlijk al op moeten kunnen staan of wordt dat pas 2008?

@ Dynamo: ik had dezelfde vraag een tijdje geleden gesteld

Klumpie schreef:
Daar is aandacht voor geweest. Volgens mij komt het album aan het begin van het nieuwe jaar in de Toplijst. Dat komt omdat er geen datum was ingevuld wanneer die precies was uitgekomen, meen ik ergens gelezen te hebben.

Jordy schreef:
Precies.

andré schreef:
@ Dynamo: ik had dezelfde vraag een tijdje geleden gesteld

(quote)

(quote)

Bedankt maar ik vind dit nog geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Veel albums worden toegevoegd na de releasedatum.
En wat wordt hier bedoeld aan het begin van het nieuwe jaar? Januari, maart? Volgend nieuw jaar?

fastpulseboy
hoe smaakt dat? zijk?

1 januari.

Hoe kan ik dat ik mijn submappen niet meer kan bekijken?
In de map 'Nog Kopen' zit een submap maar die kan ik niet meer openen. Snap er niets van...........................

Berzerker
Deze staat ook hier

Is het misschien een idee om naast de in- en outbox ook andere mappen aan te kunnen maken in 'mijn berichten'? Ik zou het zelf in ieder geval wel handig vinden mapjes voor bepaalde users aan te kunnen maken.

Lijkt mij ook wel handig. Of een zoekfunctie binnen je berichten.

Kweetniet of het normaal is maar der is iemand die op alle albums van Metallica 0,5 stemt en kheb ze nog nooit iets van uitleg erover weten geven.

Is dat verboden of niet?

Lin
je bent toch niet verplicht om je stem te beargumenteren lijkt me..

leuk dat het niet verboden is,
Het eerste wat ik morgen doe is alles in de categorie "elektronische muziek" een 0,5 geven. Daarna ales in de "Hip-hop" en als we tijd over hebben al de rest nog die me niet aan staat...

Niet dus.

Als je stemgedrag niet vertrouwd even een pm sturen naar Yak of Scientist.

AGE-411 schreef:
Kweetniet of het normaal is maar der is iemand die op alle albums van Metallica 0,5 stemt en kheb ze nog nooit iets van uitleg erover weten geven.

Is dat verboden of niet?

Op zich hoeft dit niet zo gek te zijn, m'n twee beste vrienden zijn fan van Rammstein maar ik vind ze walgelijk en zou ze ook 0,5 geven als ik de gehele albums zou hebben beluisterd, maar dat heb ik er niet voor over

Lin
BoordAppel schreef:

ja lijkt mij inderdaad ook handig, soms zoek ik een link die iemand me ooit ge-pmd heeft en dan moet ik ik weet niet hoeveel pagina's doorscrollen...

Iedere keer als ik hier terugkom verbaas ik mij weer over deze site. De videofunctie, de uitklapoptie bij lijsten, de snelheid. Fantastisch allemaal. Grote klasse!

Angrod-Pallanén schreef:
(quote)

Op zich hoeft dit niet zo gek te zijn, m'n twee beste vrienden zijn fan van Rammstein maar ik vind ze walgelijk en zou ze ook 0,5 geven als ik de gehele albums zou hebben beluisterd, maar dat heb ik er niet voor over

maja,
rammstein...
Nog te slecht om aan de honden te geven. (Maar daarvoor ga ik ze nog niet (op voorhand) 0,5 geven ofzo).

Het valt trouwens enorm op, hoe hoger een album, hoe meer 0,5 ie krijgt. (zie maar bij OK computer van Radiohead en alles in de top 20)

BoordAppel schreef:

Dat zou ook wel handig zijn ja. Misschien wat makkelijker te realiseren ook?

Ik zocht me gisteren ook een ongeluk naar wat links die iemand me ooit gestuurd had, vandaar dat ik het opperde.

Of een adresboek, ook leuk. Als ik toch eens tijd te veel had...

Ik zal wel eens kijken of er stoere open source PM / berichten scripts te vinden zijn die makkelijk in de site te plakken zijn.

Een adresboek? Dat heeft wat mij betreft niet zoveel toegevoegde waarde, maar als je je verveelt...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:40 uur

geplaatst: vandaag om 15:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.