De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:26 uur
Ik mag hopen dat ze dat niet tijdens het EK kunstrijden gebruiken 
Zeker weten dat het geen "echt" klassiek stuk is, Harco?

Zeker weten dat het geen "echt" klassiek stuk is, Harco?
0
Harco
geplaatst: 30 januari 2007, 20:09 uur
Oh man, het is echt die van Requiem for a Dream, haha. Bedankt. 

0
Marcel²
geplaatst: 30 januari 2007, 20:25 uur
Het album van Nik Kershaw met The Works staat er dubbel op.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 21:38 uur
Ik zoek de titel (en artiest
) van Nederlandstalig nummer dat gemaakt is op de melodie van Take me Home, Country Roads van John Denver. Hoop dat iemand me hier aan kan helpen ?
.
) van Nederlandstalig nummer dat gemaakt is op de melodie van Take me Home, Country Roads van John Denver. Hoop dat iemand me hier aan kan helpen ?
.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 22:40 uur
Timmy757 schreef:
.
.Euhm, de Hermes House Band misschien. Die hebben dat nummer volgens mij ook gecoverd. Of het nederlandstalig is weet ik eigenlijk niet meer (het nummer heeft ook zó veel indruk gemaakt
).
0
geplaatst: 30 januari 2007, 23:06 uur
0
geplaatst: 30 januari 2007, 23:56 uur
Aces High schreef:
Aces ik weet welk nummer je bedoelt, maar ik weet de titel en uitvoerende niet maar ik ga er ff over denken voor je! (quote)
Doe mijn best. Het is een hele grote hit geweest in elk geval en daarom kent ook iedereen het!
0
geplaatst: 31 januari 2007, 00:03 uur
reptile71 schreef:
Doe mijn best. Het is een hele grote hit geweest in elk geval en daarom kent ook iedereen het!
(quote)
Aces ik weet welk nummer je bedoelt, maar ik weet de titel en uitvoerende niet maar ik ga er ff over denken voor je!
Doe mijn best. Het is een hele grote hit geweest in elk geval en daarom kent ook iedereen het!Ik wist dus dat het een hele grote hit was en wist bijna wel zeker dat het een nummer 1 is geweest en ik dacht in de jaren 90, dacht ook dat ik de titel wel zou herkennen. Ik dus in google intikken "top 40 jaren 90 nummer 1". Kom ik uit op "Nummer 1-hits in Nederland 1990-2000 - Wikipedia".... ik die lijst door kijken en jajajaja ik ga je blij maken want het is:
VANGELIS - CONQUEST OF PARADISE
Ik weet het 100% zeker!
Dat nummer heeft 10 weken op 1 gestaan in de top 40 in 1995. Veel plezier ermee! 
0
geplaatst: 31 januari 2007, 10:30 uur
Hermy schreef:
Euhm, de Hermes House Band misschien. Die hebben dat nummer volgens mij ook gecoverd. Of het nederlandstalig is weet ik eigenlijk niet meer (het nummer heeft ook zó veel indruk gemaakt
).
(quote)
Euhm, de Hermes House Band misschien. Die hebben dat nummer volgens mij ook gecoverd. Of het nederlandstalig is weet ik eigenlijk niet meer (het nummer heeft ook zó veel indruk gemaakt
).Neej die is het niet, zij hebben hem ook wel gecoverd, maar in het Engels, maar nummer welke ik zoek is in het Nederlands...
0
geplaatst: 31 januari 2007, 14:10 uur
De websites van de officiele site van artiesten vind ik van toegevoede waarde voor de uitgebreide artiestenpagina.
Dit idee is al vaker genoemd. ik heb echter het commentaar 'gemist'.
Zal deze functie er in de toekomst komen, waarom wel/ niet?
het lijkt mij iig simpel om in te bouwen zeg maar
Dit idee is al vaker genoemd. ik heb echter het commentaar 'gemist'.
Zal deze functie er in de toekomst komen, waarom wel/ niet?
het lijkt mij iig simpel om in te bouwen zeg maar
0
geplaatst: 31 januari 2007, 17:27 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Zoek een nummer:
Hallo, ik zoek een nummer van een Frans/Engelse rapgroep.
Het refrein wordt in het Frans gezongen en heeft veel 'lalalala', de gewone coupletten in het Engels.
In de video zie je ze tijdens de coupletten in een underground zaal en tijdens het refrein ergens op een rots aan het water.
Het van ongeveer begin jaren negentig, en Ali B had het in zijn top 5 op TMF staan.
Alvast bedankt.
Hallo, ik zoek een nummer van een Frans/Engelse rapgroep.
Het refrein wordt in het Frans gezongen en heeft veel 'lalalala', de gewone coupletten in het Engels.
In de video zie je ze tijdens de coupletten in een underground zaal en tijdens het refrein ergens op een rots aan het water.
Het van ongeveer begin jaren negentig, en Ali B had het in zijn top 5 op TMF staan.
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 17:36 uur
0
Harco
geplaatst: 31 januari 2007, 20:16 uur
http://video.google.nl/videoplay?docid=515642196227308929&q=parkour
Ik zoek het nummer dat na het Matrixnummer komt; dus het eerste Franstalige nummer.
Ik zoek het nummer dat na het Matrixnummer komt; dus het eerste Franstalige nummer.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 21:04 uur
Le 3ème Oeil - Si triste! Frans klassiekertje
Heb het destijds nog live gehoord op Urban Peace in Frankrijk, geweldig wasdat 
Heb het destijds nog live gehoord op Urban Peace in Frankrijk, geweldig wasdat 
0
geplaatst: 31 januari 2007, 21:15 uur
Volgens mij zijn officiele artiestensites meestal tijdelijk van aard, en bovendien vaak slechts een reclamepraatje, en geen interessante bron van informatie.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 21:32 uur
Ben ik het wel mee eens, eigenlijk. Wikipedia-link is wat dat betreft veel beter. Sommige artiesten maken zelfs voor elk nieuw album een nieuwe officiele pagina aan. Ik kijk er in ieder geval zelden naar. Alleen die van Motorpsycho (in het begin een fansite, maar uiteindelijk geadopteerd door de band) vind ik echt de moeite waard, maar daar staat dan ook al het denkbare wel op.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 21:36 uur
Wiki vind ik al niet veel beter. Ik zou zeggen vermeld een goede website bij de discussie pagina van de artiest zelf. Ken zelf zowel goede onofficiële als officiële.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 12:52 uur
Ik vroeg me af of het niet beter is om bij artiesten het voorvoegsel 'The' weg te laten of erachter te plakken (Beatles, The). Zo worden al deze bands bij de T gesorteerd. Ook zoekopdrachten werken vaak niet bij weglating van dit (toch vrij nutteloze) voorvoegsel.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 13:04 uur
Tja, zo onderscheid je wel The Prodigy en Prodigy. Zullen wel meer van zulke voorbeelden zijn lijkt me.
'The' er achter plakken lijkt me dan een beter idee.
'The' er achter plakken lijkt me dan een beter idee.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 15:24 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.