MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Hey,

Ik zoek een hardcore-nummer uit de jaren 90.
Je hoort dan steeds: Something for your mind, something for your mind....

(het is niet: something for your mind, body and your soul...)

Misschien dat iemand hier het weet

Speedy J. - Something for Your Mind?

is de computer in de tussentijd al uitgeweest? zo nee, probeer eens te rebooten?

L_T_B schreef:
Speedy J. - Something for Your Mind?

Thanx!

Nee, dat werkt ook niet.

Overigens zit ik nu weer achter die andere pc en hier werkt alles wel. Ik snap er niets van.

Voor discussie:
Moeten EP's/singles ook niet uit de toplijsten. Nu staat er bijv. in de toplijst van 2005 een EP-tje van AFX (met 32 stemmen) op nr. 1 dat nog geen 13 minuten duurt terwijl het album Illinois van Sufjan (met 371 stemmen) op nr. 3 staat en maar liefst 75 minuten duurt. Als je daar de beste 13 minuten uithaalt en op EP zet, had deze wellicht ook op 1 gestaan.
M.i. krijg je zo hele rare nogal scheve lijsten. Ben overigens geen Sufjan-fan maar het gaat mij om zo rechtvaardig mogelijke MuMe-lijsten.

BoordAppel schreef:
Nee, dat werkt ook niet.

Overigens zit ik nu weer achter die andere pc en hier werkt alles wel. Ik snap er niets van.

Zijn er nog ideeën? Iemand? Help?

Het nummer ken ik wel, maar ik vraag me af van wie het is, het nummer heet bitch, en de tekst van de refrein gaat zo:
I'm a bitch
I'm a lover
I'm a child
I'm a mother
enz

wie weet van welke artiest dit is?

ik heb het al proberen te zoeken , en er staat dat het van Natalie Imbruglia is, maar dat lijkt me sterk...

Kos
Meredith Brooks.

Kos schreef:
Meredith Brooks.

Thanks !

Ik zoek weer een, ik heb namelijk eens op de radio het liedje Never ending story voorbij horen komen , alleen heel anders dan de originele versie, namelijk vrouwelijke zangeres(sen) , het is een beetje snellere versie en volgens mij zijn het meer zangeressen,

dit gaat trouwens over de originele liedje Never ending story van Limahl

Dit nummer zit echt te lang in mijn hoofd en daarom klop ik voor wat hulp hier aan : Het is een dancenummer. In de video, voor zover ik me herinner, heeft een vrouw autopech en gaat ze naar een hotel, als ze daar in de kamers kijkt ziet ze zichzelf in allerlei situaties. Het stuk tekst dat nu door mijn hoofd gaat is zoiets als: 'I'll stop, rock, ??? it out, ain't got your ???' Maar ja, die tekst wordt bijna geschreewd

Groeten, OldSkool

Ligt het aan mij, of loopt de site soms wat langzaam? Vooral nu als er vrij veel bezoekers op MuMe zitten dan moet ik lang wachten voordat ik een berichtje kan plaatsen.

dynamo d schreef:
Voor discussie:
Moeten EP's/singles ook niet uit de toplijsten. Nu staat er bijv. in de toplijst van 2005 een EP-tje van AFX (met 32 stemmen) op nr. 1 dat nog geen 13 minuten duurt terwijl het album Illinois van Sufjan (met 371 stemmen) op nr. 3 staat en maar liefst 75 minuten duurt. Als je daar de beste 13 minuten uithaalt en op EP zet, had deze wellicht ook op 1 gestaan.
M.i. krijg je zo hele rare nogal scheve lijsten. Ben overigens geen Sufjan-fan maar het gaat mij om zo rechtvaardig mogelijke MuMe-lijsten.
Ben het volledig met je eens.

Kelis - Caught Out There??

Ik heb het een 5tal dagen geleden al geopperd maar toen is er geen antwoord op gekomen maar kun je geen muziekdvd's toevoegen of is dat dan meer iets voor moviemeter ...

Justinx schreef:
Ligt het aan mij, of loopt de site soms wat langzaam? Vooral nu als er vrij veel bezoekers op MuMe zitten dan moet ik lang wachten voordat ik een berichtje kan plaatsen.

Heb ik ook! Gebruik Firefox.

metalfist schreef:
Ik heb het een 5tal dagen geleden al geopperd maar toen is er geen antwoord op gekomen maar kun je geen muziekdvd's toevoegen of is dat dan meer iets voor moviemeter ...

Op het moment voor geen van beide sites.

Justinx schreef:

De servers die onlangs in gebruik zijn genomen moeten nog wat gefinetuned worden, ik ga er achter aan!

Ik zie bij geen enkel nieuw toegevoegd album een hoes. Kan dat aan de site liggen of ligt het aan mij?

BoordAppel schreef:
Ik zie bij geen enkel nieuw toegevoegd album een hoes. Kan dat aan de site liggen of ligt het aan mij?

Ik vrees dat je computer nog niet meewerkt: ik heb geen problemen.

Hangt samen met je andere probleem, je zit blijkbaar nog op de oude server. Deze oude server zal binnenkort offline gehaald worden, dus dan kun je helemaal niet op de site zolang je je probleempje niet hebt opgelost (sorry).

Heb je misschien bij een vorige verhuizing je hostfile aangepast? in /windows/system32/etc/drivers of iets dergelijks. Dat zal het wel zijn.

Musicmeter-regel verwijderen, eventueel rebooten, en je probleem zal opgelost zijn.

Hoera! Dat deed het trucje .

Je boft maar dat ik zo intelligent ben

( )

Dit riekt naar slowchatten. Ik hoop dat er snel wordt ingegrepen.

Nogmaaals: Wie kan mij helpen.
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer met ongeveer de volgende tekst:

Me, I'm feeling so free
When you are with me
When it's not right.
You've got the fight
It's now or never ... never ... never

Ik kon hem via google niet vinden, maar misschien dat iemand van jullie dit nummer kent en weet hoe die heet.

Bij voorbaat hartelijk dank.

deric raven schreef:
Kelis - Caught Out There??

Nee, het nummer is volgens mij ouder en ik wil kelis niet echt dance noemen.

Die clip zijn ook maar vage beelden, maar ik dus wel met zekerheid zeggen dat het van VOOR 1999 is.

Groeten.

Misschien dat deze vraag al eens gesteld is, maar hoe upload je een foto in je bericht? Heb tot nu toe alleen maar links toe zitten voegen terwijl anderen gewoon een hoes kunnen laten zien.
Ik heb gezocht voor een oplossing, maar kon niks vinden.

Mvg, OldSkool

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:41 uur

geplaatst: vandaag om 06:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.