MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

De vermelding of een album in een of andere toplijst staat, komt bij mij nu telkens dubbel, bv. bij dit album:

nr. 218 in de top 250
nr. 218 in de top 250
nr. 4 in de toplijst van Australië
nr. 4 in de toplijst van Australië
nr. 38 in de pop toplijst
nr. 38 in de pop toplijst
nr. 21 in de toplijst van de jaren '80
nr. 21 in de toplijst van de jaren '80
nr. 4 in de toplijst van 1986
nr. 4 in de toplijst van 1986

Okee dat lost zich vannacht weer op

De afbeeldingen komen niet door bij sommige van de laatste toevoegingen (2 van de 3 laatste van aslan en 1 van Kasperbert)
en bij de laatste artiestencorrecties (ikzelf heb foto's toegevoegd bij resp. The House Of Love, The Triffids en David McComb en kreeg bericht van een crewlid dat de correctie geaccepteerd was, maar toen ik ging kijken zag ik dat enkel de tekstuele gegevens waren doorgekomen - de foto's niet).

Zal dit zich later ook automatisch herstellen of moet dit opnieuw toegevoegd worden?

komt vanzelf goed, jij zit blijkbaar nog op de oude server (ik zie de plaatjes wel)

Ha, nu zie ik de afbeeldingen ook allemaal!

Toch denk ik dat ik nog niet 100% op die nieuwe server zit, want ik kan geen albums meer toevoegen. Bij de overgang van stap2 naar stap3 komt steeds de melding :

Server Error
The following error occurred:
[code=SERVER_RESPONSE_CLOSE] The server closed the connection while reading the response.

Hopelijk komt ook dit vanzelf weer goed

Ah, dat heb ik ook. Krijg alleen die melding niet. Verder doet MuMe het overigens prima hier, niets gemerkt van de serverovergang.

Vraagje: wat voor beleid is er voor users die niet serieus stemmen, of alleen maar lopen te stangen d.m.v hun stemgedrag?

Vraag; Ik heb me aan het begin van me aanmelding op deze site ook aangemeld voor de nieuwsbrief, maar hoevaak ga ik deze ontvangen dan..?!

@Oldfart
Daar kun je de moderators over PM'en, dan laten zij hun licht er over schijnen en volgen er evt. maatregelen.

eazyfan
Onder de cover van elke album dat in de 250 staat staat dat dubbel. Foutje lijkt me dus.

Was een paar posts terug al gemeld.

eazyfan
herman schreef:
Was een paar posts terug al gemeld.
Ow wist ik niet, excuseer me. Ik laat het nu wel staan aangezien je al reageerde.

Zo erg is het ook niet hoor. Er zijn wel meer dingetjes mis nu gisteren de server is verhuisd, maar dat zal zich vannacht ook wel oplossen.

Dat van die toplijsten is vast gefixed. Is het enige nu nog het probleem dat toevoegen na een paar stappen stuk loopt? heeft iedereen dat?

Jordy schreef:
Is het enige nu nog het probleem dat toevoegen na een paar stappen stuk loopt? heeft iedereen dat?

Ik in ieder geval wel.

En welke moderator moet ik pm' en maakt dat nog wat uit?

Oldfart schreef:
En welke moderator moet ik pm' en maakt dat nog wat uit?

Deze of deze.

Schuldige aan de toevoegproblemen was het opzoeken van MusicBrainz.org gegevens. Dit is tijdelijk even uitgeschakeld (je krijgt tijdelijk altijd "niets gevonden" terug), zal er na de MovieMeter-verhuizing naar kijken.

Kunnen we eigenlijk ook geen muziekdvd's toevoegen aan de site of is dat meer iets voor moviemeter?

Ik zoek een frans ambiance lied.
Het word heel veel gedraaid op de kermis enzo.
En het is niet de conemara.
Jullie moeten het zeker kennen.
Iemand?
En er word iets gezongen als volgt: i le fremau, i le fremau lalalala se lalalala lalala

heb het lied al gevonden het was: ill est vraiment

Ik zoek niet zozeer een nummer, meer informatie over een nummer: Het waarschijnlijk allereerste tweetalige nummer ooit.
Liesbeth List zong begin jaren tachtig, of einde jaren zeventig, live met de rijzende ster Whitney Houston een duet in Nederlands/Engels, op begeleiding van de piano.

Mijn vraag is: Is er ooit een officiele release van geweest als single of bootleg? Of is het zo'n zeldzaam nummer dat gedoemd is alleen maar op een medium te bestaan?

Groeten

Ik zoek ook een nummer..

In het nummer van Daddy Yankee - Gasolina, heb je op het einde van dát nummer er nog een ander nummer erachter aan.. (Ong. 30 á 45 seconden denk ik..)

En ik ben opzoek naar dit nummer gegaan, maar kan dit nummer nergens vinden.. Weet iemand mischien welk nummer dit van Daddy Yankee is.?

Gr. Wybren

OldSkool schreef:
Ik zoek niet zozeer een nummer, meer informatie over een nummer: Het waarschijnlijk allereerste tweetalige nummer ooit.
Liesbeth List zong begin jaren tachtig, of einde jaren zeventig, live met de rijzende ster Whitney Houston een duet in Nederlands/Engels, op begeleiding van de piano.

Mijn vraag is: Is er ooit een officiele release van geweest als single of bootleg? Of is het zo'n zeldzaam nummer dat gedoemd is alleen maar op een medium te bestaan?

Groeten

Aan de andere kant van de heuvels van Ramses Shaffy

Goof schreef:
Hallo mensen,

Ik wil graag jullie hulp voor het volgende: Ik heb sinds gisteren de DVD Red Hot Chili Peppers: Live at Slane Castle, en toen ik de DVD in het laatje stopte kwam er meteen al bij de intro een onwijs mooie gitaarsolo, weet iemand misschien in welk nummer deze solo zit of hoe ik aan deze solo kan komen in mp3 formaat?

BIj voorbaat dank
Govert

Volgens mij is het niet van een ander liedje tenminste ik herken het niet. ook heb ik de dvd in mp3 formaat en daar heet het gewoon "intro".

Wegens een verhuizing van de site is het tijdelijk niet mogelijk om albums en artiesten toe te voegen of te corrigeren.

Ik krijg dit bericht nog steeds op de pc waar ik nu achter zit. Op een andere pc in huis kan ik wel gewoon weer toevoegen. Ik heb cookies en weet ik wat nog meer al verwijderd maar dat blijkt niet te helpen. Wat nu?

harde refresh?

Ook al geprobeerd, werkt niet.

deric raven schreef:
(quote)

Aan de andere kant van de heuvels van Ramses Shaffy

Thanx

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:39 uur

geplaatst: vandaag om 06:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.