De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2007, 14:03 uur
Ik zat een docu te kijken van Dennis Hopper. Daar kwam een nummer in voor wat ik erg vet vondt. Het klonk ergens tussen Bob Dylan en Lou Reed in. met een vleugle Americana. Een terug komend woord was Cadelac seville. En een stukje tekst wat eruit sprong:
I won't dance for silver, but i sure dance for gold.
Een bekende stem dat wel, maar ik kon het niet plaatsen.
Iemand????
Iemand????
0
geplaatst: 24 maart 2007, 21:28 uur
Had ik ondertussen gezien ja. Alsnog het nummer niet gevonden.

0
geplaatst: 24 maart 2007, 21:29 uur
nummervlinder schreef:
Ik zoek een liedje met zoiets als "hey sexy lady, ooh" ofzo, maar 't is niet dat van Shaggy... We dansten er op tijdens hiphop, dus misschien is dat het genre dan...
En het is ook wel een recent nummer, volgens mij...
Ik zoek een liedje met zoiets als "hey sexy lady, ooh" ofzo, maar 't is niet dat van Shaggy... We dansten er op tijdens hiphop, dus misschien is dat het genre dan...
En het is ook wel een recent nummer, volgens mij...
Tja: als ik even heel bevooroordeeld doe zou ik kunnen zeggen dat het dan elk hiphopnummer zou kunnen zijn

0
geplaatst: 25 maart 2007, 14:45 uur
Woody schreef:
Ik zat een docu te kijken van Dennis Hopper. Daar kwam een nummer in voor wat ik erg vet vondt. Het klonk ergens tussen Bob Dylan en Lou Reed in. met een vleugle Americana. Een terug komend woord was Cadelac seville. En een stukje tekst wat eruit sprong:
Iemand????
Iemand????
Het album 'This note's for you' van Neil Young and The Bluenotes heeft een nummer dat heet Coupe Deville, misschien is dat hem?
Succes nog met zoeken.
Groeten
0
geplaatst: 26 maart 2007, 07:38 uur
Hoe heet het liedje (en band) ook alweer van die huilclip uit de vroege jaren '80 ...ik schat zo rond '83 , '84.
Aan het eind van het nummer hoor je drie keer : "Cry !" (gepitched)
Aan het eind van het nummer hoor je drie keer : "Cry !" (gepitched)
0
geplaatst: 26 maart 2007, 12:53 uur
Weet iemand hoe het liedje heet waar als refrein: party on, party on, party on in voor komt?
Iemand zegt dat dit van Dropkick Murphys is, maar ik heb nu toch al enkele liedjes van hen gedownload (best goed trouwens) maar dit lied vind ik maar niet. Help.
Iemand zegt dat dit van Dropkick Murphys is, maar ik heb nu toch al enkele liedjes van hen gedownload (best goed trouwens) maar dit lied vind ik maar niet. Help.
0
geplaatst: 26 maart 2007, 13:44 uur
Dit is de tekst van Party On door Funeral Dress. Zou dat em kunnen zijn?:
ANOTHER LONELY NIGHT AT HOME
TRACK OF TIME COMPLETELY GONE
STILL THE END IS VERY NEAR
I`M GONNA GET RIGHT OUT OF HERE
THINGS WON`T SEEM SO DUMB
WHEN I STOP FEELING NUMB
I`M MARCHING WITH ONE GOAL
ALL FOR ONE AND BEER FOR ALL
OUT OF MY WAY, I AM GOING TO THE PARTY
NO I WON`T STAY AT HOME
OUT OF MY WAY COS I`M GOING TO THE PARTY
I`M GONNA PARTY ALL NIGHT LONG
PARTY ON, PARTY ON, PARTY ON,
BEER AND WHISKEY ALL NIGHT LONG,
PARTY ON, PARTY ON, PARTY ON
WHEN THE SUN STARTS A NEW DAY
ALL THE VAMPIRES HIDE AWAY
UNSTABLE AND SHAKING HANDS,
I`M GONNA MAKE A STAND
JUST LISTEN AND HEAR ME OUT
DON`T DO IT OUT OF PRIDE
DRUGS, GIRLS OR LEMONADE,
BEER IS MY PARTYDATE
NO I WON`T STAY AT HOME
PARTY ON ( x 4 )
ANOTHER LONELY NIGHT AT HOME
TRACK OF TIME COMPLETELY GONE
STILL THE END IS VERY NEAR
I`M GONNA GET RIGHT OUT OF HERE
THINGS WON`T SEEM SO DUMB
WHEN I STOP FEELING NUMB
I`M MARCHING WITH ONE GOAL
ALL FOR ONE AND BEER FOR ALL
NO I WON`T STAY AT HOME
BEER AND WHISKEY ALL NIGHT LONG,
PARTY ON, PARTY ON, PARTY ON
WHEN THE SUN STARTS A NEW DAY
ALL THE VAMPIRES HIDE AWAY
UNSTABLE AND SHAKING HANDS,
I`M GONNA MAKE A STAND
JUST LISTEN AND HEAR ME OUT
DON`T DO IT OUT OF PRIDE
DRUGS, GIRLS OR LEMONADE,
BEER IS MY PARTYDATE
NO I WON`T STAY AT HOME
PARTY ON ( x 4 )
0
geplaatst: 26 maart 2007, 18:10 uur
OldSkool schreef:
Het album 'This note's for you' van Neil Young and The Bluenotes heeft een nummer dat heet Coupe Deville, misschien is dat hem?
Succes nog met zoeken.
Groeten
(quote)
Succes nog met zoeken.
Groeten
Nee dat is m niet. Maar toch bedankt!
0
geplaatst: 27 maart 2007, 08:01 uur
0
geplaatst: 27 maart 2007, 11:49 uur
Ik kwam net iets raars tegen. Ik wilde een album van 2 Black 2 Strong & MMG zoeken en ik vulde dus bovenin '2 Black' in. Toen kreeg ik in het automatische menuutje '2 Black 2 Strong MMG' te zien (dus zonder &-teken), maar als ik daarop klik, krijg ik een lege artiestenpagina ("Van deze artiest staan geen albums op MusicMeter"). Ik weet wel dat ik bij het toevoegen van een van de twee albums van 2 Black 2 Strong & MMG het &-teken vergeten was, maar dat is inmiddels verbeterd. Toch geeft 'ie die artiestennaam dus nog aan. Kan iemand daar wat mee?
0
geplaatst: 29 maart 2007, 15:43 uur
Bij de intro van het programma de Pré Historie, op de Belg, zit een solo uit een nummer. Uiteraard: Weet iemand welk nummer dit is?
En de TelacNot had in de jaren negentig dus een inleidend filmpje waar je wiskundige/historische beelden zag met daaronder een melodie. Is die melodie ergens van of hij gewoon gecomponeerd voor TelacNot?
Alvast bedankt, OS
En de TelacNot had in de jaren negentig dus een inleidend filmpje waar je wiskundige/historische beelden zag met daaronder een melodie. Is die melodie ergens van of hij gewoon gecomponeerd voor TelacNot?
Alvast bedankt, OS
0
geplaatst: 29 maart 2007, 18:17 uur
Ik zoek een nummer wat ik vanochtend rond half 12 zag in de MTV top 11 sing-a-longs. In de lijst stond zo'n nummer van iemand die er uitzag als een dikke Elvis Presley, en hij had ook precies zo'n stem, maar het nummer is wel van deze tijd. Het is een vrij snel rocknummer. Wie is de artiest en hoe heet dat nummer?
0
geplaatst: 29 maart 2007, 20:22 uur
Als ik in het zoekvenster Moke in typ, of Shorland zoals het album heet dan komt er in de tooltip de naam van het album te staan. Als ik er op klik kom ik op een lege pagina terecht: http://www.musicmeter.nl/album/0
0
geplaatst: 29 maart 2007, 22:22 uur
http://www.musicmeter.nl/album/12346 en http://www.musicmeter.nl/album/4188 zijn hetzelfde album.
Het is Earthtone9, niet Earthtone 9.
Het is Earthtone9, niet Earthtone 9.
0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:22 uur
Alles aangepast naar Earthtone9 en de dubbele verwijderd. In het zoekvenstertje zijn nog tijdelijk beide versies van de bandnaam te zien, dat zal zo eerdaags automatisch hersteld worden.
0
geplaatst: 30 maart 2007, 21:49 uur
Waarom worden sommige topic,s aan bepaalde genres toegekent, zoals bv in het genre R&B en Hip Hop>Beste Openingszin.
Ik kan me voorstellen dat er ook in andere genres beste openingszinnen zijn.
En om nou met elk genre een soortgelijk topic te openen,kun je het beter algemeen houden.
Er zijn nog een aantal van dit soort voorbeelden te vinden.En ze zitten bijna allemaal in het R&B en Hip Hop genre. Beste song per Artiest is er ook zo 1
Of je er iets meedoet is aan jullie . Als jullie het laten voor wat het is , even goeie vrienden
Ik kan me voorstellen dat er ook in andere genres beste openingszinnen zijn.
En om nou met elk genre een soortgelijk topic te openen,kun je het beter algemeen houden.
Er zijn nog een aantal van dit soort voorbeelden te vinden.En ze zitten bijna allemaal in het R&B en Hip Hop genre. Beste song per Artiest is er ook zo 1
Of je er iets meedoet is aan jullie . Als jullie het laten voor wat het is , even goeie vrienden

0
geplaatst: 31 maart 2007, 14:06 uur
De laatste 4 albums die ik heb toegevoegd ging het importeren via Musicbrainz niet automatisch, terwijl de albums wel in de database van Musicbrainz staan.
Ik kopieer dan de titel en artiest van Musicbrainz, zodat hij hem moet pakken. Maar er wordt dan niks geimporteerd.
Ik kopieer dan de titel en artiest van Musicbrainz, zodat hij hem moet pakken. Maar er wordt dan niks geimporteerd.
0
geplaatst: 31 maart 2007, 14:48 uur
Dan kopieer-plak je toch de hele tracklist in het witte veld en druk dan op importeren?
0
geplaatst: 31 maart 2007, 15:30 uur
Osiris Apis schreef:
De laatste 4 albums die ik heb toegevoegd ging het importeren via Musicbrainz niet automatisch, terwijl de albums wel in de database van Musicbrainz staan.
Tabjes tussen tracknummer + artiest/titel + tracktijd.
Wanneer wordt die import trouwens weer gerestaureerd?
0
geplaatst: 1 april 2007, 13:29 uur
Deadwing van Porcupine Tree is al ruim 2 jaar oud en ietsje later dan de release toegevoegd (nl. op 31 maart 2005) maar staat - vandaag - nog steeds niet in de MuMe Top 250 terwijl het album wel voldoende punten heeft. Werkt het systeem wel goed? 

0
geplaatst: 1 april 2007, 13:35 uur
neo schreef:
Dan kopieer-plak je toch de hele tracklist in het witte veld en druk dan op importeren?
Ja, dat doe ik nu ook als alternatief, maar vaak staat er dan na een track 'TRM' en die moet je dan handmatig verwijderen.
0
geplaatst: 1 april 2007, 20:34 uur
Ik hoorde in een winkel een remix van 'The Riddle' (Gigi D'Agostino-versie) en ik hoorde voor zover alleen het gefluit dat als begeleiding gaat.
Weet iemand hier iets van?
Alvast bedankt
Weet iemand hier iets van?
Alvast bedankt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.