MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Wat wil je precies weten dan ?

Dit nummer is uitgebracht op 12 inch en staat ook op Hitzone (nr ???)
Wordt nogal eens op sportscholen gebruikt om flink op te trainen.

Hier staat ie vast wel tussen, OldSkool:

http://www.discogs.com/artist/Gigi+D%27Agostino

Hoe kan het dat toegevoegde videoclips er ineens weer niet op staan? Zit je voor niks tijd te besteden aan toevoeging van videoclips (kost best wel wat tijd) en tijdje later zijn ze weer verdwenen. Zo staan de Alan Parsons Project clips en de helft van de Kate Bush clips er niet meer op. MuMe, hoe kan dat?

Het kan zijn dat de videoclips niet meer op YouTube staan. Jordy heeft een scriptje geschreven om deze dan automatisch te laten verwijderen.

obsessed schreef:
Het kan zijn dat de videoclips niet meer op YouTube staan. Jordy heeft een scriptje geschreven om deze dan automatisch te laten verwijderen.

Heb net nog een paar gecheckt. Ze staan er nog gewoon op.

Er staan wel vaker meerdere versies van dezelfde clip op youtube. Weet je zeker dat het exact dezelfde waren die jij hebt toegevoegd?

neo
Osiris Apis schreef:
(quote)

Ja, dat doe ik nu ook als alternatief, maar vaak staat er dan na een track 'TRM' en die moet je dan handmatig verwijderen.

Vreemd, bij mij werkt het altijd prima.

dynamo d schreef:
Werkt het systeem wel goed?

Er is geen releasedatum bekend in het systeem, dus komt het album 1 januari 2008 pas in de toplijsten, tenzij je een crew-lid even de releasedate stuurt via PM

dynamo d schreef:
Heb net nog een paar gecheckt. Ze staan er nog gewoon op.

Wat BoordAppel zegt, andere versie van dezelfde clip. Wel vervelend, inderdaad.

L_T_B schreef:
Wanneer wordt die import trouwens weer gerestaureerd?

Heb het de laatste tijd helaas te druk met andere dingen, en er zijn dingen met hogere prio. Even geduld dus nog.

Aangezien ik er de laatste tijd niet meer aan toe kom de albumupdates goed te volgen, zat ik net eens te spelen met de 'mijn updates'-functie. Ik zag dat er op het bugs en ideeënlijstje al iets stond over 'gebruikers-updates' en dat lijkt me inderdaad erg handig. Maar misschien is het ook een idee om labels en artiesten en zelfs jaartallen in combinaties met genres in je updates te kunnen zetten?

Mijn idee is dat als een album van een bepaald label of artiest of genre (bv. electronic in 2007) wordt toegevoegd, het dan automatisch in je updates verschijnt als er bij gepost wordt.

neo
Lijkt mij een goed idee. Nu moet ik steeds bij allerlei componisten bij hun overzicht weer op naar mijn updates klikken. Indien zoiets gebouwd kan worden, moet het ook bestendig zijn tegen gevallen waarbij persoon x dan eens samenwerkt met persoon y.

Ik zoek een nummer voor iemand anders, vriendendienstje

De tekst gaat ongeveer:

Why, why, why don't you let me stay?

Het wordt door een man gezongen, en deze zin wordt meerdere malen herhaald (vooral op het einde.)

Alvast bedankt.

Fza
OldSkool schreef:
Ik zoek een nummer voor iemand anders, vriendendienstje

De tekst gaat ongeveer:

Why, why, why don't you let me stay?

Het wordt door een man gezongen, en deze zin wordt meerdere malen herhaald (vooral op het einde.)

Alvast bedankt.

Enigste uitkomst bij Google:

Performer Soulsister
Title Company

Hey now baby, you're looking for a place to sleep
The night is cold, the city's big
You're in trouble deep

Something tells me you shouldn't be the lonely one
I'll make you mine, make you feel you're the only one

And I say
Why why why don't you keep me company
I'll try try try not to be in the way
I could help to end this misery
Oh why why why don't you let me stay

All those people putting on a weary face
Turn away as if to say
It's a real disgrace

Don't be shy now, take a step into the light
I'll feed your heart, feed your soul to your appetite

And I say

Our love would be innocent
Oh so innocent in every way

And I say

Ik zoek een nummer maar weet totaal niet hoe het heet.
Het is een hiphop nummer waarin een heel pakkend fluitend melodietje in zit, ik heb het een paar keer op autotuningsbeurzen gehoord uit een paar flinke audioinstallaties, maar door die simpele melodie (weet niet of er veel tekst/rap doorheen zit omdat het nogal rumoerig was) weet ik niet hoe dit nummer heet en van wie het is, alvast bedankt

Woody schreef:
Ik zat een docu te kijken van Dennis Hopper. Daar kwam een nummer in voor wat ik erg mooi vondt. Het klonk ergens tussen Bob Dylan en Lou Reed in. met een vleugle Americana. Een terug komend woord was Cadillac seville. En een stukje tekst wat eruit sprong:

I won't dance for silver, but i sure dance for gold.

Een bekende stem dat wel, maar ik kon het niet plaatsen.

Iemand????

Nog een keer proberen. Iemand nog suggesties? Het stomme is als je zoekt naar credits van die Dennis Hopper docu, het er ook niet bij staat.

Fza
dafuzz schreef:
Het is een hiphop nummer waarin een heel pakkend fluitend melodietje in zit, ik heb het een paar keer op autotuningsbeurzen gehoord uit een paar flinke audioinstallaties, maar door die simpele melodie (weet niet of er veel tekst/rap doorheen zit omdat het nogal rumoerig was) weet ik niet hoe dit nummer heet en van wie het is, alvast bedankt

Zelfde melodietje dat ook in de score van Kill Bill zit?

Akonner
Hoe heet het nieuwe nr. van P.Diddy met volgens mij Timberlake?

Akonner
dafuzz schreef:

volgens mij: Too Short - Blow The Whistle
maar het kan ook petey pablo met blow your whistle zijn of juelz santana met there it go.

Bij wie moeten we wat melden als er rare stemmen zijn?

(plotse 0,5 stemmen van personen die niets met het genre te maken hebben wanneer een album 20 stemmen heeft en ergens bovenaan een lijst springt)

--> Voorbeelden:
Carcass - Symphonies of sickness
Machine head - The blackening
...

Dan moet je een moderator PM'en.

Dus The Scientist of Yak.

Yak
In deze gevallen is het echt niet ernstig genoeg om in te grijpen. Bij Carcass is één 0,5 uitgedeeld, bij Machine Head twee. Het kan toch zo zijn dat iemand die weinig met een genre heeft, er een album heeft uitgepikt en het echt zwaar ruk vond?

Als ergens echt rare stemmen opduiken, bijvoorbeeld vooral 0,5'en en 5,0'en, is er meestal wel iets aan de hand. In zo'n geval inderdaad graag melden bij mij of Scientist.

Fza schreef:
(quote)

Enigste uitkomst bij Google:

Performer Soulsister
Title Company

Hey now baby, you're looking for a place to sleep
The night is cold, the city's big
You're in trouble deep

Something tells me you shouldn't be the lonely one
I'll make you mine, make you feel you're the only one

And I say

All those people putting on a weary face
Turn away as if to say
It's a real disgrace

Don't be shy now, take a step into the light
I'll feed your heart, feed your soul to your appetite

And I say

Our love would be innocent
Oh so innocent in every way

And I say

Thanx

Zelfde melodietje dat ook in de score van Kill Bill zit?

nee die niet

volgens mij: Too Short - Blow The Whistle
maar het kan ook petey pablo met blow your whistle zijn of juelz santana met there it go.

ik bedoelde die van juelz santana heerlijk, bedankt. Maar die van Too Short is ook lekker, thnx!

Akonner
zoals ze in Brabant zeggen: Ger Gedaon

Het is natuurlijk wel uitermate toevallig dat dit altijd gebeurt nadat een album de 20-stemmen grens heeft bereikt en dus in de toplijstjes verschijnt.

Zoek een hiphopnummer die door een man gezongen wordt maar het refrein of een deel ervan wordt door een vrouw gezongen.
Die vrouw zegt volgens mij:
'Maar ik zal nooit zijn als jou.'

Het is overigens vrij nieuw.

Akonner schreef:
zoals ze in Brabant zeggen: Ger Gedaon

Klinkt bijna Limburgs: Geer gedoan

Zoek een hiphopnummer die door een man gezongen wordt maar het refrein of een deel ervan wordt door een vrouw gezongen.

Akonner
Akonner schreef:
Hoe heet het nieuwe nr. van P.Diddy met volgens mij Timberlake?

Iemand? zoek ook een engelstalig hiphop nummer van een man refrein gezongen door een vrouw , nummer gaat over 3 kinderen waar het leven slecht bij is een van 9 een van 10 en een van 11.

Akonner
OldSkool schreef:
(quote)

Klinkt bijna Limburgs: Geer gedoan

Brabant en Limburg liggen ook erg dicht bij mekander .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:25 uur

geplaatst: vandaag om 18:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.