De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2007, 22:44 uur
Leve Allmusic
, was ik vergeten ja. Heb zelf op The Originals gekeken originals.be
0
geplaatst: 9 april 2007, 23:49 uur
pjh1967 schreef:
Leve Allmusic
, was ik vergeten ja. Heb zelf op The Originals gekeken originals.be
(quote)
Leve Allmusic
, was ik vergeten ja. Heb zelf op The Originals gekeken originals.beHé, dat is ook een leuke site
, alleen is Allmusic iets completer. 
0
geplaatst: 12 april 2007, 19:23 uur
Ik heb dit album toegevoegd, omdat ik geen resultaten kreeg op de zoekopdracht 'Paul Schütze', maar nu blijkt dat het al eerder is toegevoegd zonder het trema (de reden dat mijn zoekopdracht geen resultaat opleverde). Deze eerdere toevoeging bevat echter een hoop fouten (Naam, label, tracklengte, hoesfoto is van de 2e reissue en bevat een zwarte rand). Kan deze verwijderd worden?
0
geplaatst: 13 april 2007, 11:12 uur
Het Killswitch Engage album The End Of Heartache is ook uitgebracht als een dubbeldisc editie maar die liedjes zie je niet op de site staan. Moet je dit dan corrigeren of gewoon zo laten omdat het een limited edition is ....
0
geplaatst: 13 april 2007, 11:15 uur
metalfist schreef:
Het Killswitch Engage album The End Of Heartache is ook uitgebracht als een dubbeldisc editie maar die liedjes zie je niet op de site staan. Moet je dit dan corrigeren of gewoon zo laten omdat het een limited edition is ....
Corrigeren, met de optie 'Track komt niet op alle versies van dit album voor' aangevinkt bij alle bonustracks
0
geplaatst: 13 april 2007, 16:25 uur
'Mijn updates' zijn opeens weg. Iemand enig idee hoe dat komt?
0
geplaatst: 13 april 2007, 19:05 uur
Omdat er langer dan een week niemand iets heeft gepost? Omdat je op het knopje verwijderen hebt gedrukt?
0
geplaatst: 13 april 2007, 20:55 uur
In De Site > Algemeen > Nieuwe design MovieMeter:
Ik had het album 'Because I'm Awesome' van de Dollyrots toegevoegd, maar als ik bij de pagina de 'Dollyrots' kijk, dan zie ik dit album er twee keer staan. Deze toevoeging is dus overbodig.
Ik had het album 'Because I'm Awesome' van de Dollyrots toegevoegd, maar als ik bij de pagina de 'Dollyrots' kijk, dan zie ik dit album er twee keer staan. Deze toevoeging is dus overbodig.
0
eazyfan
geplaatst: 14 april 2007, 11:35 uur
Euhm je krijgt geen favo tracks gekozen, als je naast een albumnaam op dat kruisje drukt krijg je de details ook niet, ik zie steeds hier op mijn pc op de onderste balk staan: Fout op de pagina.
0
eazyfan
geplaatst: 14 april 2007, 11:46 uur
eazyfan schreef:
Euhm je krijgt geen favo tracks gekozen, als je naast een albumnaam op dat kruisje drukt krijg je de details ook niet, ik zie steeds hier op mijn pc op de onderste balk staan: Fout op de pagina.
Ok Euhm je krijgt geen favo tracks gekozen, als je naast een albumnaam op dat kruisje drukt krijg je de details ook niet, ik zie steeds hier op mijn pc op de onderste balk staan: Fout op de pagina.
Net opgelost.
0
geplaatst: 15 april 2007, 22:34 uur
Over layout gesproken: momenteel ziet de bovenkant van deze pagina er zo uit bij mij.

0
geplaatst: 15 april 2007, 22:42 uur
HiLL schreef:
Hier ook!
Hier ook!
Bij mij ook, bij elk forum-topic zelfs.
0
geplaatst: 15 april 2007, 23:01 uur
herman schreef:
Hier ook. Jordy zal wel iets aan het uitproberen zijn?
10 minuten geleden wel, maar nu is het weer gewoon.(quote)
Hier ook. Jordy zal wel iets aan het uitproberen zijn?
0
geplaatst: 16 april 2007, 13:00 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Nieuwe design MovieMeter
0
fivehouses
geplaatst: 20 april 2007, 10:43 uur
De verzamelaar 'Het Eind van het Begin' van Bløf staat 3 keer op deze site, terwijl dat volgens mij maar één keer zou moeten zijn. Hij is namelijk in 3 edities verschenen:
1. Singles
http://www.musicmeter.nl/album/22613
2. Singles & Ballads (2CD)
http://www.musicmeter.nl/album/30569
3. Singles, Ballads, B-Kantjes & Rariteiten (3CD)
http://www.musicmeter.nl/album/27275
1 en 2 staan er dus apart op. 'B-Kantjes & Rariteiten' staat er ook als apart album op, terwijl dat slechts de derde CD van de meest luxe editie is. Volgens mij zou 'Het Eind van het Begin' er maar één keer moeten staan, waarbij de tracks van CD's 2 en 3 een sterretje krijgen.
1. Singles
http://www.musicmeter.nl/album/22613
2. Singles & Ballads (2CD)
http://www.musicmeter.nl/album/30569
3. Singles, Ballads, B-Kantjes & Rariteiten (3CD)
http://www.musicmeter.nl/album/27275
1 en 2 staan er dus apart op. 'B-Kantjes & Rariteiten' staat er ook als apart album op, terwijl dat slechts de derde CD van de meest luxe editie is. Volgens mij zou 'Het Eind van het Begin' er maar één keer moeten staan, waarbij de tracks van CD's 2 en 3 een sterretje krijgen.
0
geplaatst: 20 april 2007, 12:14 uur
In Muziek > Algemeen > Afscheid:
ik heb op limewire een nummer gedownload getiteld Afscheid. het staat gelabeld onder Spinvis, maar het is van een Vlaamse zanger.
Iemand die weet wie?
Aad
ik heb op limewire een nummer gedownload getiteld Afscheid. het staat gelabeld onder Spinvis, maar het is van een Vlaamse zanger.
Iemand die weet wie?
Aad
0
geplaatst: 20 april 2007, 12:49 uur
Oh ik dacht dat je op sterven lag ofzo, met die topictitel.
Maar ik weet het antwoord op je vraag helaas niet.
Maar ik weet het antwoord op je vraag helaas niet.
0
geplaatst: 20 april 2007, 13:07 uur
Na alle kritiek op de "niet representatieve" top 250,
Is het misschien een idee om alle top 10'en van users die langer dan een maand niet zijn ingelogd ongeldig te verklaren. Hierdoor krijg je een top 250 die (veel) representatiever is voor de actievere user (die toch zelden, eigenlijk nooit langer dan een maand offline zijn).
Dit is overigens niet bedoeld als offensief om OK Computer van de eerste plaats te stoten (wat misschien wel een gevolg hier van kan zijn)
Is het misschien een idee om alle top 10'en van users die langer dan een maand niet zijn ingelogd ongeldig te verklaren. Hierdoor krijg je een top 250 die (veel) representatiever is voor de actievere user (die toch zelden, eigenlijk nooit langer dan een maand offline zijn).
Dit is overigens niet bedoeld als offensief om OK Computer van de eerste plaats te stoten (wat misschien wel een gevolg hier van kan zijn)
0
geplaatst: 20 april 2007, 13:41 uur
Is al veel vaker geopperd, dit idee, maar het zit er niet echt in geloof ik.
Ben het er zelf wel mee eens, alhoewel ik een maand wel erg kort vind.
Ben het er zelf wel mee eens, alhoewel ik een maand wel erg kort vind.
0
geplaatst: 20 april 2007, 14:06 uur
- Clouseau heeft zo'n nummer.
Al noemt dat Afscheid van een vriend.
- Volumia heeft ook een nummer, dat noemt wel "Afscheid"
"Zeg dat je niet hoeft te gaan schat
Dat je aan mij echt genoeg had
Zeg dat je niet hoeft te gaan schat ....."
-of van Yasmine, Wim Soutaer,...
Weet je de tekst soms of een stuk? Want Afscheid lijkt me een veelvoorkomend titel.
Al noemt dat Afscheid van een vriend.
- Volumia heeft ook een nummer, dat noemt wel "Afscheid"
"Zeg dat je niet hoeft te gaan schat
Dat je aan mij echt genoeg had
Zeg dat je niet hoeft te gaan schat ....."
-of van Yasmine, Wim Soutaer,...
Weet je de tekst soms of een stuk? Want Afscheid lijkt me een veelvoorkomend titel.

0
geplaatst: 20 april 2007, 15:12 uur
Ik zoek het nummer dat bij ijshockey wedstrijden gebruikt wordt en meestal op orgel wordt gespeeld.
ta ta tatata tatata ta en dan steeds sneller.
ik heb echt geen idee hoe het heet, iemand die weet wat ik bedoel?
ta ta tatata tatata ta en dan steeds sneller.
ik heb echt geen idee hoe het heet, iemand die weet wat ik bedoel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.