De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2007, 17:51 uur
Jesse schreef:
Is het misschien een idee om alle top 10'en van users die langer dan een maand niet zijn ingelogd ongeldig te verklaren.
Is het misschien een idee om alle top 10'en van users die langer dan een maand niet zijn ingelogd ongeldig te verklaren.

Heb gelijk mijn vakantie geannuleerd.
0
geplaatst: 20 april 2007, 18:09 uur
platedraaier schreef:
Ik zoek het nummer dat bij ijshockey wedstrijden gebruikt wordt en meestal op orgel wordt gespeeld.
ta ta tatata tatata ta en dan steeds sneller.
ik heb echt geen idee hoe het heet, iemand die weet wat ik bedoel?
Ik zoek het nummer dat bij ijshockey wedstrijden gebruikt wordt en meestal op orgel wordt gespeeld.
ta ta tatata tatata ta en dan steeds sneller.
ik heb echt geen idee hoe het heet, iemand die weet wat ik bedoel?
Volgens mij geen bestaand nummer, alleen irritant gepiel van iemand met 1 orgelles achter de rug

0
geplaatst: 20 april 2007, 18:43 uur
De termijn van een maand is maar om een idee te geven, drie maanden zal bijvoorbeeld ook heel er bijdragen aan het representatiever maken van de top 250.
0
bro
geplaatst: 20 april 2007, 20:11 uur
Jesse schreef:
De termijn van een maand is maar om een idee te geven, drie maanden zal bijvoorbeeld ook heel er bijdragen aan het representatiever maken van de top 250.
helemaal mee eens. ook geen idee wat de termijn moet zijn maar 3 maand lijkt me idd goed

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 april 2007, 09:02 uur
Kansloos of niet, ik ben het er ook volledig mee eens... al wordt de termijn voor mijn part zes maanden...
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 21 april 2007, 13:07 uur
Ik kom de laatste tijd steeds vaker stemmen tegen van users die gebanned zijn hier op de site. Moet ik dan gewoon even een melding maken of blijven die stemmen gewoon staan?
0
geplaatst: 21 april 2007, 18:42 uur
pjh1967 schreef:
Volgens mij geen bestaand nummer, alleen irritant gepiel van iemand met 1 orgelles achter de rug
(quote)

Hava Naquila?
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 21 april 2007, 22:43 uur
Voor de hiphop 'kenners' onder ons. Ik ben opzoek naar een track die dezelfde samples of complete productie bevat als Jaheim's Put that Woman first. Ik heb geen idee van welke artiest dit meer was. Wel weet ik dat over deze productie gerapt werd door iets in de richting van Black Moon of Mobb Deep. Wie o wie kan mij helpen 

0
geplaatst: 22 april 2007, 19:12 uur
Weet iemand van welk nummer de gitaarriff uit de intro van het Belgische programma De Pré Historie, is?
Wil iemand een poot uitdraaien
Wil iemand een poot uitdraaien

0
geplaatst: 22 april 2007, 19:28 uur
Het valt me op dat als je in het zoekschermpje een naam van een artiest invult, dat er dan bij de snelle resultaten ook releases verschijnen die van de site af zijn gehaald. Bv. bij Digitalism de 12 Inches EP.
0
geplaatst: 22 april 2007, 21:31 uur
Dr.Greenthump schreef:
Voor de hiphop 'kenners' onder ons. Ik ben opzoek naar een track die dezelfde samples of complete productie bevat als Jaheim's Put that Woman first. Ik heb geen idee van welke artiest dit meer was. Wel weet ik dat over deze productie gerapt werd door iets in de richting van Black Moon of Mobb Deep. Wie o wie kan mij helpen

Volgens www.the-breaks.com[/url] (
)gebruikt Put that Woman First een sample uit I Forgot to Be Your Lover van William Bell. Andere nummers die een sample uit dat nummer gebruiken, zijn:- Brand Nubian - Lick Dem Muthafuckaz
- Chino XL - Sorry
- Dilated Peoples - Worse Comes to Worst
- Killah Priest feat Tekitah - One Step
- Ludacris - Growing Pain
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 22 april 2007, 23:30 uur
Zou zo even niet weten of daar het nummer tussen zit waar ik naar op zoek ben, maar toch bedankt. Die site is trouwens verdomd uitgebreid zeg ...
edit: het was Dilated Peoples! lol had die van de week zelfs nog toegevoegt, maar ik had het gevoel dat het ergens ver in het achterhoofd zat. Zo'n vergeten classic achtige gedachten. Naja toch blij dat ik het weer weet
edit: het was Dilated Peoples! lol had die van de week zelfs nog toegevoegt, maar ik had het gevoel dat het ergens ver in het achterhoofd zat. Zo'n vergeten classic achtige gedachten. Naja toch blij dat ik het weer weet

0
geplaatst: 24 april 2007, 15:41 uur
http://www.musicmeter.nl/album/5406
http://www.musicmeter.nl/album/74617/info/
Dubbel, tweede mooiere hoes
http://www.musicmeter.nl/album/74617/info/
Dubbel, tweede mooiere hoes

0
geplaatst: 24 april 2007, 16:27 uur
Sinds wanneer wordt een album wat er eerder op stond eerder verwijderd? Daar zou een beter plaatje geen reden voor moeten zijn, want er is een corrigeerfunctie. Wel zo eerlijk tegenover de toevoeger. Zou het niet fijn vinden als mijn album toevoeging wordt verwijderd omdat iemand anders em later dubbel toevoegt, beter plaatje of niet.
0
geplaatst: 24 april 2007, 16:35 uur
Wanneer er nog geen berichten zijn geplaatst bij een album, is het verwijderen van een dubbele toevoeging een overweging van de kwaliteit van de toevoeging en het aantal geplaatste stemmen. Dan liever een betere toevoeging met meerdere stemen behouden dan een oudere, gebrekkige toevoeging, met minder stemmen.
0
geplaatst: 24 april 2007, 16:38 uur
Ik zag meen ik bij die andere toevoeging anders nog meer stemmen en zelfs 1 bericht. Daar kon het niet aanliggen, en voor het plaatje kan iemand een correctie indienen.
0
geplaatst: 24 april 2007, 16:48 uur
Excuus, dan is dit een mea culpa. Er zijn zoveel dubbele toevoegingen dat ik soms met een natte vinger in de lucht moet kiezen voor de beste; ik dacht de kwalitatief mindere verwijderd te hebben met minder stemmen, dat had ik fout.
0
geplaatst: 24 april 2007, 18:15 uur
Je moet ook niet voor de beste kiezen maar voor het album dat het eerste op MuM verscheen. Anders benadeel je de oorspronkelijke toevoeger en beloon je de toevoeger die niet oplette.
0
geplaatst: 24 april 2007, 20:21 uur
dubbel:
http://www.musicmeter.nl/album/53938/
http://www.musicmeter.nl/album/57346/
Volgens mij is de 1e een Japanse cover en heeft die andere een Westerse cover.
http://www.musicmeter.nl/album/53938/
http://www.musicmeter.nl/album/57346/
Volgens mij is de 1e een Japanse cover en heeft die andere een Westerse cover.
0
geplaatst: 24 april 2007, 20:34 uur
BoordAppel schreef:
Je moet ook niet voor de beste kiezen maar voor het album dat het eerste op MuM verscheen. Anders benadeel je de oorspronkelijke toevoeger en beloon je de toevoeger die niet oplette.
Mee eens, nu is het probleem door de crew altijd nog recht te zetten in genoemd geval: we kunnen de originele toevoeger weer bij het album plaatsen

0
geplaatst: 25 april 2007, 15:12 uur
In De Site > Algemeen > Inhoud map verplaatsen:
Domweg ben ik begonnen met mijn cdtjes toe te voegen, zie ik dat ik alle in Mijn albums gezet heb!
Hoe kan ik de volledige inhoud hiervan naar de "in mijn bezit" map copieren/verplaatsen?
Domweg ben ik begonnen met mijn cdtjes toe te voegen, zie ik dat ik alle in Mijn albums gezet heb!
Hoe kan ik de volledige inhoud hiervan naar de "in mijn bezit" map copieren/verplaatsen?
0
geplaatst: 25 april 2007, 16:11 uur
Help! Ik zoek een instrument!
En wel in dit nummer; Bobby McFerrin & Yo-Yo Ma - Grace. Het is van origine een japans/chinees instrument en je hoort hem in dit nummer iedere keer even voor bij schieten. Het lijkt een strijk instrument te zijn. Weet iemand hoe je dit instrument noemt? Bij voorbaad dank!
En wel in dit nummer; Bobby McFerrin & Yo-Yo Ma - Grace. Het is van origine een japans/chinees instrument en je hoort hem in dit nummer iedere keer even voor bij schieten. Het lijkt een strijk instrument te zijn. Weet iemand hoe je dit instrument noemt? Bij voorbaad dank!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.