MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik zou voor een vermelding van het Verenigd Koninkrijk zijn.

DutchViking
Dit album was reeds aan de site toegevoegd en kan dus verwijderd worden.

Wat de kwestie omtrent Groot-Brittannië / Verenigd Koninkrijk betreft, ben ik ook voor een onderverdeling in Noord-Ierland, Wales, Schotland en Engeland op de site. Dat schept toch wat meer duidelijkheid dan enkel en alleen Groot-Brittannië. Ik ben desnoods bereid een groot deel te corrigeren

DutchViking schreef:
Dit album was reeds aan de site toegevoegd en kan dus verwijderd worden.

Gedaan. Dank voor het melden!

Ik wilde wat bands naar elkaar linken door aan te geven dat sommige leden in verschillende bands zaten, maar dat schijnt niet te gaan. Dat is jammer want zo kun je een bepaalde artiest leuk volgen. Zo zat bijv. Wayne Hussey van The Mission ook in Dead Or Alive, is Cliff Hewitt van Modern Eon in Apollo 440 beland en is Tim Lever van Modern Eon ook in Dead Or Alive terecht gekomen. Ik zou het heel mooi vinden als dat zichtbaar gemaakt kan worden. Is dit mogelijk?

Vooralsnog dus niet, die bepaalde artiest moet eerst een eigen 'entry' en dus een eigen release hebben die op de site staat.

Vind ik vooralsnog een van de grootste nadelen van het huidige artiestindelingssysteem.
Een artiest moet nu persé solowerk hebben uitgebracht voordat er een pagina met al z'n samenwerkingsverbanden te zien is. Van mij mogen er ook best pagina's komen voor bandleden waarop dan te zien is in welke bands ze allemaal spelen. Eventueel met aanvullende informatie erop zoals bespeelde instrumenten. Zeker voor een genre als jazz lijkt me dit erg handig.

HammerHead schreef:
Vind ik vooralsnog een van de grootste nadelen van het huidige artiestindelingssysteem.
Een artiest moet nu persé solowerk hebben uitgebracht voordat er een pagina met al z'n samenwerkingsverbanden te zien is.

Eens, ik zet op de lijst om daar eens naar te kijken.

Is het geen idee om een "zoek bericht" functie in te bouwen voor de privéberichten?

Of de mogelijkheid tot een mappensysteem?

herman schreef:
Of de mogelijkheid tot een mappensysteem?
Ook geen slecht idee.

Er staat op de lange termijn planning om het hele PM gebeuren eens opnieuw te bouwen.

sxesven
De Kift - Krankenhaus staat twee keer op de site (zie artiestenpagina).

Ziet eruit als een Nederlande en een Duitse versie

sxesven
Verdomd, je hebt gelijk.

Kan de stem bij Appa - Straatfilosoof verwijderd worden. Nog niet gelekt.

thomzi50 schreef:
Kan de stem bij Appa - Straatfilosoof verwijderd worden. Nog niet gelekt.

Bij deze.

Hier gaat iets mis. Als ik in het forum 'overig-algemeen' zit en ik daar pagina 2 wil bekijken, word ik doorgestuurd naar pagina 2 van 'muziek-algemeen'.

Heeft iets met de verplaatste topics te maken, zal er nog eens naar kijken

Dacht al wel zoiets. Je kan die pagina's overigens wel via een omweg bezoeken als je de url aanpast (in dit geval de 6 in 14 veranderen).

Hoelang is het eigenlijk al zo dat spoilers automatisch zichtbaar zijn, als je op een album hebt gestemd?

Viel me net ineens op. Wel handig op zich.

Sinds altijd.

Dit album is net hetzelfde als dit album, maar dan met 3 nummers minder, zodat hij op 1 schijfje past. Mag deze wel op de site blijven?

Dit album kan eraf, is dubbel met deze

Ok, hij is er vanaf.

Ik had gepoogd een hoesje te verbeteren. Die is zonder eerst bij me terug te komen direct de rejections in gegaan met de oude afbeelding erin. Er staat dan ook geen commentaar van een crewlid achter, maar mijn naam staat als laatste.... vreemd.

Deze en deze lijken me dezelfde albums. De 1970-variant is een rerelease, met alleen een nieuwe titel. Kan eraf dus.

Is het gepland dat alle albums weg zijn?

/edit.. zijn al terug.. apart

Was wel even schrikken inderdaad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:54 uur

geplaatst: vandaag om 10:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.