De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2007, 23:21 uur
metalfist schreef:
Die mogelijkheid is er niet.
Die mogelijkheid is er niet.
OK dan ...
Is er dan een mogelijkheid om bij voorbeeld de artiesten met beginletter A op te vragen, en vervolgens een nieuwe search te doen met B etc etc?
Er zou wel eens wat aan de zoekfunctie kunnen gedaan worden

0
geplaatst: 16 november 2007, 01:28 uur
Volgens mij is al een aantal dagen de link naar wikipedia verdwenen bij solo-artiesten.
0
geplaatst: 16 november 2007, 08:31 uur
T.O. schreef:
Volgens mij is al een aantal dagen de link naar wikipedia verdwenen bij solo-artiesten.
De link wordt alleen getoond bij artiesten waar ook echt een Wikipedia pagina gevonden kon worden. Bij welke artiest zie je onterecht geen link? Dan kan ik het opzoek-scriptje verbeteren.
0
geplaatst: 16 november 2007, 08:32 uur
De zoekfunctie is bedoeld om specifieke albums te zoeken, niet om lijsten op te kunnen vragen van alle albums op de site.
Als die "lijsten genereren"-functionaliteit erg gemist wordt wil ik daar best eens over nadenken, maar de zoekresultaten lijken me daar niet de plaats voor. Ik begrijp persoonlijk als gebruiker ook niet in welke situatie een lijst van tienduizenden albums of artiesten nuttig zou zijn, dat zijn er gewoon teveel om iets mee te kunnen doen.
Misschien kan iemand een praktisch voorbeeld geven van waarom je dat wel zou willen?
0
geplaatst: 16 november 2007, 08:52 uur
Er zijn zo wel een aantal spelletjes op deze site waarbij een meer gedetailleerde zoekfunctie handig zou zijn (bijvoorbeeld de crypto).
Voor mij zou het al genoeg zijn als je alle resultaten zou kunnen zien van je zoekfunctie, en niet alleen de eerste (gokje...) 100?
Voor mij zou het al genoeg zijn als je alle resultaten zou kunnen zien van je zoekfunctie, en niet alleen de eerste (gokje...) 100?
0
geplaatst: 16 november 2007, 10:28 uur
Toen ik net op MovieMeter verscheen was zo'n lijst er nog wel en ben ik elke letter afgegaan om op elke film te stemmen die ik kende. Het is dus best handig voor nieuwe gebruikers.
0
geplaatst: 16 november 2007, 10:46 uur
Hier hetzelfde. Maar het zal ook voor een vaste gebruiker ook nog steeds erg fijn kunnen zijn.
0
geplaatst: 16 november 2007, 11:14 uur
BoordAppel schreef:
Toen ik net op MovieMeter verscheen was zo'n lijst er nog wel en ben ik elke letter afgegaan om op elke film te stemmen die ik kende. Het is dus best handig voor nieuwe gebruikers.
Stel dat iemand 20 sec doet over het nalopen van 100 albums, dan ben je 56 uur bezig om de lijst door te lopen. Handig!

0
geplaatst: 16 november 2007, 11:16 uur
Het was dan ook een dagtaak. En nu zal het inderdaad nog wat langer duren, maar ik denk dat mensen het er wel voor over hebben.
Toen waren er trouwens nog geen stemtabellen, dus misschien was je toen nog wel iets langer bezig.
Toen waren er trouwens nog geen stemtabellen, dus misschien was je toen nog wel iets langer bezig.
0
sxesven
geplaatst: 16 november 2007, 11:47 uur
Ook erg handig als je zoekt binnen bepaalde genres of landen uit je eigen stemmenlijst. Bij bepaalde genres en landen krijg ik nooit een compleet overzicht (zo stokt Japan bij mij altijd halverwege mijn Merzbow-stemmen).
0
geplaatst: 16 november 2007, 11:57 uur
Nou ja als er behoefte aan is dan moet het er maar een keer komen
0
geplaatst: 16 november 2007, 22:59 uur
Jordy schreef:
De zoekfunctie is bedoeld om specifieke albums te zoeken, niet om lijsten op te kunnen vragen van alle albums op de site.
Als die "lijsten genereren"-functionaliteit erg gemist wordt wil ik daar best eens over nadenken, maar de zoekresultaten lijken me daar niet de plaats voor. Ik begrijp persoonlijk als gebruiker ook niet in welke situatie een lijst van tienduizenden albums of artiesten nuttig zou zijn, dat zijn er gewoon teveel om iets mee te kunnen doen.
Misschien kan iemand een praktisch voorbeeld geven van waarom je dat wel zou willen?
(quote)
Ik zou graag een zo compleet mogelijke lijst verkrijgen van albums die dit jaar gereleased zijn. De "2007" functie is dus zeer nuttig, maar jammer genoeg tot 100 resultaten beperkt.
Dit is een zeer handig hulpmiddel om toch een zeer populaire "Top 20 of 2007" lijst met reviews te creëren. Je kan namelijk al te gemakkelijk album releases missen waardoor je deze cd's niet kunt aanschaffen. Vandaar dat een overzicht-lijst nuttig is.
0
geplaatst: 16 november 2007, 23:10 uur
Jordy schreef:
De link wordt alleen getoond bij artiesten waar ook echt een Wikipedia pagina gevonden kon worden.
De link wordt alleen getoond bij artiesten waar ook echt een Wikipedia pagina gevonden kon worden.
Ok, dat wist ik niet.
0
geplaatst: 16 november 2007, 23:12 uur
jir0s schreef:
Ik zou graag een zo compleet mogelijke lijst verkrijgen van albums die dit jaar gereleased zijn.
Ik zou graag een zo compleet mogelijke lijst verkrijgen van albums die dit jaar gereleased zijn.
http://www.musicmeter.nl/album/releasedates/full/2007/
0
geplaatst: 17 november 2007, 14:41 uur
Ik kan de schermpjes van clips niet meer verslepen. Ligt dit aan mij(n browser)?
0
DutchViking
geplaatst: 17 november 2007, 18:55 uur
Op de site zijn diverse albums zonder label te vinden. Ik zie als ‘labelnaam’ o.a. Eigen Beheer, Independent, In Eigen Beheer en None.
Mijn voorstel is om hier één entry van te maken. Wat mij betreft hoeven albums zonder label niet per definitie van de site verwijderd te worden (een optie die in het verleden geopperd is).
Mijn voorstel is om hier één entry van te maken. Wat mij betreft hoeven albums zonder label niet per definitie van de site verwijderd te worden (een optie die in het verleden geopperd is).
0
geplaatst: 17 november 2007, 19:03 uur
Er is sindskort een manier waarop dat zou moeten worden weergegeven en dat is zoals het bij Radiohead's laatste staat:
http://www.musicmeter.nl/album/92198
Dus "Uitgebracht in eigen beheer" zonder linkjes. Ik zal het proberen aan te passen bij de albums waar je naar linkt.
@Divart: Ik heb de nieuwste van de twee verwijderd.
http://www.musicmeter.nl/album/92198
Dus "Uitgebracht in eigen beheer" zonder linkjes. Ik zal het proberen aan te passen bij de albums waar je naar linkt.
@Divart: Ik heb de nieuwste van de twee verwijderd.
0
geplaatst: 17 november 2007, 19:46 uur

Dan heb ik van 4 albums abusievelijk het label veranderd... Kan niet meer nagaan welke albums dat waren.

0
godlydevil7
geplaatst: 18 november 2007, 16:26 uur
kan het niet zo zijn dat splits alleen over 2 of meer artiesten worden verdeeld, ipv een hele aparte groep te maken? Zo kan je denk ik makkelijker zien wie er aan meewerkt, bijvoorbeeld op de Uncontrollable Laxative Abuse. Of dat als artiesten aan een nummer meewerken dat er dan een link naar die artiest komt?
0
geplaatst: 18 november 2007, 19:34 uur
Onder de naam Orion staan twee verschillende artiesten, De eerste twee albums zijn van de voormalige Belgische folkgroep met accordeoniste Raquel Gigot. De recentere albums zijn van een Deense dance-act die ik verder niet ken.
0
geplaatst: 18 november 2007, 20:04 uur
0
geplaatst: 18 november 2007, 20:49 uur
Dat album is verwijderd. Albums verschijnen zo op de site als twee crewleden ze tegelijkertijd goedkeuren. De tweede toevoeging van de twee is dan een soort van mislukt tweelingbroertje.
0
geplaatst: 19 november 2007, 03:27 uur
Een opmerking over nieuwe releases: Vandaag (19/11/2007) is ook het album "Into The Night" van Satellite verschenen (of verschijnt...). Deze staat niet in de nieuwe releases, en ik denk dat het wel een "groot" album is voor alle neo prog fans. Linkjes:
Myspace van Satellite:
http://www.myspace.com/satellitepoland
en een recentie van dat album:
http://www.progarchives.com/Review.asp?id=150314
Easy Livin is een van de meest senior reviewers op PA, als hij zegt dat 't een goed album is, dan is het meestal ook zo...
Myspace van Satellite:
Easy Livin is een van de meest senior reviewers op PA, als hij zegt dat 't een goed album is, dan is het meestal ook zo...
0
geplaatst: 19 november 2007, 06:11 uur
Soul Dreamer schreef:
Een opmerking over nieuwe releases: Vandaag (19/11/2007) is ook het album "Into The Night" van Satellite verschenen (of verschijnt...). Deze staat niet in de nieuwe releases, en ik denk dat het wel een "groot" album is voor alle neo prog fans. Linkjes:
Myspace van Satellite:
Je mag hier albums zelf toevoegen, Soul Dreamer. Ook nieuwe releases, dus ga je gang. Een opmerking over nieuwe releases: Vandaag (19/11/2007) is ook het album "Into The Night" van Satellite verschenen (of verschijnt...). Deze staat niet in de nieuwe releases, en ik denk dat het wel een "groot" album is voor alle neo prog fans. Linkjes:
Myspace van Satellite:

0
geplaatst: 19 november 2007, 06:46 uur
^^^Ik heb 't geprobeerd, maar 't lukt me niet om dit album toegevoegd te krijgen... Waarschijnlijk "me thumb" maar dit leek me de enige oplossing...In het scherm waar ik tracks moet invoeren, kwan ik er niet meer uit, en vond ik geen knop waarmee ik verder kon gaan...
enfin...ik hoop dat een admin of mod dit in orde brengt......
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 november 2007, 09:33 uur
Soul Dreamer schreef:
^^^Ik heb 't geprobeerd, maar 't lukt me niet om dit album toegevoegd te krijgen... Waarschijnlijk "me thumb" maar dit leek me de enige oplossing...In het scherm waar ik tracks moet invoeren, kwan ik er niet meer uit, en vond ik geen knop waarmee ik verder kon gaan...
Dat probleem komt vaker voor. Na de laatste track een ferme ram op de Enter-toets geven en dan komt hij alsnog wel door. Dat het knopje verdwenen is, is inderdaad niet echt elegant.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.