De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2004, 17:26 uur
Even voor de crew en mods, plaatjes hebben soms geen wit maar een zwart randje, heb niet het plaatje bij 'Led Zeppelin - Presence' al veranderd, daar viel het heel erg op, zwart randje stond maar op 3 van de 4 zijdes.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 18:48 uur
Ik heb net voor alle net toegevoegde John Williams albums de hoofdletters zitten corrigeren. Dat schiet allemaal niet echt op.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 18:52 uur
Heb het al even vriendelijk verzocht of de persoon erop wilt letten.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 18:57 uur
Zelva schreef:
Ik heb net voor alle net toegevoegde John Williams albums de hoofdletters zitten corrigeren. Dat schiet allemaal niet echt op.
Ik heb net voor alle net toegevoegde John Williams albums de hoofdletters zitten corrigeren. Dat schiet allemaal niet echt op.Je kan in zo'n geval het beste een opmerking terugsturen aan de user, in het allerlaatste veld.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 19:28 uur
nou dat is een prettige verassing zeg!
zomaar ineens is daar dan de lang verwachte musicmeter.
dat deze fijne userbezetting mij even veel ideen mag verschaffen kwa muziek als ze in het verleden heeft gedaan op filmgebied.
ik heb er alle vertrouwen in en wens iedereen bij deze een prettige verblijf de komende tijd en proost op een inspirerende samenwerking.
zomaar ineens is daar dan de lang verwachte musicmeter.
dat deze fijne userbezetting mij even veel ideen mag verschaffen kwa muziek als ze in het verleden heeft gedaan op filmgebied.
ik heb er alle vertrouwen in en wens iedereen bij deze een prettige verblijf de komende tijd en proost op een inspirerende samenwerking.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 21:01 uur
0
geplaatst: 13 maart 2004, 23:06 uur
Ik bekijk regelmatig de cd's die in de release data staan. Tot mijn grote verbazing zag ik dat mensen stemmen op cd's die nog niet uit zijn. Als ik vraag waarom ze op die cd's stemmen zeggen: "Ik ken alle liedjes al". Ook zag ik dat een user op een cd uit de lijst met release data heeft gestemd. Ik persoonlijk vind dat je niet op een cd mag stemmen als je hem nog niet beluisterd hebt maar wel alle liedjes al kent. En zeker niet bij een cd die nog uit moet komen.
Zouden de mods hier hun oordeel over willen geven?
Zouden de mods hier hun oordeel over willen geven?
0
geplaatst: 13 maart 2004, 23:30 uur
Zoals ik bij K3 al zei: natuurlijk mag je wel stemmen als je alle nummers al kent. Sowieso gaat het erg lastig (zeg maar: onmogelijk) worden om mensen te "verbieden" om op albums te stemmen als ze alleen de hits kennen.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 00:18 uur
Ik vond het gewoon een raar idee, op een album stemmen die nog niet eens uit is.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 01:47 uur
Daan schreef:
Ik persoonlijk vind dat je niet op een cd mag stemmen als je hem nog niet beluisterd hebt maar wel alle liedjes al kent.
Ik persoonlijk vind dat je niet op een cd mag stemmen als je hem nog niet beluisterd hebt maar wel alle liedjes al kent.
Als je alle nummers van een CD kent, dan hoef je toch niet perse de CD nog te horen. Tuurlijk mag iemand stemmen.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 01:54 uur
Misschien verandert je mening over de plaat drastisch door de foute dan wel geweldige cover of iets anders album gerelateerds...?
0
geplaatst: 14 maart 2004, 03:36 uur
Error opmerking: ik heb in mijn overzicht van toegevoegde albums ook een paar albums staan van andere users.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 13:40 uur
Op me andere PC als ik me op deze site inlog en erna bv op updates klik of iets anders ben ik gelijk weer uitgelogd.
Maar op andere sites waar ik me moet inloggen heb ik niet!!!
Hoe komt dit? Licht niet aan de Cookies. Bij Moviemeter heb ik daar GEEN last van. Moet dus aan de site liggen denk ik.
Op deze laptob waar ik nu even opzit heb ik daar geen last van dit probleem. Dat vind ik dan wel weer raar.
Maar op andere sites waar ik me moet inloggen heb ik niet!!!
Hoe komt dit? Licht niet aan de Cookies. Bij Moviemeter heb ik daar GEEN last van. Moet dus aan de site liggen denk ik.
Op deze laptob waar ik nu even opzit heb ik daar geen last van dit probleem. Dat vind ik dan wel weer raar.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 13:56 uur
Dus kan het niet aan de site liggen, lijkt me. Het hele inlogverhaal is op MovieMeter hetzelfde als hier.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 13:59 uur
Maar waarom blijf je op moviemeter dan wel gewoon ingelogged en bij Musicmeter niet?
EN werkt ene wel goed maar andere niet?
EN werkt ene wel goed maar andere niet?
0
geplaatst: 14 maart 2004, 14:26 uur
Da's de grote vraag, ik kan niet op jouw computer kijken. Maar goed, Explorer doet wel eens raar wat cookies betreft. Je kunt proberen om in je documents/cookies directory het bestand met "musicmeter" in de naam te verwijderen, al je browsers af te sluiten, en het dan opnieuw te proberen.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 15:55 uur
link edit: inmiddels ander album
Hoe het kan weet ik niet, maar hier zijn blijkbaar twee albums door elkaar geraakt. Het plaatje is goed, maar de nummers en de titel zijn fout en van een album dat al elders op de site staat.
Hoe het kan weet ik niet, maar hier zijn blijkbaar twee albums door elkaar geraakt. Het plaatje is goed, maar de nummers en de titel zijn fout en van een album dat al elders op de site staat.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 15:58 uur
Heel vreemd!
Zullen helaas beiden opnieuw toegevoegd moeten worden, ik zal goed in de gaten houden of dit nog 's gebeurt
Zullen helaas beiden opnieuw toegevoegd moeten worden, ik zal goed in de gaten houden of dit nog 's gebeurt
0
geplaatst: 14 maart 2004, 16:30 uur
starbright boy schreef:
Deze mag eraf wegens dubbele toevoeging.
Haal die link nu maar weg, want hij verwijst nu naar een ander album. Deze mag eraf wegens dubbele toevoeging.

0
geplaatst: 14 maart 2004, 16:36 uur
Hitzone 25 is toegevoegd. Ben ik de enige die zich afvraagt wat dat precies toevoegt aan het geheel?
De verzamelcd's die ik zelf in elkaar pruts mogen er ook niet op, maar dit is in de winkel te koop en dan mag 't plots wel?
just my 2 cents..
De verzamelcd's die ik zelf in elkaar pruts mogen er ook niet op, maar dit is in de winkel te koop en dan mag 't plots wel?
just my 2 cents..
0
geplaatst: 14 maart 2004, 16:52 uur
Ik vroeg me dat ook af. Als je niet uitkijkt krijg je straks een oneindige stroom om op de markt gegooide verzamelcd's op de site. Telkens dezelfde hits of gouwe ouwe in een iets andere samenstelling.
Aan de andere kant zijn er weer verzamelcd's die wel op de site horen. Grens bepalen lijkt me vrij lastig.
Aan de andere kant zijn er weer verzamelcd's die wel op de site horen. Grens bepalen lijkt me vrij lastig.
0
geplaatst: 14 maart 2004, 17:10 uur
link en nog een link
Af en toe wordt na een correctie het album "leeg" toegevoegd.
De correctie wordt overigens wel gedaan, maar ik krijg wel een foutmelding (die ik per ongeluk wegklikte)
Af en toe wordt na een correctie het album "leeg" toegevoegd.
De correctie wordt overigens wel gedaan, maar ik krijg wel een foutmelding (die ik per ongeluk wegklikte)
0
geplaatst: 14 maart 2004, 17:16 uur
Ik denk dat dat komt omdat je 2x op de submitbutton klikt per ongeluk
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.