De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2004, 00:36 uur
Er valt wel een hele grote last van je schouder als je dat ziet. Maar ik bereid me voor op erger, Musicmeter is immers nog maar sinds kort in de lucht.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 02:21 uur
Grote last van je schouders? Bedank Kos en Zach (voornamelijk dan he
)!
)!
0
geplaatst: 13 maart 2004, 04:08 uur
0
geplaatst: 13 maart 2004, 10:05 uur
Jordy,
Wat remixen of versies van nummers betreft, gebruiken we dan vierkante of gewone haakjes. [ of (.
http://www.musicmeter.nl/?album=1886#last hier hebben we namelijk vierkante, maar over het algemaan zijn het ('s.
Wat remixen of versies van nummers betreft, gebruiken we dan vierkante of gewone haakjes. [ of (.
http://www.musicmeter.nl/?album=1886#last hier hebben we namelijk vierkante, maar over het algemaan zijn het ('s.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 10:16 uur
Wrm kun je weer toevoegen?
Niet ongeduldig bedoelt maar ik vraag me af
Niet ongeduldig bedoelt maar ik vraag me af
0
geplaatst: 13 maart 2004, 11:06 uur
tovenaar schreef:
Jordy,
Jordy,
Bij voorkeur ronde haakjes. Ik denk dat ik deze regels wat duidelijker moet gaan tonen bij de admin-pagina's. Waar stond dat lijstje met woorden die geen hoofdletter krijgen ook al weer?
0
geplaatst: 13 maart 2004, 11:11 uur
Jordy schreef:
Hetzelfde als op MovieMeter.
in
a
an
for
to
the
en ik zal er nog wel wat vergeten, check allmusic bij twijfel
(quote)
Hetzelfde als op MovieMeter.
in
a
an
for
to
the
en ik zal er nog wel wat vergeten, check allmusic bij twijfel
0
geplaatst: 13 maart 2004, 11:18 uur
a
an
and
at
da
for
from
on
or
the
to
with
Maar niet:
Into
Is
It
Without
an
and
at
da
for
from
on
or
the
to
with
Maar niet:
Into
Is
It
Without
0
geplaatst: 13 maart 2004, 11:58 uur
Maar sommige nummers hebben ook al een extra titel in ( ) erachter staan. Is het dan niet mooier om voor remix of live [ ] te gebruiken?
[edit]Black Star - Black Star (1998) staat er 2 keer op.[/edit]
0
geplaatst: 13 maart 2004, 12:33 uur
Misschien in dat geval wat mooier, maar ik vind consistentie toch wat belangrijker
0
geplaatst: 13 maart 2004, 12:34 uur
Foutje in het zoekscript blijkbaar, hij staat er 1 keer op maar is inderdaad 2x te zien
0
geplaatst: 13 maart 2004, 13:24 uur
Ik ook, maar dan kan je toch gewoon consequent [ ] gebruiken? Doet AMG ook.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 13:39 uur
J@K en Zachery Glass gaan btw ook helpen met de toevoegingen. Voor de anderen die me een bericht stuurden: bedankt, mocht het nodig blijken om meer mods in te stellen zal ik van jullie aanbod gebruik maken.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 13:42 uur
Jordy,
Als er nou een titel is met een extra titel, en daar word dan weer een remix op gemaakt is het volgens mijj toch makkelijker om [ ] te gebruiken.
Als er nou een titel is met een extra titel, en daar word dan weer een remix op gemaakt is het volgens mijj toch makkelijker om [ ] te gebruiken.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 13:48 uur
Laten we dat dan als regel stellen. Normaal ronde haken, maar in het geval van een extra titel kan 'remix" e.d. tussen rechte haken
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:00 uur
Dus:
Tommie - I love Ienieminie (mouselovin' remix)
en:
Tommie - I Love Pino (Birdlovin') [Aart Staartjes remix]
?
Tommie - I love Ienieminie (mouselovin' remix)
en:
?
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:02 uur
ja ik zou
Tommie - I Love Pino (Birdlovin') (Aart Staartjes remix)
eigenlijk geen probleem vinden, maar als dat onduidelijk wordt gevonden...
Kun je wel zeggen "gebruik altijd rechte haken", maar er zullen ook artiesten zijn die extra titels weer tussen rechte haken zetten...
dus dan zou het worden
Tommie - I Love Pino [Birdlovin'] (Aart Staartjes remix)
Tommie - I Love Pino (Birdlovin') (Aart Staartjes remix)
eigenlijk geen probleem vinden, maar als dat onduidelijk wordt gevonden...
Kun je wel zeggen "gebruik altijd rechte haken", maar er zullen ook artiesten zijn die extra titels weer tussen rechte haken zetten...
dus dan zou het worden
Tommie - I Love Pino [Birdlovin'] (Aart Staartjes remix)
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:15 uur
Ik zou deze kiezen. Met de artiest die de remix maakt tussen de ronde haakjes.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:18 uur
Ik bedoel dat dat afhangt van de titel
als de titel
"I Love Pino" is, komt er "(remix)" achter
"I Love Pino [Birdlovin']" is, komt er "(remix)" achter
"I Love Pino (Birdlovin')" is, komt er "[remix]" achter
als de titel
"I Love Pino" is, komt er "(remix)" achter
"I Love Pino [Birdlovin']" is, komt er "(remix)" achter
"I Love Pino (Birdlovin')" is, komt er "[remix]" achter
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:22 uur
Ja, maar wie bepaalt of de subtitel tussen ronde of vierkante haken komt te staan? Op allmusic wordt gewoon alles tussen vierkante gezet volgens mij, dus je weet het nooit toch? Daarnaast denk ik niet dat een artiest er mee zit of de subtitel nou tussen ronde of vierkante haken staat, dus kun je beter zelf voor 1 standaard kiezen.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:31 uur
tovenaar schreef:
Ja, maar wie bepaalt of de subtitel tussen ronde of vierkante haken komt te staan?
Ja, maar wie bepaalt of de subtitel tussen ronde of vierkante haken komt te staan?
De artiest. We nemen de titel in z'n geheel over "zoals de artiest het bedoelt heeft", en alleen de manier van het tonen van remix/versie veranderen wij iets aan als het nodig is.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:32 uur
Daar heb je het weer, "zoals de artiest het bedoeld heeft"... M.a.w. dat weet je dus niet.
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:39 uur
dat staat op het hoesje, maar ja die is inderdaad niet altijd voorhanden
Nou dan doen hou ik het gewoon op ALTIJD ronde haken, ik vind
titel (extra titel) (remix)
eerlijk gezegd niet zo'n probleem
Nou dan doen hou ik het gewoon op ALTIJD ronde haken, ik vind
titel (extra titel) (remix)
eerlijk gezegd niet zo'n probleem
0
geplaatst: 13 maart 2004, 14:39 uur
Op Allmusic gebruiken ze voor titels altijd alles tussen haakjes en voor remix en live alles tussen brackets, volgens mij.
[edit]Aha, alles ronde haken, ok. Dat wordt flink verbeteren dan.[/edit]
0
geplaatst: 13 maart 2004, 15:07 uur
Ik heb me bedacht, laten we toch maar allmusic.com aanhouden, had hier eerlijk gezegd nog niet zo goed over nagedacht
het wordt dus
- extra titels altijd RONDE haken
- remixes e.d. ALTIJD in rechte haken
heb de diverse teksten overal aangepast om dit duidelijk te maken. Als we het vanaf nu gewoon goed gaan doen, dan worden de albums waar het fout is vanzelf wel een keer gecorrigeerd
het wordt dus
- extra titels altijd RONDE haken
- remixes e.d. ALTIJD in rechte haken
heb de diverse teksten overal aangepast om dit duidelijk te maken. Als we het vanaf nu gewoon goed gaan doen, dan worden de albums waar het fout is vanzelf wel een keer gecorrigeerd
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.