De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2007, 01:02 uur
0
geplaatst: 28 december 2007, 13:57 uur
Een beetje laat, maar wat zijn die gebruikersupdates een fantastische toevoeging!
Een klein nadeel is wel dat ik een moderator bij mijn gebruikersupdates heb staan, en dat ik dan ook al die flutberichtjes daar heb staan, maar dat lijkt me zo 123456 niet te verhelpen.
Een klein nadeel is wel dat ik een moderator bij mijn gebruikersupdates heb staan, en dat ik dan ook al die flutberichtjes daar heb staan, maar dat lijkt me zo 123456 niet te verhelpen.
0
|Joël|
geplaatst: 28 december 2007, 19:39 uur
Ik vind die nieuwe functie van users toevoegen aan je updates beetje apart, ik zal het zelf in iedergeval niet gaan gebruiken.
Hoe zit het eigenlijk met een functie die er misschien in de toekomst zal komen dat je muziek genres aan je updates toe kan voegen. Dat vind ik dan wel erg handig, dat je gewoon in je profiel genres kan aan-en afvinken. Ik hoop op die functie
Hoe zit het eigenlijk met een functie die er misschien in de toekomst zal komen dat je muziek genres aan je updates toe kan voegen. Dat vind ik dan wel erg handig, dat je gewoon in je profiel genres kan aan-en afvinken. Ik hoop op die functie

0
LoveStoned
geplaatst: 29 december 2007, 13:06 uur
Ik zoek nu al maanden naar een album van Prince waar het nummer "Pussy Control" op staat. Iemand?
En nog iets: Bij een album zag ik niet de gelijknamige film staan bij de links. Ik wou dit corrigeren, maar ik zag het nergens staan. Hoe moet dit?
En nog iets: Bij een album zag ik niet de gelijknamige film staan bij de links. Ik wou dit corrigeren, maar ik zag het nergens staan. Hoe moet dit?
0
Harco
geplaatst: 29 december 2007, 14:11 uur
Heb je de zoekfunctie gewijzigd, Jordy? Voorheen was het zo dat als je iets intypte rechts bovenin, dat de gevonden resultaten daaronder al te zien waren, dus zonder op enter te drukken. Dat is nu niet meer..?
0
geplaatst: 29 december 2007, 17:11 uur
Ja, dat viel mij ook op.
Sinds de gebruikersupdate-functie staan er bij mijn album- en forumupdates, updates die ik al een keer heb verwijderd. (dus updates van albums en topics die ik niet meer in mijn updates wilde).
Het is niet zo heel ramp, want deze heb ik weer verwijderd. Maar is iemand ander dit ook opgevallen?
Sinds de gebruikersupdate-functie staan er bij mijn album- en forumupdates, updates die ik al een keer heb verwijderd. (dus updates van albums en topics die ik niet meer in mijn updates wilde).
Het is niet zo heel ramp, want deze heb ik weer verwijderd. Maar is iemand ander dit ook opgevallen?
0
geplaatst: 29 december 2007, 17:34 uur
Harco schreef:
Heb je de zoekfunctie gewijzigd, Jordy? Voorheen was het zo dat als je iets intypte rechts bovenin, dat de gevonden resultaten daaronder al te zien waren, dus zonder op enter te drukken. Dat is nu niet meer..?
het was kapot inderdaad, moet het nu weer doen
0
geplaatst: 29 december 2007, 17:34 uur
LoveStoned schreef:
Bij een album zag ik niet de gelijknamige film staan bij de links. Ik wou dit corrigeren, maar ik zag het nergens staan. Hoe moet dit?
Bij een album zag ik niet de gelijknamige film staan bij de links. Ik wou dit corrigeren, maar ik zag het nergens staan. Hoe moet dit?
Privebericht naar neo svp, die houdt dat bij
0
_2M
geplaatst: 29 december 2007, 17:40 uur
LoveStoned schreef:
Ik zoek nu al maanden naar een album van Prince waar het nummer "Pussy Control" op staat. Iemand?
Prince - Silver (2xCD, 1994)
0
geplaatst: 29 december 2007, 18:05 uur
Asl je kijkt bij updates zie je daar ergens REIGN IN BLOOD van SLAYER staan. Laatste bericht om 17:33 door "Cheeskorst"
Maar als dan aanklikt is het laatste bericht wel om 17:33, maar niet door cheeskorst, maar door mij!
Maar als dan aanklikt is het laatste bericht wel om 17:33, maar niet door cheeskorst, maar door mij!
0
cheeskorst
geplaatst: 29 december 2007, 18:25 uur
Waarschijnlijk vind het systeem mijn nick mooier. 

0
Harco
geplaatst: 29 december 2007, 20:29 uur
Jordy schreef:
(quote)

0
geplaatst: 31 december 2007, 00:19 uur
Het gebeurt nogal veel dat die scriptjes het laten afweten.
Ik heb het vaak voor met video's en afbeeldingen op het forum en de album/artiestenpagina's.
Ik heb het vaak voor met video's en afbeeldingen op het forum en de album/artiestenpagina's.
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:24 uur
AGE-411 schreef:
Tja zolang niemand dat meldt wordt er ook niets aan gedaan. Ik zet bovenstaand voorbeeld op de lijst
even een entertje boven of onder de video-tags zal het tot die tijd wel oplossen
0
MetalDex
geplaatst: 31 december 2007, 00:25 uur
Klumpie schreef:
Op een of andere manier kan ik bij dit album slechts 1 favoriete nummer aan klikken, terwijl er 3 mogelijk moeten zijn
Op een of andere manier kan ik bij dit album slechts 1 favoriete nummer aan klikken, terwijl er 3 mogelijk moeten zijn
Dat had ik net ook, maar toen ik terugging naar die pagina, bleken er wel drie nummers (of hoeveel je er ook kunt kiezen) aangevinkt te zijn.
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:26 uur
MetalDex schreef:
Dat had ik net ook, maar toen ik terugging naar die pagina, bleken er wel drie nummers (of hoeveel je er ook kunt kiezen) aangevinkt te zijn.
(quote)
Klopt, ik zie dat nu ook

Toch zijn het niet de nummers die ik had aangevinkt.
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:34 uur
Niet helemaal opgelost. Als ik er nu 3 aanklik, en ik ga naar de updates pagina en weer terug naar het album waar ik 3 nummers heb aangevinkt dan zijn ze weer verdwenen
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:42 uur
Ik vink 3 nummers aan, ik ga naar een andere pagina en als ik dan terug kom dan is alleen nummer 1 van het album aangevinkt. Terwijl die niet bij mijn favoriete 3 nummers had staan.
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:43 uur
Okee dan weet ik helaas niet, bij mij werkt het nu, ook in IE7
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:46 uur
Jordy schreef:
even een entertje boven of onder de video-tags zal het tot die tijd wel oplossen
Ik heb er http://www.youtube.com/etc van gemaakt in plaats van http://youtube.com/etc, nu verschijnt de desbetreffende clip in volle glorie op de pagina.

Wellicht dat het ontbreken van het 'www'-gedeelte in de andere gevallen ook voor het probleem zorgt.
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:48 uur
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:54 uur
Nee, dat hielp niet. Ik zal morgen wel verder kijken of het bij andere albums ook zo is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.