MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
DutchViking
Ik zie bij diverse albums sinds kort een releasedatum staan. Ik heb een aantal releasedata opgezocht voor albums waarbij deze datum nog niet weergegeven is:

JW Roy – Keep it Coming / 23 mei 2002
Motley Crue – Shout at the Devil / 26 september 1983
Motley Crue – Too Fast for Love / 10 november 1981
Motley Crue – Motley Crue / 15 maart 1994
Motley Crue – Generation Swine / 24 juni 1997
Paradise Lost – Draconian Times / 25 september 1995
Paradise Lost – One Second / 12 augustus 1997
Richard Marx – My Own Best Enemy / 10 augustus 2004
Saxon – Solid Ball of Rock / 4 februari 1991
Sleeze Beez – Screwed, Blued and Tattooed / 25 september 1989
Sleeze Beez – Powertool / 5 januari 1993
Tesla – Psychotic Supper / 30 augustus 1991
Tesla – Mechanical Resonance / 8 december 1986
The Traveling Wilburys – The Traveling Wilburys / 25 oktober 1988
The Triffids – Born Sandy Devotional / juni 1986

MetalDex
Kan er niet iets worden veranderd zodat letters met speciale tekens door de zoekfunctie gewoon worden gelezen als normale letters? Ik was net begonnen met toevoegen van een album van The Accüsed, toen ik via google op de MuMe pagina ervan terecht kwam
Dus als je bijv. 'The Accused' invult in het zoekbalkje je dan ook resultaten van 'The Accüsed' krijgt.

Ik zal er weer eens naar kijken, ik zie dat het zoeken op "Motörhead" ook niet altijd werkt

De tracktijden van dit album staan niet helemaal goed (tabje erbij denk ik).

Ik zal het op de lijst zetten.

oh mooi dan ga ik lekker wat anders doen

Jordy schreef:
Ik zal er weer eens naar kijken, ik zie dat het zoeken op "Motörhead" ook niet altijd werkt

Ölvis, Æla en Þeyr zijn ook niet te vinden. De "Þ" wordt overigens meestal vertaalt naar "Th" (dus Theyr).

MetalDex schreef:
Dus als je bijv. 'The Accused' invult in het zoekbalkje je dan ook resultaten van 'The Accüsed' krijgt.
Zelfde had ik met The Crüxshadows. Inderdaad erg lastig en het maakt bepaalde artiesten lastig te vinden.

Judith schreef:

Dit album staat hier al. Die uit 1984 is uiteraard de juiste.

reptile71 schreef:
Dit album staat hier al. Die uit 1984 is uiteraard de juiste.
Ok, verwijderd.

eazyfan
Dit is een DVD/Video en geen Cd:
http://www.musicmeter.nl/album/37358/info/

Alvast bedankt voor de verwijdering.

Judith schreef:

eazyfan
T.O. schreef:
(quote)

Tjah de humor van de meesten hier staat mij ook niet aan .Die vind ik wel geslaagd.

eazyfan schreef:
Dit is een DVD/Video en geen Cd:
http://www.musicmeter.nl/album/37358/info/

Alvast bedankt voor de verwijdering.

Volgens Amazon is er ook een audioCD van, dus ik laat hem nog maar even staan.

andré schreef:
Tot 2 keer toe heb ik dit album toegevoegd op MuMe, en telkens werd ie niet toegelaten omdat het geen album of EP zou zijn. Wat is de reden dat ie er nu wel op staat?

Volgens Discogs is het ook gewoon een single, maar wellicht had iemand sluitend bewijs dat het toch echt een EP is. Ik heb het even rondgevraagd in het crewforum.

edit om 20:27 : ik heb hem er vanaf gehaald.

DutchViking
Dit album staat dubbel op de site.

DutchViking schreef:
Dit album staat dubbel op de site.
Thanks, de eerste (69005) heb ik er nu van afgehaald. 69004 bijft staan.

Er is een nieuw tabblad verschenen bij Mijn Updates: "Gebruikers".

Via deze pagina kun je op de hoogte blijven van de acties op de site van specifieke gebruikers. Je voegt mensen toe aan deze lijst via het linkje "voeg toe aan mijn persoonlijke updates" dat je op de profielpagina onder zijn of haar naam ziet staan.

Je kunt ook nog configureren welke acties je allemaal wilt zien in dit overzicht, dit doe je via het instellingenformuliertje op jouw persoonlijke profielpagina.

Ah cool.

eazyfan
De nieuwe "stalkfunctie" vind ik niet zo schitterend maar enfin.

Ik vind het wel handig. Goeie toevoeging aan de updates.

Sta ik al bij veel mensen in de update?

Heheh, stalkfunctie

Mij lijkt het wel handig, sommige mensen weten net de goede onbekendere releases te vinden, en deze zijn zo ook makkelijker voor mij te vinden

Edit: ik weet niet of het een bug ofzo is, maar volgens mij is er iets mis met de functie. Als je via 'Mijn Updates' naar 'Gebruikers' gaat, verandert het i.p.v. naar "Mijn MusicMeter » Mijn Updates » Gebruikers" naar "Mijn MusicMeter » Updates » Albums". Oftewel, hij 'blijft' niet in 'Mijn Updates' zitten, maar gaat automatisch naar 'Updates'.

dat hoort inderdaad niet, zal er gelijk even naar kijken

nanneb
In De Site > Algemeen > Wat mis je op MusicMeter?:

wat is het nut van 'persoonlijke gebruikersupdates' ?

uhu, vroeg ik mij ook af. heb het eens uitgeprobeerd maar vind het eigenlijk niet zo handig

Je kunt nu bepaalde users in de gaten houden. Ik vind het zelf wel handig, want er waren een aantal users wiens profiel ik steeds check om te zien wat ze de laatste gestemd hebben. Nu kan dat een stuk sneller.

nanneb
herman schreef:
Je kunt nu bepaalde users in de gaten houden. Ik vind het zelf wel handig, want er waren een aantal users wiens profiel ik steeds check om te zien wat ze de laatste gestemd hebben. Nu kan dat een stuk sneller.

o.k. duidelijk!

(Ik zie dat m'n bericht hiernaartoe is verplaatst, ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen dus vandaar.)

nanneb schreef:

(Ik zie dat m'n bericht hiernaartoe is verplaatst, ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen dus vandaar.)

Een bericht over iets dat er WEL is hoort in ieder geval niet in een topic over wat je mist op de site

http://www.musicmeter.nl/album/103903

Deze kan eraf. Dubbel toegevoegd. Het is een album uit 1994 en is reeds toegevoegd door musicfriek in 2006.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:57 uur

geplaatst: vandaag om 20:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.