MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
Jordy schreef:

Dan vink je 'm dus niet aan. Mag van mij wel hoor, 't is geen ramp als je het wel doet, maar als ie op ELKE versie van het album staat is het GEEN bonustrack

wacht het was dan een verborgen track

Ik wil een top25-lijst van 1990 maken, maar da kan nie! (1988-1989-1991-1992...)

En dat terwijl 1990 het beste muziek jaar ooit is!

Dat komt vanzelf goed

We hebben trouwens bij de laatste paar honderd toevoegingen geen rare plaatjes meer toch? Aangezien het corrigeren weer werkt kunnen de foute plaatjes van eerdere toevoegingen gecorrigeerd worden (ik bedoel die plaatjes die heel vreemd vervormd waren)

Ik heb net even een toevoeging mét bonustrack goedgekeurd, en dat ging gewoon goed. De bonusinformatie ging niet verloren. Weet de gene die dat zei zeker dat dat probleem zich nog steeds voordoet?

Jordy schreef:

Dat komt vanzelf goed

We hebben trouwens bij de laatste paar honderd toevoegingen geen rare plaatjes meer toch? Aangezien het corrigeren weer werkt kunnen de foute plaatjes van eerdere toevoegingen gecorrigeerd worden (ik bedoel die plaatjes die heel vreemd vervormd waren)
Maar er is wel iets anders fout. Shape I'm In van The Band staat er drie keer op. ééntje is goed, die andere twee moeten worden verwijderd.

Volgens mij zaten er net 7 mods tegelijk albums goed te keuren, zal de reden wel zijn

Jordy schreef:

Volgens mij zaten er net 7 mods tegelijk albums goed te keuren, zal de reden wel zijn
nee hoor. Ik geef eerlijk toe, het was mijn fout.

Ik heb net even een toevoeging mét bonustrack goedgekeurd, en dat ging gewoon goed. De bonusinformatie ging niet verloren. Weet de gene die dat zei zeker dat dat probleem zich nog steeds voordoet?

Tien seconden geleden is van mij Camel - A Nod and a Wink (Nod and Wink) goedgekeurd. Daar heb ik zeker te weten de laatste track als bonustrack aangevinkt, maar het staat er niet bij.

Had ik een maand geleden ook last van, maar nu al lang niet meer. Komt dan waarschijnlijk door instellingen op je computer.

Oh?

Ik heb het de laatste dagen ook zeker 4 a 5 keer gehad...

Komt dan waarschijnlijk door instellingen op je computer.

Daan schreef:

Komt dan waarschijnlijk door instellingen op je computer.

Dat lijkt me erg sterk Daan

't Gaat wel goed als de toevoeging van een mod automatisch wordt toegevoegd, maar niet als er nog een beoordeelstap tussenzit, blijkbaar.

Vandaar dat ik er geen last van heb. Het is mijn status.

Jordy schreef:

Ik heb gisteren of vandaag ook een album toegevoegd waarbij het fout ging. Er stonden 4 bonustracks op en alleen bij de 1e had hij de info onthouden. Bij het corrigeren gaat het dan wel goed.

In enkele gevallen zijn de bonustracks wel gemarkeerd met een sterretje, maar ontbreekt de:

* = niet op elke versie van dit album aanwezig

neo
Jordy schreef:

Neem bijvoorbeeld ''The Devil's Own. Wederom lukt het nog steeds niet om het plaatje te corrigeren. Ik dacht eerst nog van, laat ik het plaatje niet van amazon maar ergens ander vandaan halen en uploaden, maar nee nog steeds niks

edit- Deze jongen had nog niet op refresh gedrukt

Even op F5 drukken doet wonderen...

neo
Hierbij even de aandacht voor dit. Niks mis mee natuurlijk, maar dit is dus wat je noemt een bootleg, uitgebreidere versie van een in de winkel uitgebracht album. Kan dit voortaan gewoon toegevoegd worden of staat hier nog een ''no go'' op Jordy?

Bootlegs worden (natuurlijk) niet op de site toegestaan, anders kan ik de CD-R die ik zojuist gebrand heb er ook wel op zetten

verwijder je 'm zelf even?

neo
Oh ik ontdek trouwens dat deze wel gewoon door een label is uitgebracht, dus hij kan erop blijven

NeoRecords?

neo
Haha nee maar serieus. Ik begrijp dat zomaar wat dingen bij elkaar geraapt en dan een hoesje maken, niet op de site mag. Maar zeg nou zelf, bijvoorbeeld een bootleg van een score die nooit onder een label is uitgebracht en wel de moeite waard is (tja dat is weer afhankelijk van een mening) mag er toch wel op

neo schreef:

dat is weer afhankelijk van een mening

Had je me nog nodig verder ?

neo
Ok dus het mag gewoon

Wou net de filmscore top 25 bekijken maar verder dan nummer 8 gaat hij niet.Daarnaast zijn nummer 7 en 8 hetzelfde.
Zag het ook nog niet in de Todo-list staan dus dacht meld het even.

neo
Zo en zo vind ik die precieze top lijst niet zo heel interessant zoals ie nu is.

Wat bedoel je met : zo en zo? ,die uitspraak heb ik nog nooit gehoord.

Sowieso bedoelt ie denk ik

minimum aantal stemmen voor top-lijsten per genre staat nu op 20, we moeten nog maar even kijken op welk getal dat uit gaat komen

Je zou mischien voorlopig gewoon alles mee kunnen laten tellen en zodra een album over de 20 stemmen heen gaat krijgt hij z'n vaste plaats.Vooral bij het genre filmscore zou dit denk ik noodzakelijk zijn wil je een top 25 kunnen maken.

neo
Ik kan het niet helpen, waarschijnlijk te danken aan een leraar NL

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.