MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Wat ziet dit er raar uit. Niet alleen is de titel in kleinere letter, wat misschien komt door dat het zo'n lang woord is, maar ook het 'Verenigde Staten" en 'Rock' is erg raar, groter en opeens vet.

neo
Stijlvol toch

FeZ
Als ik de stemtabel gebruik heb ik wel vaak last van het volgende: al druk ik op "volgende"onderaan het scherm, dan krijg ik af en toe de volgende mededeling "Er kan geen stemtabel gegenereerd worden: geen albums geselecteerd." Dit is best wel irritant aangezien ik dat een X aantal keer op backspace moet drukken om weer bij het begin van die stemtabel te komen.

Misschien ben ik niet de eerste die het opmerkt, maar de HTML is niet valide...

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.musicmeter.nl/

Ja ik weet het. Heb het design/de html niet zelf gemaakt, en vind het niet belangrijk genoeg om daar tijd in te steken. Als 'ie het maar doet in de belangrijkste browsers.

FeZ
Bij de top 100 staat:
"Deze lijst is samengesteld uit de persoonlijke top 10-lijsten van de MusicMeter-users. Een nummer één positie is goed voor 10 punten, voor een nummer tien-notering in een persoonlijke top 10 krijgt een film 1 punt voor deze lijst."

Iets té letterlijk van moviemeter overgenomen

sorry, misschien is dit al genoemd, maar 44 pagina's is wat te veel om door te ploegen.... kan er toch een top 100 komen op basis van gemiddelden? want nu je heb dit wel per genre, maar omdat veel genres nauwelijks stemmen hebben en anderzijds veel albums bij meerdere genres staan, kan er ook net zo goed een "gewone" top 100 komen. toch? of is dit erg veel werk? is maar een suggestie...

Zo maar een idee:

als ik op een bandnaam klik...is 't mischien een idee om dan de gemiddelde waardering van dat album erachter te zetten?

Zo kan ik in één klap zien wat bijvoorbeeld het voornaamste album is van (ik noem maar wat) Autechre. Nu zal dat nog niet zo veel helpen, maar als de site flink gegroeid is kan 't handig zijn.

Is iets dat ik op de MovieMeter todo ga zetten, dit soort dingen moeten dan in beide sites gedaan worden.

Jordy schreef:

Is iets dat ik op de MovieMeter todo ga zetten, dit soort dingen moeten dan in beide sites gedaan worden.

Ja! Heel goed idee van Hobbes. Vind ik bij IMDb ook altijd makkelijk dat je meteen kan zien wat de beste film is van de betreffende persoon.

okee hij's weg

Waarom moet die weg dan?

Er stond eerst een andere (dubbele) op die plek Daan.

Dus die link is niet het album die verwijderd moest worden?

Intussen niet meer, het album dat er nu staat is in plaats gezet van die dubbele (Blondie) die er stond.

Ik vond het al zo raar, want er was niks mis met de cd van Nana Mouskouri.

Kos
Daan schreef:

Ik vond het al zo raar, want er was niks mis met de cd van Nana Mouskouri.
Nou, dat wil ik niet zeggen.

Kos schreef:
(quote)
Nou, dat wil ik niet zeggen.
Wat dan wel?

Daan schreef:

Wat dan wel?

Mouskouri wel eens gehoord (en gezien) ?

Ehm, nog nooit gehoord (en gezien)

Maar ik bedoelde niet de artiest en haar muziek zelf. Maar of het album wel correct was toegevoegd.

neo
Doe allemaal even mee: kijk bij toplijsten per genre bij filmscore en wat zien we daar... Hele interessante dingen, niet echt

Voor een ieder die te beroerd is de lengte van de tracks in te voeren:

http://www.freedb.org

Perfecte site. Kopiëren en plakken maar.

rzasa schreef:

Voor een ieder die te beroerd is de lengte van de tracks in te voeren:

http://www.freedb.org

Perfecte site. Kopiëren en plakken maar.
Verdomd, erg goede site hoor rzasa! Er staan namelijk ook heel veel tracklijsten op van cd's die nog uit moeten komen. Erg handig, want die tracklijsten moet ik hebben om albums toe te kunnen voegen zodat ze kunnen worden bijgevoegd bij de release data.

hai! ik ben op zoek naar de titel en de naam van de band van een liedje, en ik weet alleen nog hoe de clip gaat... misschien dat iemand mij kan helpen? de clip is al een paar jaar oud, en je ziet een highschool met cheerleaders en van die football jongens. de coupletten worden niet echt gezongen, het is meer praten. en naarmate het couplet vorderd wordt er harder geschreeuwd. volgens mij komt er in de clip ook nog een nerd voor met zo'n bril die kapot is en die met een plakbandje weer aan elkaar is geplakt.

en dit is alles wat ik weet! misschien dat iemand het herkent?

titan (crew)
Volgens mij bedoel je Popular van Nada surf.

Ik denk dat titan het bij het rechte eind heeft.

Kos
Geniale clip.

"Wash your hair every fourteen days! Every fourteen days!"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.