MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Congratulations

The document located at www.musicmeter.nl was checked and found to be valid XHTML 1.0 Transitional.

Nice Jordy. Vindt google en al zn catch-crawlers ook fijn. En jij vast ook op den duur met de google ads etc. Valide pagina's scoren gewoon véél en véél beter. Nice.

bennerd schreef:
Bij mij ook, is dit niet gewoon de bedoeling?

itchy schreef:
Is Perfume (weer) geband? Indien ja: ik zag het niet aankomen

Ja waar is perfume? Heb ik wat gemist? Iemand die het kan vertellen?

Na wat gescheld in het rooktopic ging meneer nog wat verder over de schreef via PM. Gezien wat eerdere incidenten was de maat nu wel 's vol. Jammer, maar het zij zo.

eazyfan
Misschien al eens gezegd door anderen:

maar de rotatielijst doet het niet, althans die van mij niet. Ik krijg geen albums erin veranderd, en de verplaatsfunctie is er nog niet. De verplaatsfunctie kan ik missen, maar gebeurt het alleen bij mij of is het onmogelijk je rotatielijst te veranderen? Elke keer ik hem wil aanpassen en een album wil zoeken, zoekt hij niet eens.

in IE7 of Firefox?

ik heb die sorteerfunctie weer aangezet nadat ik 'm volgens mij voor elke browser weer gefixed had

probeer anders eens "hard" te refreshen dmv het icoontje of je cache te legen, bij mij werkt het in Firefox, IE6 en IE7 naar wens

eazyfan
Ik heb Firefox, weliswaar op aanraden van jou (ergens eens gelezen dat het beter is), en het houdt de vertraging tegen die je oploopt met IE door de 'google adds'.

De verplaatsfunctie werkt, maar ik kan geen rotatielijst invoeren, want elke keer ik wat probeer te zoeken zoekt hij gewoon niks op. Ik tik de titel van het album in en er gebeurt werkelijk niks.

Edit:
Nu vind hij wel wat, maar als ik bv. een artiest intik, dan kan je haast niet het album kiezen dat je nodig hebt. Hij loopt direct vast, selecteerd 1 album en houdt het daarbij. Het is erg moeilijk om de juiste rotatielijst te bekomen.

Bedankt trouwens voor het fixen van de verplaatsfunctie - / (edit):
~ het werkt weer, bedankt Jordy.

Ik kan er ook niks meer mee (de top 10 op moviemeter dus ook niet)

edit: zelfde probleem als eazyfan en nu heb ik er helemaal geen meer

dan is het sorteren bij deze helaas weer uitgeschakeld, tot ik weer tijd heb om er naar te kijken

Dan heb je blijkbaar snel tijd, want nu gaat het weer wel!

Ik kan al een tijdje bij de albums de clips niet meer bekijken... Er komt zo'n schermpje, en dan blijft hij, maar er komt niks... En als ik dan erop klik, in dat schermpje zeg maar, gaat ie wel gewoon naar YouTube zelf en dan doet ie het gewoon, dus het ligt niet aan het filmpje. Ik gebruik overigens IE7. Meer mensen met dit probleem?

tangmaster
Een ander probleem. Als ik bij mijnstemmen lijst kijk krijg ik niets meer te zien als ik op 3,5 klik die lijst is te groot, je krijgt hem dus niet meer te zien. Kun je dus nooit je stem wijzigen.

Louis2703 schreef:
Bij mij gaat er iets mis bij de avatar van Freitzen, hebben meer mensen dit?

Hehe

Met dank aan mijn internetverbinding, die een tijdje terug de avatars van achtereenvolgens Koenr en thelion een keer écht op deze manier weergaf. Wat geknip en geplak deed de rest.
Zal binnenkort wel weer eens een nieuwe verzinnen. Of mijn oude weer terugnemen, die was ook zo lekker nuttig

Relax
Dan heb ik hierbij het bericht verwijderd, bedankt.

En ook een PM verstuurd.

tangmaster schreef:
Een ander probleem. Als ik bij mijnstemmen lijst kijk krijg ik niets meer te zien als ik op 3,5 klik die lijst is te groot, je krijgt hem dus niet meer te zien. Kun je dus nooit je stem wijzigen.

Ik kan ze raar genoeg wel gewoon zien.

ik heb het probleem opgelost inmiddels

eazyfan
Dit moet 'The Peter Brötzmann Octet' zijn - Staat zo op beide covers, kan dit allemaal in 1 keer aangepast worden aub. Alvast bedankt.

Arrie schreef:
Ik kan al een tijdje bij de albums de clips niet meer bekijken... Er komt zo'n schermpje, en dan blijft hij, maar er komt niks... En als ik dan erop klik, in dat schermpje zeg maar, gaat ie wel gewoon naar YouTube zelf en dan doet ie het gewoon, dus het ligt niet aan het filmpje. Ik gebruik overigens IE7. Meer mensen met dit probleem?

Iemand? Ik vind het erg vervelend namelijk.

Hoe zou ik dit album moeten toevoegen?

Op het cd-hoesje staat de titel van het album wel in begrijpelijke tekens. Namelijk musen/is. Echter de titels van de nummers slechts in voor mij onbegrijpelijke Japanse tekens.

Hoe zou dit nou op de site moeten staan?
Met Japanse tekens? Of een soort vertaling? En dan de fonetische vertaling?

handsome_devil
Arrie schreef:
(quote)

heb dat ook ja, best irritant.

Arrie schreef:
(quote)

Oplossing van elk probleem

sxesven
Jazper schreef:
Hoe zou ik dit album moeten toevoegen?

Op het cd-hoesje staat de titel van het album wel in begrijpelijke tekens. Namelijk musen/is. Echter de titels van de nummers slechts in voor mij onbegrijpelijke Japanse tekens.

Hoe zou dit nou op de site moeten staan?
Met Japanse tekens? Of een soort vertaling? En dan de fonetische vertaling?

Hier de gewenste tekst invoeren, Kanji to Romaji selecteren en dan Translate Now drukken. Dan krijg je de romaji transcriptie van de kanji, de beste oplossing.

handsome_devil

ik gebruik firefox en heb er ook last van.

In Muziek > Muziekgames > Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic:

herman schreef:
Maar goed, mijn review voor de Pumpkins' Gish staat er inmiddels.

Bij dit soort links kom ik altijd in lege schermpjes terecht, iemand een oplossing?

Misschien meer iets voor het feedbacktopic. Wellicht heeft het ermee te maken dat bij jou de nieuwste berichten bovenaan staan.

herman schreef:
Wellicht heeft het ermee te maken dat bij jou de nieuwste berichten bovenaan staan.

*wijzigt profiel en concludeert*

Verdomd!

herman schreef:
Maar goed, mijn review voor de Pumpkins' Gish staat er inmiddels

Dit soort permalinkjes werken niet als je in je profiel hebt aangegeven dat je de 'nieuwste berichten bovenaan' wilt hebben...

Geen idee of het op te lossen is door Jordy. Wat je nu doet is symptoombestrijding.

Oh, je had het zelf ook hier geplaatst. Nu is mijn verplaatsingsoperatie een beetje dubbelop.

Overigens wat Edris-grapjes verwijderd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:46 uur

geplaatst: vandaag om 22:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.