MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
stuart
Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is om te zien hoeveel mensen een persoolijke top 10 hebben ingevuld?
Dit bepaalt nml. de 250 lijst en daar ben ik wel nieuwsgierg naar.

Waar is WernerGSF naartoe?

Ik zag dat ik zijn naam niet meer kon aanklikken. Hoe lang is die al geband?

sdr
Viel mij ook al op, hij kan zich natuurlijk ook hebben uitgeschreven, maar wel jammer. Aardige user, heb nog een cd van hem overgekocht.

niet geband.. uitgeschreven..

Jammer, keek graag naar wat hij draaide.

p.s. Dondijk ?

The Scientist schreef:
Die is (wellicht tijdelijk) geband omdat hij meerdere keren is aangesproken op bepaald postgedrag en ondanks dat er niks aan veranderde....

Degene die vaak op de site aanwezig zijn hebben de meeste kans
om geband te worden. Ik weet natuurlijk niet het fijne ervan maar
soms denk ik dat dit misschien wel te snel wordt toegepast.
Op deze manier houden wij een soort incest clubje over die elkaar
naar de mond praat.

Yak
Degenen die zich vaak misdragen, dié hebben de meeste kans om geband te worden. Het heeft helemaal niks te maken met hoe vaak je aanwezig bent.

Berichten verwijderd. Klachten over specifieke gebruikers graag via PM.

Jordy schreef:
Sinds een paar weken wordt er naar een hogere kwaliteitsversie van de YouTube video's gelinkt. Misschien kunnen oude Flash plugins hier niet mee overweg, een andere reden voor deze problemen zou ik niet kunnen bedenken.

Kun je hier eens checken of je de meest recente versie hebt geinstalleerd? http://www.macromedia.com/software/flash/about/

Bedankt, het werkt weer!

stuart schreef:
Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is om te zien hoeveel mensen een persoolijke top 10 hebben ingevuld?
Dit bepaalt nml. de 250 lijst en daar ben ik wel nieuwsgierg naar.

Dat lijkt mij ook wel te doen inderdaad, zeker omdat je wél weet hoeveel mensen een rotatielijst hebben ingevuld... Jordy?

tnf
Even een foutje melden: Ik zag dat Hitzone 46 twee keer op de site staat. Dat klopt niet.

De versie die ik er zelf op gezet heb was de eerste.

tnf schreef:
Ik zag dat Hitzone 46 twee keer op de site staat.

De laatse toevoeging verwijderd.

FatBottomedGirl
Is het mogelijk om een ander email-adres zichtbaar te maken in je profiel dan het adres waarmee je je aangemeld hebt?

Volgens mij kun je dat gewoon in je profiel veranderen door het oude te wissen, en het nieuwe op te slaan.

Sheplays
Ik denk dat je dat alleen bij website kwijt kan, FatBottomedGirl, of het laten wijzigen bij de beheerder.

FatBottomedGirl
Ik vermoed het ook Sheplays. Ik denk alleen niet dat de beheerder daarop zit te wachten

Wellicht kan van emailadres ook een invulveld worden gemaakt onder Persoonlijke informatie.

Sheplays
Daar zit de beheerder misschien ook niet op te wachten

stuart
Crew: willen jullie mijn topic Top 5 hardrockalbums ui de jare 70 verwijderen? De title van de topic klopt niet. Er had ook metal bij moeten staan. Dat was ik vergeten.

BVD

mathieudc
Ligt dat alleen aan mij of zijn de (meer dan handige) pijltjes daadwerkelijk verdwenen uit de rotatielijst?

Als leek op het Japanse taalvlak loop ik weer eens ergens tegenaan.
Ik merk dat die luitjes daar er een handje van hebben ons (of toch in ieder geval mij) in de war te sturen als het gaat om de volgorde van voor- en achternaam.
Zo komt op internet Kan Mikami ook wel voor als Mikami Kan. En Kazuki Tomokawa ook wel als Tomokawa Kazuki. Ik heb werkelijk geen idee welke volgorde ik moet aanhouden als ik bijv. die laatste (de eerste staat al op Mume) wil toevoegen.

Weet iemand raad? Weet iemand hoe dat werkt met die namen?

edris.
mathieudc schreef:
Ligt dat alleen aan mij of zijn de (meer dan handige) pijltjes daadwerkelijk verdwenen uit de rotatielijst?

Ook uit de top 10, ze veroorzaakten problemen, maar ze komen ooit nog wel terug.

Als je nu kijkt bij 'Wat draai je nu' zie je wanneer het topic in de lijst staat in het subforum dat ik de laatste post in dat topic heb gedaan. Maar de laatste post is van Paalhaas !

AGE-411 schreef:
Als je nu kijkt bij 'Wat draai je nu' zie je wanneer het topic in de lijst staat in het subforum dat ik de laatste post in dat topic heb gedaan. Maar de laatste post is van Paalhaas !

Kan aan je browser liggen!

edris.
Of je had even moeten refreshen.

Wanneer ik een youtube video aan een album voeg (wijziging of toevoeging) en het blijkt het verkeerde, dan wil ik dat natuurlijk wijzigen. Als ik de youtube-link verwijder, dan staat 'suggesties' niet meer waar het normaal staat. Daardoor kan ik geen andere youtube video toevoegen via de site, tenzij ik helemaal naar youtube.com ga en daar een link vind.

lambf
Deze kan eraf, want staat er hier al op.

FatBottomedGirl schreef:
Is het mogelijk om een ander email-adres zichtbaar te maken in je profiel dan het adres waarmee je je aangemeld hebt?

Sorry voor de late reactie maar nee, dat gaat helaas niet. Je kunt je e-mailadres waarmee je ingeschreven staat wel veranderen door een berichtje naar een van de mods te sturen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:54 uur

geplaatst: vandaag om 22:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.