MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

Sorry voor de late reactie maar nee, dat gaat helaas niet. Je kunt je e-mailadres waarmee je ingeschreven staat wel veranderen door een berichtje naar een van de mods te sturen.

Wel met een klein beetje reden erbij s.v.p.... op users die liever als email-adres 'gekkebrabander@....' willen hebben omdat dat leuker in hun profiel staat zitten we niet echt te wachten.. maar als je maar een klein beetje reden hebt is eht geen probleem

clutch
Wat is er met max en joep? Heeft ie zich uitgeschreven? Geband? Zonde, al was het meeste van zijn commentaar niet echt nuttig, wel om af en toe in een deuk te liggen.

clutch schreef:
Wat is er met max en joep? Heeft ie zich uitgeschreven? Geband? Zonde, al was het meeste van zijn commentaar niet echt nuttig, wel om af en toe in een deuk te liggen.

Hoezo? Deze middag was ie nog gewoon aant rondposten?

Wellicht heeft ie zich gewoon uitgeschreven.
Heeft ie oook gedaan toen ie de naam CHARLES MANSON beu was.
Binnenkort duikt ie wel weer op met een nieuwe naam.

Ik hoop iig dat hij terugkomt, hij was (net zoals DonDijk overigens) 1 van de grote sfeermakers hier.

Ik wil hun wel vervangen hoor

Hij was vanmiddag behoorlijk flauw bezig op het topic Knappe musici! #2. Ik kijk er dus niet van op als hij daad werkelijk gebanned is.

Daarnaast hebben jullie mij al als sfeermaker

Hij is even geband ja.. was ook al meerdere keren gewaarschuwd..

dix
dames / heren moderators,
vervuiling wordt het beste bij de bron aangepakt.

Ik weet dat je iets tegen me hebt dix, ding is alleen: its perfetic, richt je haat eens op een boksbal ofzo.
En verder, nav het knappemusici topic wil ik hierbij me excuus maken, want ik weet dat het door mijn uitlating nou komt, als ik wist dat het zo zou worden had ik het niet gedaan natuurlijk.
Dat perverse zit ook niet echt in me eigenlijk, wou er net mee stoppen., damn hoe die max en joep dat volhoud... anyways ik zie me fout in en zal het ook niet meer doen.

Krokodillentranen schizodeclown..............

Nee, aERo, dit meen ik...wou er echt net mee stoppen, als ik terugdenk aan die berichten daar op die topic enkel, gaat dat toch iets over de scheef, was ff grappig, maar ook ff.

Door deze opmerking zal ik het zeker herhalen: Krokodillentranen schizodeclown..............

Er zijn sites genoeg waar jij en anderen de lolbroek kunnen uithangen en waar je kunt wedijveren met mede-lolbroeken over wie nu het meest gevat is.
Mag musicmeter weer terug de site worden waar we het serieus over muziek kunnen hebben en waar de lolbroeken wegblijven? En gezien de sneren die dat de mods met grote regelmaat oplevert (alsof ze verdomme niks anders te doen hebben) lijkt het me een goed plan om hier gewoon te vertrekken want blijkbaar bevalt die strenge benadering een aantal niet. Af en toe wat luchtigheid is leuk maar de laatste tijd loopt het hier en daar de spuigaten uit.

Dank u!

aERodynamIC schreef:
Door deze opmerking zal ik het zeker herhalen: Krokodillentranen schizodeclown..............

Er zijn sites genoeg waar je de lolbroek kunt uithangen en waar je kunt wedijveren met mede-lolbroeken over wie nu het meest gevat is.
Mag musicmeter weer terug de site worden waar we het serieus over muziek kunnen hebben en waar de lolbroeken wegblijven? En gezien de sneren die dat de mods met grote regelmaat oplevert (alsof ze verdomme niks anders te doen hebben) lijkt het me een goed plan om hier gewoon te vertrekken want blijkbaar bevalt die strenge benadering een aantal niet. Af en toe wat luchtigheid is leuk maar de laatste tijd loopt het hier en daar de spuigaten uit.

Dank u!

Ah zo, ik dacht ga ff avondje de lolbroek uithangen, maar dat gebeurt dus regelmatig hier, geen rekening mee gehouden.
Hoe dan ook ik dee het maar een avondje dus hoef je nou ook weer niet zo te gaan trippen op mij, maar goed frustratie is te begrijpen.

Sorry je neemt een belachelijke houding aan. Ik word eerlijk gezegd strontziek van die figuren die als ze een waarschuwing krijgen nog even een schepje er bovenop doen. Het zou leuk zijn als dit weer een leuk muziekforum werd, in plaats van een plek waar iedereen zo grappig mogelijk de ander af moet zeiken.

edit: geneuzel (over een tussen-N) verwijderd

Der Effe
Ik bedoel alleen te zeggen van zulke aard en toon me totaal niet bevallen. Zijn mensen soms robots die puur en alleen over muziek kunnen praten, of ja, je moet er zo geobsedeerd door zijn dat er niets anders in het leven is. Ik snap en weet dat dit een muzieksite is, maar waar mensen zijn worden en grappen gemaakt en worden ook ruzie's gemaakt, zoals dat er vele anderen dingen die niks met het primaire onderwerp te maken hebben gebeuren. Zeker als het een site betreft waar ruim 23.000! users zitten. Nu snap ik dat het voor de mods soms erg veel werk is, maar aangezien het geen verplichting hoeft dat zielige ik heb wel wat beters te doen argument ook niet continu aangedragen te worden. Ik bedoel hiermee overigens niet te zeggen dat dit een vrijbrief is om te ouwehoeren.
Zie dit niet als een aanval, maar slechts als mijn visie.

Wow, krijg nog ff de volle laag, nouw ja, ik heb me zegje gedaan, en laat het duidelijk zijn wat meer serieus graag hier.

dix
Sommige users zitten hier wel enkel en alleen omdat ze de lolbroek willen uithangen. Is iemand bijvoorbeeld Max en Joep wel eens buiten het knappe artiesten draadje tegengekomen ? Er is niets tegen wat dubbelzinnigheid maar als vuns je schtick is dan moet je naar hookers.nl of zo.

Lol maken hoort er zeker bij (ik was binnen de crew indertijd immers een groot voorstander om het slappe zever topic open te houden).
Maar je weet zelf ook wel dat het niveau de laatste tijd wel erg laag werd. Neem opmerkingen bij een album van Monique Smit. Dat het je smaak niet is best. Maar om dan opmerkingen als vette big of iets dergelijks te moeten lezen waar iedereen dan lekker op doorgaat vind ik totaal niet nodig. Als er gevraagd wordt er mee te stoppen doet men er juist een schepje bovenop en daar gaat het om. Zo ook in het knappe artiesten topic. En dan wordt er een maatregel genomen en gaan we opeens een zielig toontje aannemen. Die 'toon' waar jij het over hebt is niet leuk maar blijkt helaas vaak nodig omdat men zich er anders al helemaal niks van aantrekt. Daar gaat het om. Het zou prettiger zijn als users zelf een beetje binnen de grenzen blijven dan is de lol gelijk weer wat leuker hier.
Daarbij schromen sommigen niet om aardig persoonlijk te worden zodra er wat van gezegd werd in het verleden. En dat was niet vriendelijk bedoeld. Ja, dan komt er een moment dat je het gewoon zat bent.

In een vorig MuMe-leven waren max en joep nog veel te vinden bij bepaalde met0l-topics.

Als max en joep zie je 'm ook geregeld bij de bekendere metal-acts rondspoken hoor.

aERodynamIC schreef:
Zo ook in het knappe artiesten topic. En dan wordt er een maatregel genomen en gaan we opeens een zielig toontje aannemen.

Ja duh, want er waren een hoop users hier die ook in die topic waren.
En als ik dan ff geen rekening houd met die maatregelen verpest ik het toch voor de anderen, en daar ging het mij om, vandaar die excuus.

dix
Misschien moet er een darkroom geopend worden op mume.

Der Effe
Ik begrijp het ook enigzins ook wel hoor. Natuurlijk kunnen sommigen dingen niet, zoals het voorbeeld wat jij aandraagt. Ik vind het toontje niet zielig, alleen de reden 'we hebben wel iets beters' te doen slaat nergens op, als je ergens zelf voor kiest. Ik zeg er ook achter dat het feit dat jullie er zelf voor kiezen ook geen vrijbrief voor geouwehoer is. Het zal een beetje van beiden kanten moeten komen, denk ik. Verder wil ik me hier buiten houden, het is niet mijn bedoeling iets uit te lokken of hier een ellenlange discussie over te voeren. Ik heb mijn zegje gedaan.

dix schreef:
Misschien moet er een darkroom geopend worden op mume.

Er was hier in een ver verleden wel een chat-room. Van een darkroom is het nog niet gekomen

Klumpie schreef:
(quote)

Er was hier in een ver verleden wel een chat-room. Van een darkroom is het nog niet gekomen

Wat is een darkroom?

schizodeclown schreef:
(quote)

Ja duh, want er waren een hoop users hier die ook in die topic waren.
En als ik dan ff geen rekening houd met die maatregelen verpest ik het toch voor de anderen, en daar gaat het mij om, vandaar die excuus.

Waarom toch die naieve houding? Waarom toch het 'ja maar hij doet het ook'? Dat doen kleine kinderen ook: heel doelbewust doorgaan en als het dan fout gaat snel sorry zeggen.

Maar goed: laten we het hier bij houden allemaal. Niemand zit nu te wachten op een zij-wij sfeertje.
Ik hoop gewoon dat mensen zelf gaan inzien wanneer er grenzen bereikt worden. En merk je zelf dat het wat uit de hand loopt ga dan per pm verder om in het sfeertje te blijven of gebruik de verwijderknop gewoon. En ga vooral niet zo flauw op de persoonlijke toer daarna want dat slaat echt nergens op.

aERodynamIC schreef:
Waarom toch die naieve houding? Waarom toch het 'ja maar hij doet het ook'? Dat doen kleine kinderen ook: heel doelbewust doorgaan en als het dan fout gaat snel sorry zeggen.

Neej ik heb het niet over die andere users 'die het ook doen.'
Ik heb het over de users die er gewoon voor hun plezier gaan, wat de rest doet zal mij geen flikker boeien, laat ze maar als je het mij vraagt.

Chat- en darkrooms zijn er genoeg, daarvoor ben ik geen user op MuMe geworden. Laten we gewoon een beetje respect tonen voor de, in andermans ogen, wat minder populaire artiesten. Simpel.

aslan (crew)
heel vreemd is het te ervaren dat je zeker weet dat je ooit op bepaalde albums hebt gestemd, en dat daar je stem dan verwijderd is... hoe dat zo???

vanavond ondervond ik het bij 'The Residents - Duck Stab' en bij 'Buena Vista Social Club'...

kan iemand dit verklaren... en nee, ik heb wel wat gedronken, maar niet zóveel...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:26 uur

geplaatst: vandaag om 00:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.