De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 18:27 uur
ChieL schreef:
Het verschil is nu dat als je daar een titel invult je niet gelijk alle relevante items te zien krijgt (zoals hier), maar hij gaat eindeloos zoeken naar die titels en bouwt gelijk een overzicht incl. omschrijving. Dat kan een flinke tijd duren, zeker als er meerdere resultaten zijn.
Het verschil is nu dat als je daar een titel invult je niet gelijk alle relevante items te zien krijgt (zoals hier), maar hij gaat eindeloos zoeken naar die titels en bouwt gelijk een overzicht incl. omschrijving. Dat kan een flinke tijd duren, zeker als er meerdere resultaten zijn.
Het verschil met nu is dat je straks meer informatie ziet van populaire titels, dat eindeloos zoeken begrijp ik niet helemaal.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 18:30 uur
aERodynamIC schreef:
Ik weet in dit geval niet wie het eerst was: de toevoeging van Egoistico heb ik voorbij zien komen die van ettettummu niet dus mijn gevoel zegt dat de laatste de tweede toevoeger was (alleen kan ik dat niet met zekerheid zeggen dus moeten de mods er maar even naar kijken). Als die van ettettummu in 1 keer is doorgelaten is hij wel tweede denk ik en zou die er af moeten en niet die van Egoistico (zo, lekker verwarrend nietwaar
).
Je mag de mijne er best afhalen, het maakt mij niks uit wie 'm heeft toegevoegd. Ik weet in dit geval niet wie het eerst was: de toevoeging van Egoistico heb ik voorbij zien komen die van ettettummu niet dus mijn gevoel zegt dat de laatste de tweede toevoeger was (alleen kan ik dat niet met zekerheid zeggen dus moeten de mods er maar even naar kijken). Als die van ettettummu in 1 keer is doorgelaten is hij wel tweede denk ik en zou die er af moeten en niet die van Egoistico (zo, lekker verwarrend nietwaar
).
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 18:37 uur
Ik weet al waar het hem in zit; voortaan die zonnebril afdoen als je toevoegt ettettuummemetut 

0
geplaatst: 15 augustus 2008, 18:41 uur
Jordy schreef:
Nee, dat zijn testresultaten in Firefox, ik vermoed dat het probleem in je Firefox versie of instellingen zit oid want het draait bij mij als een trein in Safari, Opera, Firefox 3 en IE7, en heb nog geen andere klachten over gehoord over de snelheid van de zoekresultaten.
(quote)
Nee, dat zijn testresultaten in Firefox, ik vermoed dat het probleem in je Firefox versie of instellingen zit oid want het draait bij mij als een trein in Safari, Opera, Firefox 3 en IE7, en heb nog geen andere klachten over gehoord over de snelheid van de zoekresultaten.
Dat is dan heel apart. Ik heb gewoon de nieuwste firefox (3) up to date en verder geen addons o.i.d. Flash en java up to date en verder alles vrij basic. Daarnaast geprobeerd op 2 andere pc's met firefox van andere gebruikers en instellingen en ook daar gaat het mis.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 18:52 uur
aERodynamIC schreef:
Ik weet al waar het hem in zit; voortaan die zonnebril afdoen als je toevoegt ettettuummemetut
follie, ewik. Ik weet al waar het hem in zit; voortaan die zonnebril afdoen als je toevoegt ettettuummemetut

0
geplaatst: 15 augustus 2008, 19:24 uur
L_T_B schreef:
Het album van de zonnebrilman verwijderd.
ja, potverdorie (quote)
Het album van de zonnebrilman verwijderd.

0
DutchViking
geplaatst: 16 augustus 2008, 01:10 uur
Vorige week heb ik hier iets gepost over de onderverdeling West-Duitsland / Duitsland op de site. Feitelijk zouden alle albums van de periode 1945 tot en met 1989 m.i. van Duitsland naar West-Duitsland overgezet moeten worden, omdat Duitsland als land in die tijd nog niet bestond. De Oost-Duitse albums, in aantal minder omvangrijk, pas ik dan nog wel aan.
Is dit met een of enkele handelingen mogelijk of is het nodig dat dit handmatig gebeurt? Als handmatig corrigeren de enige oplossing is, wil ik dat wel doen.
Is dit met een of enkele handelingen mogelijk of is het nodig dat dit handmatig gebeurt? Als handmatig corrigeren de enige oplossing is, wil ik dat wel doen.
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 10:24 uur
technisch is het makkelijk in een keer aan te passen, ik kan geen uitspraken doen over hoe wenselijk het "inhoudelijk" is om dat inderdaad op die manier te doen
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 10:45 uur
Zoals je ziet zijn nu ook hier de wijzigingen aan de zoekfunctionaliteit doorgevoerd. Als er ergens nog problemen zijn hoor ik het wel.
De komende uren is de site nog van alles aan het cachen en doorberekenen op de achtergrond, het kan zijn dat de snelheid van de zoekresultaten deze middag nog iets minder is dan op MovieMeter, dat wordt vanzelf beter.
De komende uren is de site nog van alles aan het cachen en doorberekenen op de achtergrond, het kan zijn dat de snelheid van de zoekresultaten deze middag nog iets minder is dan op MovieMeter, dat wordt vanzelf beter.
0
sxesven
geplaatst: 16 augustus 2008, 10:50 uur
Mooi hoor, die nieuwe zoekfunctie! Werkt hier (Firefox 3) overigens als een tierelier, vlugger dan de oude zoekfunctie.
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 11:09 uur
Ik snap er geen reet meer van:
Hier doet de nieuwe zoekfunctie het uitstekend
! Het blijkt dat die van moviemeter het bij mij (toch) ook top doet, alleen niet op de hoofdpagina :s (heb ik op deze site geen last van). Heel vaag. Anyway, gelukkig doet ie het op deze website als een trein 
Hier doet de nieuwe zoekfunctie het uitstekend
! Het blijkt dat die van moviemeter het bij mij (toch) ook top doet, alleen niet op de hoofdpagina :s (heb ik op deze site geen last van). Heel vaag. Anyway, gelukkig doet ie het op deze website als een trein 
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 11:11 uur
gelukkig maar
misschien moet je even je cache legen voor MovieMeter
misschien moet je even je cache legen voor MovieMeter
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 11:36 uur
Jordy schreef:
Zoals je ziet zijn nu ook hier de wijzigingen aan de zoekfunctionaliteit doorgevoerd. Als er ergens nog problemen zijn hoor ik het wel.
prachtig ...

0
geplaatst: 16 augustus 2008, 12:27 uur
Mooi hoor 
Maar bij het menu 'mijn albums' is de zoekbalk niet zichtbaar.

Maar bij het menu 'mijn albums' is de zoekbalk niet zichtbaar.
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 20:16 uur
Geen klacht of verzoek maar inderdaad dus een feedback: deze week gebeurde het mij nu al voor de tweede keer dat ik na een oproep op de MuMe voor onvindbare CD´s ben benaderd door de artiest zelf met toezending van de betreffende CD. Gratis!
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 20:44 uur
Bij mij werkt de zoekfunctie niet als in ik mijn albums bezig ben. Zijn er nog anderen die dat probleem hebben?
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 20:58 uur
Even nagekeken of ik dat ook heb, maar bij mij doet ie het prima bij Mijn Albums 

0
FatBottomedGirl
geplaatst: 17 augustus 2008, 21:22 uur
Hey, da's nieuw in de nieuwe zoekfunctie: je kunt er ook zoeken op gebruikers!! Leuk hoor 
Toch nog een vraagje om het nog mooier te maken als dat het al is: kunnen albums etc ook geselecteerd worden via de enter-toets? Nu gaat het alleen (althans bij mij) via de muis.
edit: merk nu dat de enter-toets wel werkt, maar niet bij die items waar een plaatje wordt getoond.

Toch nog een vraagje om het nog mooier te maken als dat het al is: kunnen albums etc ook geselecteerd worden via de enter-toets? Nu gaat het alleen (althans bij mij) via de muis.
edit: merk nu dat de enter-toets wel werkt, maar niet bij die items waar een plaatje wordt getoond.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 17 augustus 2008, 22:12 uur
Volgens mij is dit een dubbele vermelding:
http://www.musicmeter.nl/album/120483
http://www.musicmeter.nl/album/69894
http://www.musicmeter.nl/album/120483
http://www.musicmeter.nl/album/69894
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 23:45 uur
Het valt me op dat je Afghanistan niet kan kiezen als land wanneer je een album toevoegt.
0
lambf
geplaatst: 17 augustus 2008, 23:53 uur
lambf 19 augustus 2007 schreef:
Bij het toevoegen staat er bij de landen-lijst geen Afghanistan tussen.
Bij het toevoegen staat er bij de landen-lijst geen Afghanistan tussen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.