MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
edris.
Dat had ik ook ooit eens opgemerkt, meen ik.

ChieL schreef:
Ik snap er geen reet meer van:

Hier doet de nieuwe zoekfunctie het uitstekend ! Het blijkt dat die van moviemeter het bij mij (toch) ook top doet, alleen niet op de hoofdpagina :s (heb ik op deze site geen last van). Heel vaag. Anyway, gelukkig doet ie het op deze website als een trein

Volledig hetzelfde probleem, ik werk met firefox, alles up to date, en op de hoofdpagina werkt de zoekfunctie niet alleen traag, het werkt helemaal niet . En als ik ergens anders zit (mijn eigen profiel pagina, of de pagina van een cd) dan werkt hij PERFECT. En dan is hij wel super goed!!

CHIEP (crew)
Deze single hoort niet thuis op de site, aangezien er maar één nieuw nummer op staat.

Hij is er vanaf.

Ik vind de nieuwe zoekmachine, waarbij je de albums ziet niet zo nice.
Wanneer ik een album intik, duurt het te lang voordat er albums te voorschijn komen.
Ik begrijp dat de site gelikter en mooier uit komt te zien..
Maar van mij mag het weer terug op de oude stand, tenzij je een optie hebt waarbij je dit kunt afvinken.

Lin
Bij mij duurt het juist helemaal niet lang...tikte net een album in en hup, gelijk resultaat.

Vind het wel weer een aardige toevoeging eigenlijk

/edit: heb gelijk een hele rits albums ingetypt om te testen, maar ook daar gaat het razendsnel...weet je zeker dat het niet gewoon aan je verbinding ofzo kan liggen dat t langzaam gaat?

Casartelli (moderator)
Bij mij gaat het niet supersnel (en ik heb een vrij trage verbinding), maar ik meen wel te observeren dat het langzamer gaat naarmate je een kleiner deel van de titel intikt. En snel tikken, want als je even pauzeert, begint hij te zoeken en als er dan te weinig staat, blijft-ie hangen.

Mijn complimenten voor de nieuwe zoekfunctie!

Een heel klein dingetje, en het is vast ook al opgemerkt... sommige gebruikers laat hij dubbel zien als ik ze zoek, zoals Father McKenzie (een keer mét en een keer zonder avatar). Enig idee waarom?

Heb ik ook, als ik "flors" intik zie ik mezelf 3 keer. Nu vinden ik en mijn ego dat niet zo'n probleem, hoor...

godlydevil7
Ik zat net de discografie van Elvis Presley aan het bekijken, en hij heeft heel veel cd's uitgebracht. Zoveel zelfs, dat het vrij lang zou duren om (vooral de verzamelaars) te tellen. Zou dat dan tussen haakjes erachter kunnen staan (bijv. Elvis Presley: EP's (aantal): - Reguliere albums (aantal): - Verzamelaars (aantal), etc.). Als dit mogelijk is zou ik het heel leuk vinden .

Klinkt mij wel als een goed idee godlydevil7

Wat mij opvalt, is dat als je in de discografie kijkt, dat je kunt zien of het om een regulier album, een EP oid gaat, maar dat je zodra je het album gaat bekijken dat niet meer terugziet. Het lijk mij wel aardig en een beetje logisch ook wel als je dat daar ook ergens terug zou zien.

lambf
Wat ik eigenlijk wel mis is informatie over labels, zoals de datum wanneer deze is opgericht, huidige status, sublabels en eventueel releases die er op uitkomen.

ik heb een aantal dagen terug Gonga - Transmigration toegevoegd aan de site , maar door een foutje staat hij nu 2 x op de site .

Nieuwste toevoeging verwijderd.

Als ik in de zoekmachine 22 intoets, dan krijg ik niet de band 22-Pistepirkko te zien. Die band is sowieso niet op naam te vinden.

musicfriek schreef:
Als ik in de zoekmachine 22 intoets, dan krijg ik niet de band 22-Pistepirkko te zien. Die band is sowieso niet op naam te vinden.

Bij mij verschijnt hij na intoetsen van 22-p (minimaal 4 karakters)

Dat van minimaal 4 tekens wist ik niet, dank U

(Erg leuke muziek trouwens )

Nu ben ik echt boos.
Zit ik een uur te typen aan een groot bericht. Verzenden, komt er een foutmelding.

Wat voor foutmelding?

Bij een lang bericht kopieer ik sowieso eerst de tekst even voor dit soort gevallen

Kan me de frustratie heel goed voorstellen.

herman schreef:
Wat voor foutmelding?

Omdat je automatisch uitgelogd wordt. Erg frustrerend, heb het ook al eens meegemaakt.

Nee, een gewone foutmelding.

@ musicfriek: doe ik ook vaak. Want het gebeurd wel eens dat ik per ongeluk iets weg klik ofzo

volgende keer svp even de precieze foutmelding melden, anders kan ik er helaas niets aan doen (als het inderdaad een probleem van de site was)

Hoe moet je bij artiesten de gesplit zijn, en daarna een reunie gedaan hebben dat ingeven op de artiestenpagina?

AGE-411 schreef:
Hoe moet je bij artiesten de gesplit zijn, en daarna een reunie gedaan hebben dat ingeven op de artiestenpagina?

Gewoon vanaf het beginjaar tot het jaar dat ze gestopt zijn, en dan ook nog eens het beginjaar van de reunie (tot het eventuele einde).

De zoekfunctie werkt bij mij nog steeds niet als ik in Mijn Albums bezig ben.

bennerd schreef:
(quote)

Gewoon vanaf het beginjaar tot het jaar dat ze gestopt zijn, en dan ook nog eens het beginjaar van de reunie (tot het eventuele einde).

lukt bij mij toch niet

(afbeelding)

indana schreef:
De zoekfunctie werkt bij mij nog steeds niet als ik in Mijn Albums bezig ben.

Bij mij werkt ze ook niet naar behoren. Als ik "9" intyp om het album van bovenstaande band (Mercyful Fate) te zoeken krijg ik uit het lijstje niet het gewenste album. Wel dinges als hitzone9 en vol. 9 enzo. Maar mijn album is niet te vinden in de lijst.

AGE-411 schreef:
(quote)

lukt bij mij toch niet

(afbeelding)

Dat werkt volgens mij alleen bij bandleden.

AGE-411 schreef:
(quote)

lukt bij mij toch niet

(afbeelding)

Oh, ik dacht dat je het over bandleden had

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:35 uur

geplaatst: vandaag om 20:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.