MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

of bij jij een member daar en geen guest ofzo?

Ach nee, dat kan het ook niet zijn...vreemd

Safri schreef:

jij kopieert gewoon dat hele stuk, inclusief tracknummers, tijden enzo, met spaties erbij en tabs?

Ja. Alleen de tracks dus, niet de rest van de pagina

dat doe ik dus ook, erg strange dit. Zal ooit wel opgelost worden, maar het is toch jammer voor nu

Ik heb het nog een keer geprobeerd, met deze:
http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=newage&id=6d0bee09 Weer niet gelukt

Wie lukt het en wie niet?

Als één van jullie vanavond rond een uur of 9 hier is gaan we wel even goed testen

Ik doe m'n best.

Mij is het wel gelukt. Gelukkig maar, zo wordt toevoegen een stuk aangenamer.

Safri en/of Jester, willen jullie het nog 's proberen? Ik log nu wat jullie precies invoeren.

Ik zal even wat zoeken, een ogenblikje.

Ik heb een nieuwe poging gedaan, met http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=newage&id=6d0bee09
zelfde resultaat.

Ja vreemd, om één of andere reden gaan de tabs bij jullie verloren (die er op die site in staan). Je copy/paste het rechtstreeks in dat vakje? Niet eerst naar notepad ofzo? Welke browser gebruik je?

Ik gebruik IE, ik zit echter op een andere PC dan vanmiddag (allebei IE).
Op deze PC heb ik ook Firefox. Die zal ik binnenkort (vandaag niet meer) eens proberen, misschien dat het daar wel mee lukt.
En ik plakte ze inderdaad rechtstreeks.

sorry, ik heb nu bezoek, ben er straks

Zijn er IE-gebruikers bij wie het wel gewoon werkt? Kan nu even geen IE opstarten.

Doe maar rustig Safri, je zult waarschijnlijk hetzelfde probleem hebben als Jester.

Ik gebruik ook IE en heb het net voor het eerst geprobeerd. Zelfde probleem als Jester en Safri.

Ik gebruik ook IE, heb geen firewall

Dan ligt het aan IE blijkbaar, vreemd...

Ik heb vanmiddag een aantal albums toegevoegd, maar er is er maar een op de site gezet. Van de andere heb ik geen bericht gekregen dat ik iets heb fout gedaan (wat ik in het begin wel kreeg), dus ik vraag me af wat er aan de hand is?

Het ligt inderdaad aan de browser, met Firefox lukt het wel.
Jordy, je hebt het toch niet zo geschreven dat alle Musicmeter-users over moeten gaan naar Firefox?

Verdorie, de lol gaat er wel een beetje af zo, wetende dat mensen met de juiste browser in een vloek en een zucht albums kunnen toevoegen, en mensen zoals ik nog steeds een lamme hand krijgen van alles apart te plakken en te knippen.

Je zou kunnen overwegen om firefox als tweede browser te installeren, 5 minuten werk. Je kunt gewoon kiezen welke je opent, ik heb IE en Firefox vaak naast elkaar open.

Dat is natuurlijk ook een oplossing. Op naar download.com!

edit: Het werkt nu! Jippie!

herman schreef:

Ik heb vanmiddag een aantal albums toegevoegd, maar er is er maar een op de site gezet. Van de andere heb ik geen bericht gekregen dat ik iets heb fout gedaan (wat ik in het begin wel kreeg), dus ik vraag me af wat er aan de hand is?

Het was bij mij ook misgegaan met freedb... Misschien moet ik ook maar ff Firefox downloaden. Dat wilde ik sowieso nog eens doen, dus het maakt ook niet zoveel uit.

Jordy zal wel blij zijn. Alweer een Firefoxer erbij

Ik kende Firebird al, dus ik was er op zich al van overtuigd. Ik ben alleen nog niet zo actief geweest om het ook thuis te installeren.

Met Mozilla 1.2.1 lukt het ook al niet
en met Netscape 7.1 ook niet
opera heb ik er een tijd geleden afgefl*

dus alleen met Firefox...
goed nieuws voor je sponsor!

manic schreef:

dus alleen met Firefox...

Nee hoor, werkt ook in Opera.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:39 uur

geplaatst: vandaag om 16:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.