De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2004, 21:58 uur
btw, het woord "optioneel" staat duidelijk vermeld, als je het niet snapt (of als het nog niet goed werkt) kun je gewoon op de oude manier blijven toevoegen
0
titan (crew)
geplaatst: 29 maart 2004, 22:09 uur
Bij mij werkt het automatisch toevoegen in ieder geval niet.
0
geplaatst: 29 maart 2004, 22:42 uur
Wat copy/paste je precies in het scherm? selecteer je wel gewoon het correcte aantal tracks? misschien zie ik nog iets over het hoofd
0
titan (crew)
geplaatst: 29 maart 2004, 22:46 uur
Ik copy/paste het veld waarin alle nummers en hun tijdsduur staan. Als ik dan het volgende veld aanklik zie ik de gekopieerde en geplakte nummers niet in de vakjes verschijnen.
0
geplaatst: 29 maart 2004, 22:53 uur
titan, welk album? welke tekst copy paste je precies ... meld svp even tussen streepjes
---------
1 bla
2 bla
3 bla
---------
dan kan ik het "nadoen". Je hoort óf een foutmelding te krijgen (ongeldige input) óf de vakjes moeten ingevuld zijn
---------
1 bla
2 bla
3 bla
---------
dan kan ik het "nadoen". Je hoort óf een foutmelding te krijgen (ongeldige input) óf de vakjes moeten ingevuld zijn
0
geplaatst: 29 maart 2004, 22:55 uur
zal wel morgen worden dat ik het kan fixen, tot die tijd kan er gewoon ouderwets worden toegevoegd
0
titan (crew)
geplaatst: 29 maart 2004, 22:58 uur
Ik probeerde het met Seal van Seal en Paper Monsters van Dave Gahan. Ik ga er nog eens eentje proberen. Ik krijg geen foutmelding, in het volgende scherm is gewoon niets ingevuld.
0
geplaatst: 29 maart 2004, 23:03 uur
Werkt bij mij prima in Firefox én I.E.
Wat mij betreft een erg fijne functionaliteit.
Wat mij betreft een erg fijne functionaliteit.

0
geplaatst: 29 maart 2004, 23:05 uur
0
geplaatst: 29 maart 2004, 23:45 uur
I know, maar ik voel me toch altijd een beetje aangesproken met dit soort dingen. 

0
geplaatst: 29 maart 2004, 23:46 uur
Jordy schreef:
Nou beste toevoegers, volgens mij heb ik zojuist jullie leven een stuk makkelijker gemaakt.. .benieuwd naar jullie ervaringen
Nou beste toevoegers, volgens mij heb ik zojuist jullie leven een stuk makkelijker gemaakt.. .benieuwd naar jullie ervaringen
Perfekt, ik heb net de 'On stage' Zappa's toegevoegd op deze manier, moet er niet aan denken dat allemaal in te moeten typen.
0
geplaatst: 30 maart 2004, 00:27 uur
Jordy schreef:
Erg makkelijk, alleen moet je nog vrij veel zelf controleren omdat sommige titels qua hoofdletters niet kloppen. Maar voor die tijden
. Oja, gastartiesten werken niet.
0
geplaatst: 30 maart 2004, 07:32 uur
Nee da's waar allemaal. 't Is ook een hulpje, niet helemaal een vervanging. Blijf benieuwd waarom het bij titan niet lukt....
0
geplaatst: 30 maart 2004, 08:38 uur
Kan het scriptje trouwens nog wel wat verbeteren. Dat ie automatisch alle woorden (behalve and, a, ...) met hoofdletters zet, dat ie (ft. ....) , (feat. ...) enz vervangt door "met .... " en dat ie dat in het gastveld zet....
maar het blijft een suggestie die nog gecheckt moet worden
maar het blijft een suggestie die nog gecheckt moet worden
0
geplaatst: 30 maart 2004, 09:14 uur
Helaas, bij mij gebeurt hetzelfde. Ik heb de tracks (inclusief tracknummers en tracklengtes) gekopieerd, en geplakt in het daarvoor bestemde veld. Ook het aantal tracks nog een keer aangegeven. Als je dan naar volgende gaat, zijn er geen tracks ingevuld, alleen bij de tracklengte staat 0.
0
geplaatst: 30 maart 2004, 10:20 uur
Jordy schreef:
Jezus, het werkt perfect!!! Damn, lekker hoor. Werkt het ook bij verzamelalbums Jordy, dat ie dan automatisch de artiest en titel weet te scheiden?
0
geplaatst: 30 maart 2004, 13:22 uur
Nogmaals, meld dan even WAT je precies in het veld plaatst, hier kan ik helemaal niets mee
0
geplaatst: 30 maart 2004, 13:22 uur
tovenaar schreef:
Werkt het ook bij verzamelalbums Jordy, dat ie dan automatisch de artiest en titel weet te scheiden?
Werkt het ook bij verzamelalbums Jordy, dat ie dan automatisch de artiest en titel weet te scheiden?
but ofcourse

0
geplaatst: 30 maart 2004, 13:26 uur
Jordy schreef:
Nogmaals, meld dan even WAT je precies in het veld plaatst, hier kan ik helemaal niets mee
Voorbeeld, bij Antarctica had ik dit geplakt:
1. 7:29 Theme From Antarctica
2. 5:58 Antarctica Echoes
3. 3:51 Kinematic
4. 5:18 Song Of White
5. 5:59 Life Of Antarctica
6. 5:30 Memory Of Antarctica
7. 6:57 Other Side Of Antarctica
8. 4:30 Deliverance
En net heb ik het nog een keer met de volgende info geprobeerd:
1. 4:10 Neverland (LIVE)
2. 4:53 Touch Of Madness (LIVE)
3. 3:59 My Elusive Mind (LIVE)
4. 4:07 Sing Me Away (LIVE)
5. 4:02 Someday I Will (LIVE)
6. 1:30 Brad Gillis Guitar Solo (LIVE)
7. 4:36 Rumours In The Air (LIVE)
8. 2:11 Jeff Watson Guitar Solo (LIVE)
9. 4:56 Eddie's Comin' Out Tonight (LIVE)
10. 3:56 Sentimental Street (LIVE)
11. 3:16 Goodbye (LIVE)
12. 4:50 Forever All Over Again (LIVE)
13. 3:50 Slap Like Being Born (LIVE)
14. 4:33 When You Close Your Eyes (LIVE)
15. 4:36 New York Ti (LIVE)me
16. 5:14 Don't Tell Me You Love Me '97 (LIVE)
17. 5:16 Sister Christian (LIVE)
18. 5:58 (You Can Still) Rock In America '97 (LIVE
0
geplaatst: 30 maart 2004, 15:20 uur
Lijkt me een erg interessante optie en voorkomt dat je al dat monnikenwerk moet doen met tracktijden enzo. Albums toevoegen zal veel sneller gaan en leuker worden om even tussendoor te doen. Ik heb er namelijk nog veel te gaan. Fantastisch dat die optie er nu is dus.
Alleen: het werkt niet. Of doe ik iets fout? Ik copy/paste de tracks van de website in het juiste vakje, maar zie ze op het volgende scherm niet toegevoegd staan. Het zou echt ideaal zijn als dit gaat werken.
Wie is het al wel gelukt?
O ja, ik heb er een speciaal topic voor geopend, misschien is dat wat fijner, want ik heb het gevoel dat het bij veel mensen niet lukt en oooo wat zou het toch mooi zijn als het wel lukte.
Alleen: het werkt niet. Of doe ik iets fout? Ik copy/paste de tracks van de website in het juiste vakje, maar zie ze op het volgende scherm niet toegevoegd staan. Het zou echt ideaal zijn als dit gaat werken.
Wie is het al wel gelukt?
O ja, ik heb er een speciaal topic voor geopend, misschien is dat wat fijner, want ik heb het gevoel dat het bij veel mensen niet lukt en oooo wat zou het toch mooi zijn als het wel lukte.
0
geplaatst: 30 maart 2004, 15:52 uur
Ik heb ontdekt waarom het niet altijd werkt: ik heb steeksproefgewijs een paar albums bekeken op freedb.org, en ging er aan de hand daarvan altijd van uit dat er een tab zat tussen de verschillende velden. Dit blijkt niet zo te zijn...
tja als daar geen regelmaat in zit kan ik er waarschijnlijk verder ook niet zoveel mee, jammer....
tja als daar geen regelmaat in zit kan ik er waarschijnlijk verder ook niet zoveel mee, jammer....
0
geplaatst: 30 maart 2004, 15:56 uur
Hmmn als ik op freedb.org kijk staan daar bij de zojuist genoemde albums wél tabs tussen, en bij mij werkt het dus wél gewoon jester. Nu er nog even achter komen wat je fout doet... 

0
geplaatst: 30 maart 2004, 16:00 uur
Wat is de precieze url waar je de info vandaan haalde voor eerdergenoemde albums?
0
geplaatst: 30 maart 2004, 16:05 uur
Ik probeer het album Dawn van Current 93 toe te voegen op deze manier. Url is http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=misc&id=390aa104
Als dat nou bij jou wel lukt dan snap ik het niet
Als dat nou bij jou wel lukt dan snap ik het niet
0
geplaatst: 30 maart 2004, 16:10 uur
jij kopieert gewoon dat hele stuk, inclusief tracknummers, tijden enzo, met spaties erbij en tabs?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.