MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
btw, het woord "optioneel" staat duidelijk vermeld, als je het niet snapt (of als het nog niet goed werkt) kun je gewoon op de oude manier blijven toevoegen

titan (crew)
Bij mij werkt het automatisch toevoegen in ieder geval niet.

Wat copy/paste je precies in het scherm? selecteer je wel gewoon het correcte aantal tracks? misschien zie ik nog iets over het hoofd

titan (crew)
Ik copy/paste het veld waarin alle nummers en hun tijdsduur staan. Als ik dan het volgende veld aanklik zie ik de gekopieerde en geplakte nummers niet in de vakjes verschijnen.

titan, welk album? welke tekst copy paste je precies ... meld svp even tussen streepjes

---------
1 bla
2 bla
3 bla
---------

dan kan ik het "nadoen". Je hoort óf een foutmelding te krijgen (ongeldige input) óf de vakjes moeten ingevuld zijn

zal wel morgen worden dat ik het kan fixen, tot die tijd kan er gewoon ouderwets worden toegevoegd

titan (crew)
Ik probeerde het met Seal van Seal en Paper Monsters van Dave Gahan. Ik ga er nog eens eentje proberen. Ik krijg geen foutmelding, in het volgende scherm is gewoon niets ingevuld.

Werkt bij mij prima in Firefox én I.E.
Wat mij betreft een erg fijne functionaliteit.

Jordy schreef:

---------
1 bla
2 bla
3 bla
---------

Wat heb ik nu weer gedaan

Die begint ook een ERG lange baard te krijgen .

I know, maar ik voel me toch altijd een beetje aangesproken met dit soort dingen.

Jordy schreef:

Nou beste toevoegers, volgens mij heb ik zojuist jullie leven een stuk makkelijker gemaakt.. .benieuwd naar jullie ervaringen

Perfekt, ik heb net de 'On stage' Zappa's toegevoegd op deze manier, moet er niet aan denken dat allemaal in te moeten typen.

Jordy schreef:

Nou beste toevoegers, volgens mij heb ik zojuist jullie leven een stuk makkelijker gemaakt.. .benieuwd naar jullie ervaringen

Erg makkelijk, alleen moet je nog vrij veel zelf controleren omdat sommige titels qua hoofdletters niet kloppen. Maar voor die tijden . Oja, gastartiesten werken niet.

Nee da's waar allemaal. 't Is ook een hulpje, niet helemaal een vervanging. Blijf benieuwd waarom het bij titan niet lukt....

Kan het scriptje trouwens nog wel wat verbeteren. Dat ie automatisch alle woorden (behalve and, a, ...) met hoofdletters zet, dat ie (ft. ....) , (feat. ...) enz vervangt door "met .... " en dat ie dat in het gastveld zet....

maar het blijft een suggestie die nog gecheckt moet worden

titan schreef:

Ik krijg geen foutmelding, in het volgende scherm is gewoon niets ingevuld.

Helaas, bij mij gebeurt hetzelfde. Ik heb de tracks (inclusief tracknummers en tracklengtes) gekopieerd, en geplakt in het daarvoor bestemde veld. Ook het aantal tracks nog een keer aangegeven. Als je dan naar volgende gaat, zijn er geen tracks ingevuld, alleen bij de tracklengte staat 0.

Jordy schreef:

Jezus, het werkt perfect!!! Damn, lekker hoor. Werkt het ook bij verzamelalbums Jordy, dat ie dan automatisch de artiest en titel weet te scheiden?

Nogmaals, meld dan even WAT je precies in het veld plaatst, hier kan ik helemaal niets mee

tovenaar schreef:

Werkt het ook bij verzamelalbums Jordy, dat ie dan automatisch de artiest en titel weet te scheiden?

but ofcourse

Jordy schreef:

Nogmaals, meld dan even WAT je precies in het veld plaatst, hier kan ik helemaal niets mee

Voorbeeld, bij Antarctica had ik dit geplakt:

1. 7:29 Theme From Antarctica

2. 5:58 Antarctica Echoes

3. 3:51 Kinematic

4. 5:18 Song Of White

5. 5:59 Life Of Antarctica

6. 5:30 Memory Of Antarctica

7. 6:57 Other Side Of Antarctica

8. 4:30 Deliverance

En net heb ik het nog een keer met de volgende info geprobeerd:

1. 4:10 Neverland (LIVE)

2. 4:53 Touch Of Madness (LIVE)

3. 3:59 My Elusive Mind (LIVE)

4. 4:07 Sing Me Away (LIVE)

5. 4:02 Someday I Will (LIVE)

6. 1:30 Brad Gillis Guitar Solo (LIVE)

7. 4:36 Rumours In The Air (LIVE)

8. 2:11 Jeff Watson Guitar Solo (LIVE)

9. 4:56 Eddie's Comin' Out Tonight (LIVE)

10. 3:56 Sentimental Street (LIVE)

11. 3:16 Goodbye (LIVE)

12. 4:50 Forever All Over Again (LIVE)

13. 3:50 Slap Like Being Born (LIVE)

14. 4:33 When You Close Your Eyes (LIVE)

15. 4:36 New York Ti (LIVE)me

16. 5:14 Don't Tell Me You Love Me '97 (LIVE)

17. 5:16 Sister Christian (LIVE)

18. 5:58 (You Can Still) Rock In America '97 (LIVE

Kos
Bij mij werkt het ook niet hoor...

Lijkt me een erg interessante optie en voorkomt dat je al dat monnikenwerk moet doen met tracktijden enzo. Albums toevoegen zal veel sneller gaan en leuker worden om even tussendoor te doen. Ik heb er namelijk nog veel te gaan. Fantastisch dat die optie er nu is dus.

Alleen: het werkt niet. Of doe ik iets fout? Ik copy/paste de tracks van de website in het juiste vakje, maar zie ze op het volgende scherm niet toegevoegd staan. Het zou echt ideaal zijn als dit gaat werken.

Wie is het al wel gelukt?

O ja, ik heb er een speciaal topic voor geopend, misschien is dat wat fijner, want ik heb het gevoel dat het bij veel mensen niet lukt en oooo wat zou het toch mooi zijn als het wel lukte.

Ik heb ontdekt waarom het niet altijd werkt: ik heb steeksproefgewijs een paar albums bekeken op freedb.org, en ging er aan de hand daarvan altijd van uit dat er een tab zat tussen de verschillende velden. Dit blijkt niet zo te zijn...

tja als daar geen regelmaat in zit kan ik er waarschijnlijk verder ook niet zoveel mee, jammer....

Hmmn als ik op freedb.org kijk staan daar bij de zojuist genoemde albums wél tabs tussen, en bij mij werkt het dus wél gewoon jester. Nu er nog even achter komen wat je fout doet...

Ja, dat wil ik ook graag weten, zou me veel tijd schelen .

Wat is de precieze url waar je de info vandaan haalde voor eerdergenoemde albums?

Ik probeer het album Dawn van Current 93 toe te voegen op deze manier. Url is http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=misc&id=390aa104

Als dat nou bij jou wel lukt dan snap ik het niet

Ja, bij mij werkt het gewoon

dan snap ik het niet

jij kopieert gewoon dat hele stuk, inclusief tracknummers, tijden enzo, met spaties erbij en tabs?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.